![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Moet het koningshuis afgeschaft worden?
Ja 48,3% (9704) Nee 48,6% (9752) was te verwachten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het van daaruit kon, kan het ook vanuit andere hoeken. Ik kan me ook goed voorstellen dat B+ alle hens aan dek riep op het moment dat de poll 70% aangaf die de monarchie weg wil. Zeg nu zelf, ruim 20% zakken is niet normaal.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 december 2006 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die in hun nadeel is, is die gemanipuleerd... Onthoud misschien dat ALLE internetpolls, ook die van de Stemmenkampioen, kunnen worden gemanipuleerd en dus onbetrouwbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() de poll maakt vreemde sprongen ik heb hem op enkele minuten tijd zien verpringen van tegen het koningshuis naar tegen..
Er wordt dus weer geknoeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
90% zeg ik u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit soort conversaties heb ik met mijn nichtje van 8 als ik zeg dat ze stout is geweest.
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah die Koningsgezinden bestaan dus toch
![]() Na de walgelijke manipulatie van zattevrienden.be tegen het Belgische Volk zijn deze goede mensen wel welkom, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Benieuwd of je dat straks het VB e.a. ook gaat aanwrijven wanneer de peiling weer miraculeus naar "tegen" overgaat.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 december 2006 om 06:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn dan wel die "betrokkenen"? En waarom moeten we hen op hun woord geloven, terwijl dat in een normaal gerechtelijk onderzoek voorwerp is van grondige toetsing en onderzoek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helpt iemand Hans I le grand uit de nood, want schijnbaar zit hij doodverlegen om een antwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal daarom de vraag waarop u nog steeds niet heeft geantwoord: verdient Laurent dezelfde gerechtelijk behandeling als die van corruptie verdachte politici? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 24 uur heeft deze peiling de meest gekke sprongen gemaakt die maar kunnen. Hoewel, er is nooit een meerderheid geweest voor het behoud van het koningshuis. Als men dan weet dat een kleine 20 jaar geleden meer dan 70% van de Vlamingen nog koningsgezien waren en bij het aantreden van Albert II nog meer dan 65%, moet iedereen nu toch gaan toegeven dat de huidige Belgische Prinsen zich echt van hun beste kanten hebben laten zien aan hun toekomstige onderdanen. Word het dus niet tijd dat de landelijke politici nu eindelijk eens de waarheid gaan vertellen over de EU en hun achterbaks gedrag stoppen. Geen enkel van de Europees landen is nog in staat om zelfstandig te bestaan op economische vlak en geen enkel Europees land heeft ook nog maar enige betekenis is de wereld politiek. Op militair vlak is zijn de Europese landen een lachertje tegenover de wereldmachten. Word het dus eens geen tijd dat de Europese bevolking gaat ophouden met aan oude tradities en gewoontes vast te houden en met voorbij gestreefde instellingen in stand te houden. Dus laat ons die oude slechte gewoonte om onderling te verdelen nu eindelijk eens opzij zetten en samen de problemen van de Europese bevolking aanpakken. Met een gerecht en gelijke wetten voor heel Europa. Met een Europese regering die niet verzwegen word. Zonder landelijke regeringen die steeds opnieuw de werking van Europa tegenhoud. Met lonen die over heel Europa voor iedereen gelijk zijn. Met belastingen die over heel Europa even hoog(laag) liggen. En laat de wet voor iedereen gelijk zijn en iedereen gelijk voor de wet. Pas dan zal er in Vlaanderen en Wallonië rust, vrede en vriendschap wonen. Dus weg met koningshuizen die politieke, gerechtelijke en bestuurlijke machten hebben. Want ook zij staan de werking van Europa in de weg. Weg met instelling waar rijke mensen heen kunnen om de belastingen te kunnen ontlopen. Weg met mensen die rijkelijk leven op de rug van de belastingbetaler, maar totaal geen bijdrage leveren aan de gemeenschap. Het word tijd dat Europa ook politiek en geestelijk in de 21ste eeuw gaat leven en niet achter blijft in de 17 eeuw. |
|
![]() |
![]() |