![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten waar ik iets gepost heb wat niet klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ikzelf eet enkel biologisch geteeld vlees. Deze worden op een diervriendelijke manier gekweekt en "vetgemest". Ik gebruik aanhalingstekens, omdat de betekenis van het woord nogal breed kan opgevat worden. Punt is dat het mij zeer hard zou verbazen dat bij het gewoon eten geven van een gans deze lever tot acht keer zwaarder zou worden. Maar jij weet hier meer over dan ik, so enlighten me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() zeg jongens, door al dat gepraat over ganzenlever krijg ik er wel een beetje zin in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=47 http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=71 http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=76 Alsjeblieft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs dan denk ik niet dat ze het erg vinden dat je (biologisch geteeld?) vlees eet. Liever iemand die vlees eet en hun helpt met acties en dergelijk, dan niemand. Maar uiteraard hebben ze nog het liefst van al vegetariërs. Maar ik vind dat zo één detail je niet zou mogen tegenhouden. Ik heb de indruk dat je goed past bij een GAIA-actie. (en dit is dus niet negatief bedoelt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien jij het hebt over andere tijdschalen zijn dit totale nutteloze opmerkingen waardoor je appelen met peren vergelijkt. Leer on-topic te blijven en dingen te posten die iets willen zeggen of duidelijk maken. Aan onzin heeft niemand iets.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet niet, weet jij het stof?
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar dan is het toch geen foie gras meer? Dan is het toch gewoon ganzenlever?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan wel postings opgeven maar daarmee weten we nog niet wat er juist onzin van is. Wat klopt er volgens jou niet in deze postings?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve mij exact aan te duiden waar ik in die openingspost kan afleiden dat het gaat om ganzen die op twee weken tijd worden gefolterd, waardoor hun lever gedurende die twee weken tot 10 maal de normale grootte vergroot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is het dan geen foie gras meer? Hoe gras moet die foie dan volgens jou wel zijn om van foie gras te kunnen spreken?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou trouwens echt geen goede persoon zijn voor dergelijke organisaties, als ze mij 1 man voor mijn neus zetten die dieren mishandelen slaan mijn stoppen door. De boeren bij die veehandels daar, er zouden niet veel beelden genomen zijn door mij. Nee, niets voor mij. Hoewel ik vind dat ze bij Gaia enkel zware mannen zouden moeten aannemen die wat rammel kunnen uitgeven. Tzou zeker helpen bij het luistervermogen van sommige beulen.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() zeg laat raf dat toch eten, als die jongen dat nu lekker vindt.
moraalridders... wie zonder zonden is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heeft niemand gezegt dat het moet, het gaat er net om dat het niet zou mogen. Heb je dat nu nog steeds niet door?
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nu door over welke lever het gaat? Je wist het natuurlijk al veel langer maar je moet gewoon zoals altijd weer moeilijk doen. En je doet maar hoor, je maakt enkel jezelf belachelijk door zo te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij lijkt dat het verschil te zijn tussen ganzenlever en foie gras. Misschien dat ook de kleur een indicatie kan geven, hoewel dat volgens mij ook zal veranderen met de voedingssoort op zich. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alsjeblieft.
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij laten Raf eten wat hij wil, we kunnen hem niets doen via dit forum. Laat mij dan ook mijn mening uitspreken over mensen die dierenleed ok vinden.
![]() |
![]() |