![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dat woordje komt al bijna men oren uit ![]() Die mans is RECTHSliberaal en werd onder de duim gehouden (misbruikt) bij de VLD door hem, gedurende die 7 jaren ,veel te beloven maar niets te geven (= ondertussen de slogan van die partij ![]() ![]() Doch, de stemmen die JMDD binnen bracht bij de blauwe partij waren dan weer wel welkom en werden netjes (maar niet erg eerlijk) verdeeld in de partij ![]() En zeg nu zelf, die man heeft genoeg stemmen achter zen naam dat hij toch wel een 'postje' verdiend heeft, iets wat je niet van alle politiekers kan zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd voor wat humor:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() wat hoorde je hem zeggen? "Nooit met de SPA!"? "Nooit met de Tsjeven!"? "Nooit in een regering als B-H-V.." " wij hebben nooit gepraat met de VLD..." ( dag later gaf hij toe dat hij beginselverklaring met die partij had). etc Jaja Dewever een man van zijn woord. vraag het maar aan dedecker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds gisteren geloof ik Van Hecke die zei dat De Wever dit wél deed.
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat scheelt. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 12 december 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad: onder zijn bewind hebben de judoka's het nog nooit zo slecht gedaan, omdat al zijn sporters ruzie met hem hadden.
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, iemand die zijn politieke toekomst wil veiligstellen, die kiest ronduit voor de kartelformule, en niet voor een solo-act.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom er zo licht vergeten wordt dat de eerste reactie van De Decker op de losbarstende kritiek ten gevolge van zijn N-VA-lidmaatschap was, dat hij vrijwillig weer wilde opstappen als de N-VA dit verkoos. Hij werd echter met handen en voeten vastgehouden.
Om hem nu als een ruziestoker en postjesjager af te schilderen om de eigen, dubieuze handelswijze te kunnen verantwoorden lijkt mij dus bijzonder unfair. Zeker als men weet wie er effectief voor de gegarandeerde 'mandaten' gekozen heeft. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 december 2006 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De collectieve media, behalve het laatste nieuws, heeft trouwens fameus meegewerkt om Dedecker in diskrediet te brengen. Eigenlijk was het gewoonweg schandalig... Dedecker is wat mij betreft zeker niet "de grote politicus" of "de grote staatsman", maar het is toch wel ongeveer de enige BV die de overstap naar de politiek op een gepaste manier heeft gemaakt: hij werd tenminste benaderd als politicus, en niet als ex-judocoach. Dat kunnen vele anderen, BV's of "zonen en dochters van..." alvast niet zeggen. Maar ja, waarschijnlijk was hij te rechtlijnig en te "recht voor de raap" voor de grijze muizenmassa die zich in onze parlementen schuilhoudt.
![]() |
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Wat is de weg O hoogbegaafde Vlaams Nationale ziener die ons naar de Vlaamse onafhankelijkheid zal voeren.... Ik smeek U, geef ons uw slimmigheid....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mediageniek is hij nog springlevend!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Een politieker binnenhalen en hem niet laten meedoen aan de verkiezingen, ken je nog zo'n klucht?
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een BDW die zegt: '' als we als zelfstandige partij zelf niet meer mogen beslissen wie we opnemen in de partij kunnen we er evengoed mee ophouden'' om enkele dagen nadien op de partijraad te komen pleiten voor het buiten gooien van dat zelfde lid is wel geloofwaardig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ... moest ik positief reageren op deze vraag, dan zou ik tegelijkertijd moeten toegeven dat mijn lidmaatschap dus niet "in het belang van de N-VA" is. Het is derhalve nogal logisch dat er ontkennend op deze vraag geantwoord wordt.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er de brulboei bijnemen terwille van het stemmenkanon waar het om te doen was, om het dan niet te gebruiken zul je bedoelen. Waarom hebben ze de VU eigenlijk opgesplitst? Toen hadden ze toch ook al een stemmenkanon? Eentje dat ongestoord gebruikt kon worden omdat er geen CVP was om schoonmoeder te spelen?
![]() |