![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Gelukkig hebben de flikken in Vlaanderen al wel een tijdje door wie de echte "verdraagzamen" zijn. Zou kay-gell eens willen uitnodigen om in een nsv-betoging mee op te stappen. Zo kan hij/zij zelf vaststellen uit welke richting de stenen en de glasscherven komen aangevlogen. Actie=reactie, en als ze dan motten krijgen gaan ze janken. Meestal krijgen ze dan nog eens van de matrak. Enkel de pers neemt het nog voor hen op.
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge draait er weer omheen, ge kronkelt en ge spartelt. Ben je nu op je pikkie getrapt? Wie de bal kaatst, moet hem terug verwachten, maar ge hebt gelijk Kay-gelleke, ge hebt me nergens van beschuldigd doorheen deze thread: Citaat:
Waartegen? Er was geen extreem-rechtse betoging hé, er was lleen een samenkomst. Tegenbetogen kan dus niet. Pesten is de enige optie die overblijft. Hadden ze nu die vergunning aangevraagd en gekregen van het stadsbestuur, dan mochten ze wettelijk gezien gaan pesten, maar nu mochten ze dat niet. Bovendien, als je mijn posts goed leest, komt er wel iets anders naar voor dan "recht op vrije meneninsuiting voor nazi's (zijn die al niet 60 jaar uitgestorven?,zie opnieuw de recuperatie), maar geen recht op "tegenbetogen" (opnieuw recuperatie, het woord is "pesten" of "uitdagen") voor de antifas. Ik stel de frequentie van het gebeuren aan de kaak. Ik heb het niet over de éénmalige gebeurtenis. Opnieuw politieke recuperatie om me lekker aan de kant van het fascistisch tuig in te delen. De ultieme, gedroomde strategie van de linkse. Citaat:
Citaat:
Hier doe je het nogmaals. Er werd niemand de kop ingeslagen, er waren welgeteld 2 lichtgewonden, ondanks het enorme wapenarsenaal van de rechtsen. Nogmaals: het zal nogal een vechtpartij geweest zijn... Vandaar opnieuw een beschuldiging van politieke recuperatie naar jouw persoontje. Je laat het lijken alsof ik iets goedkeur waarbij ei zo na doden vielen "de kop inslaan".
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 februari 2007 om 14:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jouw collega's, of hoe je mensen moet noemen die ongeveer dezelfde mening zijn toegedaan, moeten niet off-topic gaan door allochtonen er bij te sleuren, zij beginnen ook niet over 'pikkie' of 'kay-gelleke'. Zij komen af met argumenten. D�*t kan ik tenminste nog respecteren. Je moet misschien eens bij jezelf nagaan waarom enkel bij jou dat niet hetzelfde geval is... Zij kunnen zich ten minste aan het onderwerp houden. Als je doelbewust allochtonen er bij haalt moet je ook verwachten dat daar reactie op komt.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 11 februari 2007 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie je echt niet in hoe belachelijk je bent? Op die manier fnuik je elke discussie!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb nog steeds 3 conclusies: Deze aanval was je reinste uitlokking (1), en de politie deed zijn werk niet (2). De illegale betoging moest wettelijk gezien ontbonden worden. De ordediensten waren massaal aanwezig, maar wachtten pas met ingrijpen totdat het helemaal uit de hand liep. En bij de zware vechtpartij vielen uiteindelijk 2 lichtgewonden. Da's 43 keer minder dan er al werd gepost over die vechtpartij. Gewoon omdat jij niet kunt nuanceren (3)!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 februari 2007 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Andere mensen die hetzelfde beweren heb ik ook met argumenten geantwoord, bij jou ging dat niet omdat jer er off-topic dingen bijsleurde door allochtonen te beschuldigen en door bovenstaande beledigingen. Ik begin je steeds beter te leren kennen, da's waar. Citaat:
Citaat:
Maar of een betoging nu illegaal is of niet geeft je nog niet het recht iemand ineen te slaan en wapens mee te brengen. Citaat:
Als die mannen meer tijd hadden gehad met hun boksbeugels en knuppels wie weet wat er dan gebeurt was.
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 februari 2007 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als ik hieruit en uit al de rest dan durf te concluderen dat je niet zo snugger bent, kun je me dat nog verwijten?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 februari 2007 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar doe jij vooral verder met je platvoerse beledigingen omdat iemand een andere mening is toegedaan.
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk Kay-gell. Ik sleepte er allochtonen en "maghreb-jongeren" bij in een slechte context en veralgemenend waar dat niet thuis hoorde. Ik leefde verkeerdelijk in de veronderstelling dat "maghreb" een normaal Nederlands woord is. Verder is het waar dat ik respect moet hebben voor andermans mening. Aangezien jij dat duidelijk niet hebt, laat ik me dan soms even meeslepen. Ik had te laat gezien dat vanaf mijn allereerste post in dit onderwerp de verzuring bij jou al was ingezet, getuige je antwoord erop. Vanuit dat standpunt kan het alleen maar verder verzuren. Ik erger me dan aan het gebrek van kennis, de weigering om toe te geven dat de "betoging" illegaal was, wat nochtans duidelijk te lezen valt in de media die het niet vergaten na te laten, het onmiddellijk emotionele gescherm over allochtonen (waarbij ik me nog steeds van de prins geen kwaad weet) , jouw onderhuidse strategie om me bij extreem-rechts in te kaderen, de weigering om in te zien dat systematisch legale bijeenkomsten van een clubje (want in dit geval is het dat ook) verstoren uiteindelijk wel uitlokking betreft, etc etc etc... En we zijn vertrokken. Ik weet hoe eenzaam jouw zienswijze op het incident bestaat, en ik weet hoe mijn genuanceerder beeld op de zaken mijlenver afligt van de gerecupereerde "sympathie"-versie die jij er van brouwt. Bij deze hou ik het er bij. Het moge bij deze voor ieder weldenkend mens, wars van vooroordelen van beide zijden, duidelijk zijn hoe de vork aan de steel zit. Da's me meer waard dan het bekeren van een onverbeterlijke links-extremist tot het zalvende kamp van de gematigde.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 februari 2007 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat u op andere visie dat genuanceerd beeld ook hebt dan. Citaat:
Hypocrisie is u thans niet vreemd. Want u verwijt mij dat ik u in een kader duw zonder dat ooit gezegd te hebben, u bent in uw tactiek iets explicieter. Na deze laatste quote laat ik nogmaals zien dat u mij verwijt u als extreem rechts te bestempelen, terwijl ik dat nooit heb gedaan. Citaat:
MVG
![]() |