![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij zou u stemmen in 2004? | |||
VLD |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,33% |
SP.A spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,56% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
38 | 35,19% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,30% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,63% |
Liberaal appel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
AEL |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
Ik weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,78% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De stemming valt hier nogal mee: het VB 34%.
Vergelijk bvb met het forum van Politicsinfo.net waar 30 (?) users hebben hebben gestemd waarvan 27 of 90% voor het Vlaams Blok. ![]() De oppositie is daar nagenoeg uitgeschakeld en/of geband door de VB-moderator van dienst. ![]()
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Vlaams Blok uiteraard! Nu meer dan ooit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp meer en meer dat 'het grote publiek', zoals dat heet, steeds meer op het Blok stemt. En ik peins dat het niet snel anders zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() 't Zal Vlaams Blok worden voor mij, want m'n broertje zal zijn partijke opdoeken... 8)
Touche pas à mon frère! Raak niet aan mijn broer! Don't touch my brother! Kom bij de Vriendenclub Lucien Decoorne, nu voor slechts een halve euro per jaar U ontvangt dan maandelijks onze nieuwtjes over het Vlaams Blok samen met een boulette in stoofvleessaus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() ("Kom bij de Vriendenclub Lucien Decoorne, nu voor slechts een halve euro per jaar U ontvangt dan maandelijks onze nieuwtjes over het Vlaams Blok samen met een boulette in stoofvleessaus!")
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() VLD
Of wie weet, iets anders.
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Stem Slinks
Stem Brechts Stem Averechts Stem Tegen Draads Maar vooral volg uw eigen gedacht. En om dat te ontkrachten doe ik dat nu net niet. Maar daarom ben ik de enige echte Tegendradigaard.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vlaams Blokker in hart en nieren!!
![]() |
#92 |
|
![]() Ik zou willen voorstellen dat we alleen stemmen op mensen die NIET op TV komen in de verkiezingsperiode. Das weer een lekker tegendraads idee. Zo kunnen we de domme mensen eens tellen in dit land.
Een volkstelling voor dommen. Het aantal voorkeursstemmen voor de gekende gezichten van de TV = het aantal domme kiezers. PS : ge moet er mij nie op wijzen dat het niet helemaal klopt. Want er zijn ook mensen die juist bewust op zo'nen Tv kop stemmen. Maar toch de meerderheid van die BV-stemmers....... 'k hem zo mijn gedacht...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Na eerst verplicht VU te stemmen(traditie in onze familie tegen beter weten in),even mee lid geweest van N-VA ,maar dan mijn wil gevolgd richting Vlaams blok.
Dit jaar geef ik het VB voor de tweede maal mijn stem en eindelijk die stem waar ik achteraf geen spijt van krijg ![]() Als Vlaamsnationalist ben ik eindelijk terecht gekomen in de partij waar ik me echt thuis voel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Dat verklaart nog altijd niet waarom er 90% Blokkers op dat forum verblijven. ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ('t kan ook een typfout zijn geweest: 'dit' moest 'dat' zijn ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Die overblijvende 10% zijn de randdebielen en eeuwig verzuurden die je spijtig genoeg overal vindt! Maar ja, dat is dan couleur locale he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() VLD till the end...... 8)