![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de politieke rol van de koning omgezet worden in een protocolaire rol of niet? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
83 | 85,57% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
14 | 14,43% |
Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laat ons dan eerst confederaal zijn en je zult zien dat Vlaanderen welvarender zal worden. Dat gezever en gemem over Vlaanderen onafhankelijk begint mij echt de keel uit te hangen zulle! Het enige wat jullie willen is meer geld, nog meer geld en nog veel meer geld! Egoïsten zijn al diegenen die Vlaanderen onafhankelijk willen voor meer geld te hebben!
![]() |
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe Vlaamsgezind de CD&V zal zijn blijven moesten ze weer (mee) aan de macht komen weten we meteen ook na deze uitspraak van fan Kevin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je moet nog leren daarvan. ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Thomas |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() De belgiscisten op forum verwijten de Vlaamsnationalisten voor geldvreters.
Nu begint de CD&V ook al (in de vorm van Kevin Devos). Fantastisch. Je moet qua argumentatie echt aan hén een voorbeeld nemen. De CD&V zou in de volgende opiniepeiling wel eens heel zwaar onderuitgaan als ze jou standpunt overnemen.... Goed bezig, echt waar!!! (Het speelt alleen maar in het voordeel van partijen zoals de N-VA jongen,maar dat geeft niet hoor, doe zo verder!!! Ooit zal je er wel raken. Waar, dat is dan weer een andere vraag...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb niet gestemd op de poll omdat er no een mogelijkheid ontbreekt:"Weg met de koning, vive la république!"
Dat is de enige goede oplossing
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom liever consequent op voor je land. Zonder de koning is er immers geen België meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem die zageventen zoals je wil. Albert houdt wel jouw geliefde land bijeen. A propos, bestaan er in jouw haatvolle leven ook nog andere dan zageventen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ja er bestaan nog andere mensen als zageventen, maar blijkbaar moet ge zagevent zijn om iets te betekenen in deze wereld ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Moi
Albert tracht zijn landje niet bijeen te houden, en als ge dat trachten noemt, dan is 'm nog lomper als zijnen Filip. En ja er bestaan nog andere mensen als zageventen, maar blijkbaar moet ge zagevent zijn om iets te betekenen in deze wereld ![]() Moi, als jij denkt dat de monarchie NIET het cement is dat dit land bindt dan ben jij nog dommer dan Filip. Om iets te betekenen in deze wereld moet je MACHT hebben en dat hebben Albert en zijn dwaze zoon, de toekomstige koning van België, meer dan eender welke zagevent in dit land. Of hoe denk je dat het komt dat zo een dwaze vent nog koning kan worden ook? Wordt zelf wat minder dwaas en geraak van die zwarte haat af tegenover de mensen die tenminste de hersens hebben om iets aan die dwaze toestand te proberen veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Gouverneur
|
![]() Zoals Knuppel zei, in België lost een president niets op. Omdat we dan blijven in een communautair verdeeld land.
Daarom, Moi, heb ik die keuze er niet bijgezet, in de veronderstelling dat iedereen dat wel door zou hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Macht is iets dat ge neemt, niet iets dat ge krijgt.
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is dit communautair gezwans? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KOMAAN Moi! Pak ze dan, die macht! Neem ze van die zageventen af! Zo moeilijk kan dat in dit stomme landje toch niet zijn via jouw systeem? ![]() |
|
![]() |
![]() |