![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Een eigen godsdienst hebben betekent niet dat men geen volk is.Gij verwart.De joden hebben ook een eigen taal en cultuur.Strict genomen zou het kunnen dat iemand de joodse godsdienst aanhangt zonder etnisch jood te zijn en het omgekeerde zal nog veel meer voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Klopt en eigenlijk hadden ze gelijk.Als volksnationalisten moesten de NS ers positief staan tegenover het verlangen van de joden naar een eigen staat.Ik zit op dezelfde golflengte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En als jij naar het harde Blok van vroeger terug wil, mag je je verleden niet verloochenen. Of ben je de grote voormannen vergeten misschien waarop de rechtse Vlaams-nationale traditie op steunt? Dr. Borms, Verschaeve, De Clercq, Laplasse, ... Deze hebben meer invloed op mij dan Israel-fans in de partij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Klopt.De VS zou het natuurlijk beter kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Als volksnationalist?! Haha, ze wilden gewoon makkelijk van de "vuile jood" af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals de VSA het parcours van hun oorlog in Irak zo feilloos hebben afgelegd zeker...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Omdat hij een ander volk onderdrukt op de wijze waarvoor hij als vergoeding een eigen staat gekregen/gestolen heeft? Omdat hij het kapitaal in handen heeft? Dan zal u de slaaf worden van de Amerikanen en joden... Omdat u van de jood geen last heeft in de straat en van de arabier wel? Er is slechts 1 groep in Vlaanderen die zich bvb. qua taal niet aanpast: de joden... Ik ben benieuwd waarom u de jood boven de arabier verkiest... En laat me wel wezen, ik kies voor geen van beiden in Vlaanderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot dat akkoord won het Israelische leger continu.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dodental van Libanezen lag ongeveer twintig keer hoger. Terrein ingenomen door Hezbollah-krachten: nul vierkante kilometer. Sta me toe, m'n waarde, om te zeggen dat uiteindelijk de Resolutie gewonnen heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gebeurde dat Israël noodgedwongen uithaalde naar zo'n doelwit - omdat er 'toevallig' een raketinstallatie stond opgesteld - en er burgerslachtoffers vielen. De reactie gezien en gehoord? Israël is niet voluit gegaan omdat de resultaten hiervan bij de Westerse publieke opinie niet goed zouden worden ontvangen. Nu ze niet voluit zijn gegaan, zijn ze blijkbaar op hun bek gegaan? Waren ze voluit gegaan, dan waren het natuurlijk smeerlappen? Zoals Lombas stelde, is er nu een internationale troepenmacht met een stevig mandaat dat de zogenaamde 'Blue Line' bewaakt. Die UN-macht is zo goed als uitsluitend samengesteld uit troepen van Europese landen en dat was - rara - een Israëlische eis (mbt efficiëntie én politiek). Libanon bleef verdeeld achter. De Hezbollah raketdreiging vanuit Libanon voor Israël is opgeheven. Tevens schijnen veel mensen te vergeten dat Hezbollah-raketaanvallen vanuit de Blue Zone (gedemilitariseerd) in Libanon al enige tijd voor de Israëlische aanval aanvingen en de ontvoering van de Israëlische soldaten slechts de finale aanleiding voor het IDF-zelfverdedigingsoffensief was. Deze Hebollah-raketaanvallen waren nota bene uitsluitend gericht op Israëlische burgerdoelwitten die niet werden gebruikt als dekmantel voor militaire installaties.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 7 januari 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |