![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien toch maar beter wachten na de uitspraak voor conclusies te trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 19 december 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"De jongeman was samen met de 18-jarige Redouan S. treinbestuurder Guido Demoor te lijf gegaan op een lijnbus. De man overleed aan een hersenvliesbloeding, die mogelijk veroorzaakt werd door de slagen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Alle? Ik lees niet degene die gij leest en gij blijkbaar ook niet degene die ik lees. Stop nu eens met te denken dat iedereen racistisch en vlaamsgezind is. Het is gewoon niet zo. Jij woont niet alleen hier en om het nog even duidelijker te stellen niemand van uw partijke is hier aan de macht of heeft maar iets te zeggen. Dus het tijdperk van "wurg de marokaan" is nog steeds niet aangebroken ook al had Demoor daar over een andere gedachtengang
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja hitlervriendje, ne keer naar de keel grijpen is voor mij wurgen. Den eerste die mij naar de keel grijpt is ook dood, zo simpel is dat!
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() -het laatste nieuws, nog steeds de meest gelezen krant
-ik woon in merksem, en heb vier jaar met bus 23 gereden dus IK weet waarover ik spreek -jij blijft ontkennen waarover het gaat, maar ja ik geef het op -al goed dat de spa aan de macht is gekomen dankzij de allochtonen anderrs was het vb aan de macht (maar dat is ook weer niet waar zeker, nochtans bevestigt door onafhankelijk onderzoek) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- De Metro is de meest gelezen krant ![]() - Ik woon in antwerpen en neem ook regelmatig bus 23 en ik ben dus zeker dat jij niet weet waarover je spreekt - (goed zo) - Het waren niet de allochtonen, het waren de antwerpenaren die geen VB aan de macht wouden. (ik heb ook speciaal niet op mijn partij gestemd net zoals iedereen die ik ken die nooit op spa stemde)
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
25000 kiezers er bij (migrantenstemrecht) 30000 antwerpenaars weg uit antwerpen dankzij wie is dus dus spa aan de macht gekomen, juist..alleen durft niemand het toegeven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Tuurlijk dat, ik heb het al gezegd, ik heb te doen met die kerels die moeten voorkomen voor dit incident. Want uiteindelijk heeft Demoor wel zijn zin gekregen, het verwoesten van een leven dat demoor al achter de rug had.
Jongeren we zijn er zo jaloers op omdat ze alles hebben wat wij niet meer hebben.
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de rest merk ik geen verschil tussen het volume van een allochtonen jongere en een autochtone jongere. Als er geen ouder bij zijn zijn hebben ze allemaal ne grote smoel. Hoeveel vlamingen zijn er intussen naar Antwerpen verhuisd? Die worden blijkbaar niet meegeteld in uw verhaal.
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dat zijn er een paar duizend |
|
![]() |
![]() |