![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zal Lijst Dedecker het doen bij de verkiezingen? | |||
Niet boven kiesdrempel |
![]() ![]() ![]() |
67 | 67,00% |
Tussen 5 en 10 procent |
![]() ![]() ![]() |
31 | 31,00% |
Meer dan 10 procent |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,00% |
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 20 januari 2007 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 19de eeuw was dan ook niet gekenmerkt door monopolies in Engeland: de 2 grote compagnieën waren opgericht uit administratieve en militaire overwegingen, de daadwerkelijke exploitatie was een zuivere aangelegenheid van de middelgrote bedrijven van de burgerij. Deze hebben de compagnïeën al zeer snel begraven, want het ging in tegen hun vrijhandelsbelangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met "monopolie" doelt Bastiat op de maatregelen van protectionisme, dus op het houden van bepaalde goederen in Engeland dan daarbuiten.
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Deze kwamen maar bovendrijven wanneer er tegengestelde kapitaalbelangen waren, beweren dat Engeland ooit een consequente protectionistische koers heeft gevaren, is totale geschiedsvervalsing. Andere Europese landen zochten juist hun redding in het protectionisme om de vrijhandelszone van Engeland te kunnen counteren, bv. keizerlijk Duitsland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beweer niets in die zin, ik heb het over de Corn Laws.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praetorian antwoordt niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds geldt dat je geen argument hebt als je gewoon titel en auteur van een boek noemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Google?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, ik denk dat ik argumenten ga krijgen de dag dat varkens vliegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou dus logisch zijn dat hij bereid zou zijn met het VB samen te werken. Het omgekeerde zou ik niet logisch vinden. Volgens mij haalt hij geen 5 %, hij komt heden te aarzelend over. Het volstaat niet te zeggen dat je de beste bent. De enige die zich dat wel kon permitteren was Mohammed Ali. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Wat telt is dat dedecker 7 jaar lang een catastrofaal beleid gesteund heeft . HIj heeft ALLE paarse criminele wetten goedgekeurd. En alsof dat nog niet catastrofaal genoeg is gaat hij nu nog eens rechtse stemmen versnipperen.
Dedecker is een godsgeschenk voor links belgie. En de linkse media neemt dat geschenk graag aan en koestert het zo lang dedecker voor hen werkt. mocht dedecker de meod gehad hebben en samen met beysen uit de vld gestapt zijn dan zou er mssh iets minder criminele parse wetten geweest zijn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen illegalisering van alcohol wilt nog niet zeggen voor alcoholgebruik.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik herneem dus : JMDD zal geen kartel vormen met het VB zolang hij denkt voldoende stemmen te halen. Moest hij echter een kartel vormen met het VB dan zou dat willen zeggen dat hij zich in een heel zwakke positie bevindt en zal bevinden in de toekomst.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 20 januari 2007 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Burger
|
![]() Dedecker heeft kans als er genoeg mensen op hem stemmen. Hij is populair in zijn streek dus er kunnen wel eens rare resultaten uit de bus komen. VB is indertijd ook als een afsplitsing van de volksunie begonnen (met weinig zetels). De VLD zou wel eens met een ei kunnen zitten want hij scoorde in de partij ook goed. Misschien een tweede partij waarrond ze een cordon sanitair gaan leggen omdat ze de PS niet welwillend zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel stemmen moet je nu weer halen? 35000 of zoiets. Ik geloof dat 1 zetel in de Kamer bijna gelijk staat aan 2, vanwege die drempel.
![]() |
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als ik de massaal positieve reacties hoor sinds de lancering van de Lijst Dedecker, denk ik wel dat hij de kiesdrempel gaat halen. De massale afkeer van ex-VLD'ers tov van de koerswijziging en het zwakke palmares opent veel perspectief voor Dedecker.
'K zie ook dat veel mensen op een alternatief voor de traditionele partijen staan te wachten ... en het VB is gewoon te extreem om deze mensen te lokken. 6 �* 7% moet te doen zijn ![]() |
![]() |
![]() |