![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom mogen niet-moslims niet getuigen in een proces waar de beklaagde een moslim is? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga ik ermee akkoord dat ze de hand afhakken van diegene die bij mij komt pikken? Misschien niet echt, maar om U de volledige waarheid op te biechten, ik ga mij ook geen grote moeite getroosten om mij ertegen te verzetten. In zo'n geval, ga ik mij helaas moeten neerleggen bij de beslissing van de rechtbank. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Om de juridische betekenis van de sharia te doorgronden, moet ge er soms de Torah/Talmud naast leggen en de verschillende commentaren die daarop bestaan, betreffende de praktische implementatie van de regel in kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de joodse mensen ook een aparte "Universele Verklaring voor de rechten van de JOODSE mens" zoals de islamieten die hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://answering-islam.org/Shamoun/prepubescent.htm Juist ja. Hoe werkt dat in de praktijk bij moslims : mannen die meisjes verkrachten, inclusief hun eigen dochters, zelfs als ze nog baby's zijn. Zelfs als de kut nog zo klein is dat dat een serieuze wonde veroorzaakt is dat perfect toegestaan. Laatst gewijzigd door tomcpp : 3 februari 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ochgut ja "sharia+nederland" "sharia+france" etc.. over belgie vind je niks: hier regeert de censuur. USSR+SHARIA zal ook niks opleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Die willen gewoon het beste voor europa, je moet ze niet zien als vijanden maar als dienaars voor de mensheid !
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén gsm gepikt: één duim eraf twee gsm's gepikt: twee duimen eraf drie gsm's gepikt: is niet meer nodig wegens hetniet kunnen sms'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Israel Citaat:
Ik vind de idee van een islamitische universele verklaring voor de rechten van mens een zeer interessante en constructieve oefening. Het is inderdaad geen slecht idee van te expliciteren waar men mee akkoord gaat, en waar men niet mee akkoord gaat. Bepaalde verschillen kunnen dan eventueel toch nog worden bijgelegd, en bij andere verschillen moet men zich dan maar gewoon neerleggen. De benadering is dus constructief en opbouwend van aard. Ik vind dat zoiets alleen maar kan worden aangemoedigd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sprak toch ook niet over Saoudie Arabie? Citaat:
waar sprak ik over Iran, Irak, Saoudi, enig ander islamitisch land?. Citaat:
Hier mogen we dit niet zeggen! Daarom leven we hier in een VRIJ land.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als ge een voorstel met betrekking tot een islamitische dame wenst te doen, moet ge Uw vraag richten aan haar vader (dat geldt eveneens voor de Hindoes en de Boedhisten). Uiteraard gaat ge niet worden uitgenodigd tijdens de consultaties tussen de vader en de dochter. Die discussies worden beschouwd als zijnde strict prive. In principe zult ge het antwoord, zijnde ofwel de stopzetting van de procedure, oftewel het verdere verloop van de procedure, te horen krijgen van de vader. Citaat:
Citaat:
Bijzonder onnozel. Het inoperabel maken van de geslachtsdelen is ten strengste verboden in de islam, omdat dit ten koste gaat van de volgende generatie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het probleem betreft de bestrijding van voorhuwelijkse sex, en de bestrijding van het probleem van het op de wereld zetten van onwettige kinderen. De moslims insisteren dat sex enkel binnen het huwelijk kan, en dat kinderen binnen het huwelijk moeten geboren worden. Dat is echt "non negotiable". In theorie zullen de Canadezen dit wel onderschrijven, maar in de praktijk blijkt 95% van de Canadezen dan toch aan voorhuwelijkse/buitenhuwelijkse sex te doen, en over de 30% van de Canadese kinderen blijken dan onwettig te zijn. Zo geloofwaardig zijn ze dan ook weeral niet in Canada. Maar ja, Canada is geen uitzondering op de observatie dat sinds de afschaffing van de Bijbel in het kristendom, men overal in het Westen in een neerwaartse spiraal is terecht gekomen van illegitieme sex en illegitieme kinderen. Ge zijt vrij zolang ge geen vrouw zijt en een hoofddoek wilt dragen. Als man mag dat dan weeral wel. Tiens ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Off-topic: Trouwens hoe zit dat bij jullie op het forum van faithfreedom ??
![]() |
![]() |
#98 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin Erikje grappig te vinden. (was eerst beetje geintegreerd door "poupart" wat een Normandisch naam is in feite)
Citaat:
Islamitische maagden die zwijgen stemmen toe in het huwelijk zei Mohammed. DUS moeten ze maagd zijn. Citaat:
Dus ..... vader weet het best. Citaat:
Rare patronale redenering trouwens: tien vrouwen kunnen met één man meer nakomelingen maken dan éen man met vier vrouwen. Waarom zou het mannetje dan baasje moeten spelen? Dient toch gewoon als zaadleverancier (groothandel zullen we maar zeggen). Met vier vrouwen en een veelvoud aan kinderen is zijn "beschermingsfactor" minder dan zijn inwisselbaar equivalent als Silverback Gorilla! Citaat:
a) vrouwenbesnijdenis toeliet volgens een AANVAARDE hadith en b) zelf bij zijn o zo maagdelijke aisha geen kinderen kon verwekken, maar het wel kon bij zijn eerste (volwassen) vrouw.
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Waarom? U doet het atheisme af als niet bestaande.
U kan het blijkbaar ook niet vatten dat er mensen zijn die niet in een god of dergelijke geloven? U denkt dat alle mensen een invulling geven via godsdienst in hun leven? Think again zou ik zo zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Dat is net wat ik zeg, je zult wel weten dat er iets is maar je geeft je leven geen aanvulling aan via een godsdienst !