![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft vooroordelen Liberalist? De indonesiers? de molukkers? de turken? de marokkanen ? of de italianen en spanjaarden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prent deze datum goed in je geheugen: kijk er nog eens naar, herinner die datum. Jij zal langer leven dan ik, gezien ik een pak ouder ben. Ooit zal je aan deze datum terugdenken en je niet meer afvragen of ik paranoia was, maar wel of jij paardenkleppen ophad op die datum.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochters kunnen echter wel de vrijheid verliezen waar ik en mijn voormoeders voor gevochten heb. Ondertussen zijn er al hopen plaatsen in Europa waar wij niet meer vrij kunnen rondlopen als vrouwen: de leefruimte van mijn kinderen en kleinkinderen (als het meisjes zijn) zal beperkter worden. Maar geen nood Flippend Rund: ik hoop dat je later véél dochtertjes krijgt! Begin alvast maar al lakens te sparen: je zult ze nodig hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoe ga je dan reageren? Accepteren /verstoten/ duidelijk maken dat die jongen niet welkom is ik stel de vraag omdat ik een koppel ken dat in zo'n situatie zit en dat meisje heeft het hard te verduren gekregen, maar toch voor die moslimjongen gekozen. heeft wel anderhalf jaar geduurd voor haar vader er zich bij kon neerleggen en hem geaccepteerd heeft. straffer : als ge nu iets over zijne schoonzoon zegt dat racistisch of anti-moslim is, kunt ge een ferm petat krijgen. die wijziging in gedrag vind ik fascinerend. hoe zit het met jou ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nederlanders, en met name de werknemers die er nu nog steeds voor zorgen dat de werkloosheid onder die groepen het hoogste is. Er zijn genoeg hoog-opgeleide Turken die nergens een baan kunnen vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom zouden die nederlanders dan enkel vooroordelen hebben tegen Turken en Marokkanen en niet tegen Indonesiers, Surinamers, Spanjaarden, Fransen, Italianen, Grieken, Chinezen, Japanners, Indiers etc...?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die vooroordelen in het verleden nogal eens bleken waar te zijn. Het integratieproces liep een aantal jaar geleden hartstikke spaak. Nu gaat het beter, maar zijn een aantal zaken nog steeds niet op orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 14 januari 2007 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De (vroegere) vooroordelen bleken (nadien) waar te zijn, maar zijn dus (huidige)vooroordelen omdat ze (nu) niet meer geldig zijn? Welke tijdspanne zit er tussen "vroeger", "nadien" en "huidig" en "nu"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even en we kunnen met een knots op pad om levend de supermarkt te bereiken. Of je dan al of niet voldoende getraind bent om de tegenstanders met die knots omver te knuppelen wil niet zeggen dat het een verbetering is tegenover een vrije wereld waarin je luchtigjes op je gemak je boodschappen kan doen zonder het risico te lopen te worden neergeknuppeld. Denk je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was het werkelijkheid, nu zijn het vooroordelen omdat heden ten dage deze ellende uit het verleden niet meer waar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat Europa zich steeds meer tegen Amerika keert zal iedereen die de actualiteit volgt wel duidelijk zijn, Frankrijk leidt bewust de weg sinds 1973. Ze kunnen onderhand ook niet meer anders (al zouden ze willen), met steden gegijzeld (omsingeld?) door agressieve Islamieten die hun oorlogshonger bij ons komen beslechten. Europa wordt langzaam verislamiseerd, punt. En dat is het grote verschil. Citaat:
Als je de puntjes op de i wil zetten moet je de 'kolonisatie' als een herovering zien op de Arabieren. Want het zijn zij die tijdens de 8ste eeuw het land veroverd hebben op de toenmalige bewoners (Joden & Christenen). Maar misschien heb ik het verkeerd? Oorlogstoken of niet, de feiten overtuigen me nog steeds van Eurabië, meer & meer zelfs. Het snel afdoen als onzin kan (en zal) Europa nog duur te staan komen. Maar dit zal anderen weer goed van pas komen natuurlijk, de apparatsjiks die zich er momenteel mee verrijken op de kap van de argeloze Europeaan. Laatst gewijzigd door gladiator : 14 januari 2007 om 15:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 12/01 Hoofddoekenprotest op Groenplaats Antwerpse moslima's gaan maandag 15 januari een menselijke ketting vormen op de Groenplaats uit protest tegen het hoofddoekenverbod voor stadspersoneel in een publieke functie. De organisatoren willen dat het gewraakte punt uit het bestuursakkoord wordt gehaald. Het stadsbestuur gaat het dragen van 'uiterlijke symbolen van levensbeschouwelijke, religieuze, politieke of andere overtuigingen' verbieden voor stadspersoneel dat in contact komt met klanten. En dat is niet naar de zin van een aantal moslima's, die zich daardoor gediscrimineerd voelen. Maandag wordt het bestuursakkoord besproken en goedgekeurd op de gemeenteraad. Volgens de actievoerders worden vrouwen met een hoofddoek door de maatregel uitgesloten van de arbeidsmarkt en zijn ze beperkt als burger in de samenleving. De protestactie wordt onder meer georganiseerd door het Platform Allochtone Vrouwen (PAV), de Vereniging voor Ontwikkeling en Emancipatie van Moslims (VOEM) en het Actiecomité Moslimvrouwen Vlaanderen (AMV). Er wordt om 19.20u verzameld op de Groenplaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |