![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt het voor jou in 2007? | |||
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,19% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,78% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 4,79% |
SP.a-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
10 | 5,99% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,78% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
19 | 11,38% |
VLOTT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
15 | 8,98% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
82 | 49,10% |
Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zapt elkeen zijn eigen cultuur bij elkaar: via tientallen verschillende televisie- en radiozenders en het wereldwijde web creëert elkeen zijn eigen identiteit. De natie heeft afgedaan. Het is meer dan ooit een toevallige, artificiële constructie die als verzorgingsstaat de boel nog wat bij elkaar houdt. Die individualisering is natuurlijk niet onproblematisch, maar m.i. onafwendbaar. Ik vrees dat het Vlaams Belang een partij van het verleden is, iets voor nostalgici, voor mensen die bang zijn voor wat komen gaat. Maar uiteindelijk is zo'n partij gedoemd een anachronisme te zijn en denk ik dat we onze ideeën en onze creativiteit beter investeren in eigentijdse antwoorden, hoe zwaar die opgave ook is. Zie ook mijn tekst "De nieuwe en de oude orde" in Maatschappelijke Discussies (een week geleden gepubliceerd), met dien verstande dat ik die tekst nog op een aantal belangrijke punten zal wijzigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Vertel dan eens, maar u gaat toch niet zeggen dat conservatief en rechts hetzelfde is!!?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zei ik niet en dat ga ik ook niet zeggen. Ik zei: die definitie van conservatief is fout. Conservatief is niet hetzelfde als 'behoudend of terug naar vroeger'. Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 9 februari 2007 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeg nooit nooit
![]() Ik heb ooit nog een t-shirt van Ché aangehad ![]() Dat is nu wel al heeeeeel lang geleden hoor ![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 9 februari 2007 om 01:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze creeëren zelfs armoede met hun absurde economische ideeën ... mah bon dat krijg je toch niet aan het verstand ... want gezond verstand ontbreekt wel duidelijk daar. Liberaal en Vlaams dat zijn tegenwoordig zeer progressieve en anti-establishment standpunten ... wat we van het bekrompen klein 'links' niet kunnen zeggen. Jef Sleeckx wat halen ze nu weer vanonder het stof ![]() Laatst gewijzigd door Dogbert : 9 februari 2007 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vivant bestaat niet meer, naar ik heb gehoord. Zij zijn nu VLD geworden.
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nee hoor, ik stem Vlaams Belang!
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Een heel opmerkelijke peiling.
![]() Vlott haalt geen enkele stem, en Lijst Dedecker er 11. Waarmee de partij op de tweede plaats staat. Het is natuurlijk geen realiteit, maar het geeft wel aan, dat een verrassing niet uit de lucht gegrepen is, als er een ernstige verschuiving zou plaats vinden bij de VB kiezers. Laatst gewijzigd door De Prof : 9 februari 2007 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In die zin is het VB de meest progressieve grote partij van België en was Hitler de meest progressieve figuur van de afgelopen eeuw want die wilden het meeste 'veranderen'... Absoluut belachelijk! Citaat:
Dat zijn toch allemaal vrij 'progressieve standpunten'... Ze houden alleszins niet krampachtig vast aan het huidige extreem-liberale discours van het establishment. Ze creeëren zelfs armoede met hun absurde economische ideeën ... mah bon dat krijg je toch niet aan het verstand ... want gezond verstand ontbreekt wel duidelijk daar. Citaat:
![]() Vlaams en Liberaal anti-establishment standpuntenn???... Nochthans vreemd dan dan alle vier de grote partijen (CD&V-SPa-VB-VLD) ze allemaal verdedigen... Zo anti-establishment toch niet blijkbaar. Trouwens, u gaf geen antwoord op het feit dat Dedecker stelde dat we in zijn jeugd niet links was geen hart heeft... - Ikzelf hoef mij daar weinig van aan te trekken, maar iemand die Dedecker aanhangt heeft daar toch een serieus probleem.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 9 februari 2007 om 12:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Voila ... en jongen toch het is in Vlaanderen een verzuild, corporatistisch bastion ... meer liberalisme ... dat hebben we nodig. Okay nationalisatie, hoe krampachtig naar het verleden teruggrijpen is dat wel niet. Dat is hetzelfde als deze bedrijven ten dode opschrijven of subsidiëren. Het patent-recht schrappen ... goed voorstel ... mensen laten sterven omdat niemand nog gaat investeren in onderzoek en ontwikkeling. Sommige mensen snappen echt niet wat ze voorstellen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn het al 8 idioten. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 9 februari 2007 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Wat ook opvalt is dat alle VLOTT kiezers naar Dedecker zijn overgelopen.
Ik moet liberalen niet, maar eerlijk gezegd vind ik Hugo Coveliers een veel waardiger man dat Jean Marie Dedecker. Dedecker denkt alleen maar aan zijn eigen ego, aan zichzelf. Al moet hij daarvoor de hele Vlaamse wielersport kapotmaken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M'n lieve Jazeker, ik ga hetzelfde doen als op 8 oktober jongstleden, maar dat staat niet in je peiling.
![]() |