![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook niet toch verwondert de link me niet
![]() Ik heb dat ook gehoord en vraag me af wat dat is; is dat zo een loodjesgeweer? Want die werken ook met gecomprimeerde lucht volgens mij. Indien "ja" ik weet nog dat wij daarmee op 30-40 meter blikjes kapotschoten dus... ![]() ![]() ![]() ![]() Indien het zo bb-gun gedoe is; pffff...wat een verhaal voor niks! Ja en dan? Of was dat appartement op het hoogste verdiep van een 100M hoge wolkenkrabber? ![]() right on! lol Das pech hebben he! Stay of drugs zouk zo zeggen ![]() Ja mij ook dat drugs niet goed is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat een zever. De zeikerds die vanuit hun raam onder invloed van wat sigaretten en Maes Pils op voorbijgangers schoten moeten ze gewoon vastzetten. Punt.
Maaaaar ze hebben (toevallig) ook een medemens met een wat bruinere huidskleur geraakt en plots zijn het racisten en aanhangers van Extreem rechts en dus ook van het Vlaams Belang. Mensen leer nu toch eens een kat en kat te noemen. Waren die mannen krapuul en moeten ze gestrafd worden. JA !! Maakt het uit of het racisten waren.. NEEN want als ze enkel op brave blanke belgen geschoten hadden was even erg. In diezelfde lijn vindt ik het ook erg dat de jeugdige Turken niet feller gestraft worden want dat vindt ik ook krapuul want stenigen is nu eenmaal iets dat enkel nog krapuul doet. Voil�*, ik heb gezegd Mvg Laatst gewijzigd door Bitweiser : 11 december 2006 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 december 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Hmm er is weer met boter gesmeerd in de pers.. feiten uit het ziekenhuis:
1ste slachtoffer was een vrouw, ze had een gaatje in d'er jas en een blauwe plek op haar rug. 2de slachtoffer die aan het hoofd moest "geopereerd" worden was na een half uurtje al terug uit het hospitaal. Begrijp niet dat ik de acties van die gasten vergoeilijk... maar welke sukkel van een reporter durft dit zo op te blazen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je zoekt veel te veel achter alles wat niet in je kraampje past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Laat ons zeggen dat jullie wel veel gemeen hebben met moslimextremisten. "Les extrêmes de touchent", als je dat begrijpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leest u welke smerige opmerkingen op de politiek fora staan, de racistische mails diedagelijks massaal door Blokkers naar duizenden adressenbestanden worden verzonden ? Hallo !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() maar anderzijds was het lastigvallen van een groepje Vlaamse jongeren in Beringen door diezelfde Turken, helemaal geen nieuws in juli. Pas nu komt dit uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met een luchtpistool op mensen schieten is al fysieke verwondingen aanbrengen he.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht nochtans dat het parket geen racistische motieven vond? Heeft Lucien Decoorne, vroeger gemeenteraadslid van het Vlaams Blok, soms betere inside informatie gekregen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ja: als 't tegen Vlamingen is,is het natuurlijk niet erg.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge moet wel kunnen begrijpend kunnen lezen, en vooral zelfstandig kunnen denken. Heb je hem ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |