Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2007, 16:28   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik zong het lied van Jo Erens reeds toen jij nog in de Vlaanders woonde.

Mijn Limburgse ontboezemingen houden zich niet aan strikte regeltjes.

En nu, mijn waarde, zul je me in deze discussie niet meer horen, wat niet wegneem dat ik je het beste toewens. Het ga je goed.

En nog heb je niet gelezen wat ik al twee keer aanhaalde, namelijk dat ik meer dan een halve eeuw in Limburg woonde. Pas daarna vertrok ik naar 'de Vlaanders'. Het is bijgevolg weinig waarschijnlijk dat jij het repertoire van de Nederlands-Limburgse Jo Erens beter kent dan ik. Ik post hier en nu trouwens ook vanuit Limburg.
Niettemin begrijp ik heel goed dat je het hoog tijd vindt om een einde de breien aan de draad waarin je afgaat als een gieter.
Oud 9 februari 2007, 17:54   #82
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En nog heb je niet gelezen wat ik al twee keer aanhaalde, namelijk dat ik meer dan een halve eeuw in Limburg woonde. Pas daarna vertrok ik naar 'de Vlaanders'. Het is bijgevolg weinig waarschijnlijk dat jij het repertoire van de Nederlands-Limburgse Jo Erens beter kent dan ik. Ik post hier en nu trouwens ook vanuit Limburg.
Niettemin begrijp ik heel goed dat je het hoog tijd vindt om een einde de breien aan de draad waarin je afgaat als een gieter.
Echt het laatste:

Maar voordat jij in de Vlaanders woonde zong ik het ook al. En als jij het toen zong, zongen we het alletwee in die tijd. Het zou misschien niet slecht zijn, moest je het blijven zingen, ook al heb je lang in de Vlaanders gezeten.

Laatst gewijzigd door system : 9 februari 2007 om 18:05.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 19:42   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nog beter zou het zijn dat jij zwijgt inplaats van mij te zeggen wat ik zou moeten zingen en blijven zingen.
Probeer liever je afkeer voor je Vlaamse broedervolk baas te kunnen. Als je daar al niks van moet hebben, wat moet het dan zijn met ander volk?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 februari 2007 om 19:43.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 05:19   #84
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Van ruzie of broedermoord is al lang geen sprake meer.
Al een paar weken horen we geen negatieve verhalen meer in de media door sommige Vlaams Belang mandatarissen. Degene die nu nog stoken zijn de tegenstanders of de extreemrechtse kliek (volksstormer, john hell blood).
De media maakt van een meningsverschil over de strategie direct een probleem.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 15:10   #85
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Van ruzie of broedermoord is al lang geen sprake meer.
Al een paar weken horen we geen negatieve verhalen meer in de media door sommige Vlaams Belang mandatarissen. Degene die nu nog stoken zijn de tegenstanders of de extreemrechtse kliek (volksstormer, john hell blood).
De media maakt van een meningsverschil over de strategie direct een probleem.

zaterdag 10 februari 2007 | Bron: BELGA
Van Gaever zet zich af tegen Van Hecke

Freddy Van Gaever
photo news

BRUSSEL - ,,Ik geloof niet in een voorzitter die geen 24 uur nadat iets is voorgesteld het al meteen afschiet''. Met die uitspraak lanceert ex-zakenman en Vlaams Parlementslid Freddy Van Gaever (VB) opnieuw het idee van een open rechtse lijst met VB, Lijst Dedecker en Vlott.
Dat schrijft De Morgen zaterdag. Volgens Van Gaever hangt zo'n alliantie in de lucht. Eerder stelde VB-verruimer Jurgen Verstrepen een vergelijkbaar initiatief voor, maar hij werd meteen teruggefloten door voorzitter Frank Vanhecke.

,,De mening van Vanhecke is niet de mening van onze 1 miljoen kiezers'', zegt Van Gaever daarover. ,,Ik ben er zeker van dat heel veel mensen het VB, Dedecker, Coveliers en zelfs de N-VA graag samen zouden zien. Maar blijkbaar gaan persoonlijke belangen en ruzies boven samenwerking voor een hoger doel. Vanhecke heeft niet de meest democratische beslissing genomen toen hij Verstrepen terugfloot.'' wle
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 16:27   #86
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

FVH samen met het VB-hoofdbestuur geniet het vertrouwen van de partij en dat niet zonder reden. Natuurlijk zou men graag alle rechtse krachten in Vlaanderen gebundeld zien. Maar NVA denkt er niet aan. Leden die dat wèl doen worden aan de deur gezet.
Coveliers wil dat wel en komt op samen met VB. JMDD is ook welkom, maar een eensgezind VB met 1.000.000 moet uiteraard de leiding nemen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 17:36   #87
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
FVH samen met het VB-hoofdbestuur geniet het vertrouwen van de partij en dat niet zonder reden.
En wie is dat, "de partij"? FVH + partijbestuur
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2007, 02:23   #88
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Misschien kan jij me beter eens uitleggen wat Belgique kan voorleggen zonder al die Vlaamse kunstenaars waar 'Belgen' van gemaakt werden?
Je kan even goed vragen: en wat kan Vlaanderen voorleggen zonder al die Belgische kunstenaars waar men "Vlamingen" van gemaakt heeft?

Beide vragen zijn even absurd en zijn te vergelijken met: "wat kan het fruit voorleggen zonder al die bananen waar men "fruit" van gemaakt heeft?"

PS: Ik merk op dat ik een klein grammaticaal foutje van u gecorrigeerd heb... Wat is in "al die Vlaamse kunstenaars waar Belgen van gemaakt werden" het onderwerp van "werden"?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 februari 2007 om 02:26.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be