![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is je reinste onzin. Ik woon pas recent in Leuven na op het platteland (enfin... rustig dorpke) geleefd te hebben en ik merk dat je verdomd moet oppassen om geen fietser onder je wielen te krijgen. Die schieten gewoon over kruispunten dat het geen naam heeft. Zelfs als voetganger moet je hier bang zijn van fietsers. Maar... met dat alles moet je als automobilist nog steeds zorgen dat ze niet onder je wielen raken. Beetje meer opvoeding voor de fietsers is nodig in sommige steden. Blijkbaar wil Tobback ook daar eindelijk eens een tandje bijsteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Hummer is inderdaad gevaarlijker op sommige gebieden zoals gewone auto's als ford gevaarlijker zijn op de andere gebieden. Maar een auto op zich is niet gevaarlijk maar de persoon. En op gebied van rijopleiding komen we behoorlijk wat te kort. Tevens kan men ook de infrastructuur aanpassen zodat zwakke weggebruikers zo weinig mogelijk in contact komen voertuigen. Ipv te zeiken over voertuigen kan beter is bekijken hoe men ongelukken kan vermijden ipv de schade tot een minimum te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 6 mei 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken wat mensen die zich bezighouden met crash tests en die hebben nogal bedenkingen bij het feit dat als je een aanrijding hebt tussen een personenwagen en een SUV/Hummer/Jeep het hoofd van de persoon in de personenwagen mooi op de hoogte van de impact zit. Vrij dodelijk dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de huidige situatie moet men aan alle fronten werken, ook aan het auto ontwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je moet er niet omheen draaien... je kan doen wat je wil... accidenten zullen toch gebeuren. Dat is normaal. Ik denk zelfs dat ik binnenkort een accident ga voorhebben want met die flitspalen om de 5 meter op de ring rond leuven kijk ik meer naar mijn snelheidsmeter dan naar de voetpaden. Maar als er een accident gebeurt dan liefst eentje waarbij de fietser of voetganger maximale kans op slechts lichte verwondingen heeft. En je vorige voorbeelden maken daarbij niet veel goed. Je kan uiteraard heel slecht onder een gewone personenauto terecht komen. Maar de kans is kleiner omdat de bumpers en het hele design van de betere merken tegenwoordig aangepast is om ook te zorgen dat voetgangers of fietsers meer kans maken om niet op slag dood te zijn. En daarom moet je nog niet in een geitje rijden hoor... ik denk dat een geitje (den 2CV) meer schade aanricht dan een moderne wagen tegen dezelfde snelheid. Ik wil niet in aanraking komen met die ijzeren bumpers van zo'n geitje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daarjuist iets handig ontdekt bij de bmw van vaderlief.
Als je daarmee bergop moet vertrekken kan je gewoon de rem lossen, de wagen houd zich dan 2 seconden stil en begint dan pas achteruit te rijden. Echt handig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik spring met elke wagen zacht om, zelfs met een lada
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |