Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2007, 11:15   #81
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De vraag was niet: becommentarieer mijn vraag, maar wel beantwoordt die. Kortom, geef me de racistische of xenofobe standpunten die u in het partijprogramma aantreft.

Ik wacht.
als u mijn kommentaar niet als antwoord aanziet, mijn waarde Jan, dan zijn we uitgepraat...
u zegt dat het partijprogramma niet racistisch en xenofoob is...
ik vind van wel...
nu kunnen we lang welles-nietes spelen...

dus u betwist mijn zienswijze...
en ik ga niet van die zienswijze af...

kwestie van eigen mening verdedigen, wat jij mag en moet...
en kwestie van mijn zienswijze uitdrukken, wat ook ik mag en moet...
Oud 15 februari 2007, 11:48   #82
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
Kwestie van interpretatie, mijn waarde Jan, en die kan anders voor u zijn, als met oogkleppen behepte bewonderaar van die partij. U zal dientengevolge geen racistisch of xenofoob standpunt opmerken bij het fameuze 70-punten programma en de "gewijzigde" vorm ervan.
Maar een overgrote meerderheid van burgers zien dat anders.
Mensen die geboren werden in een door natuur en klimaat en/of natuurlijke rijkdom minder gezegende staat dan hier te lande (of volgens u in de Noordelijke Regio van het nog steeds bestaande land), zijn hier niet welkom of ten minste niet welkom wanneer ze niet aan de eigen door uw partij vastgelegde normen voldoen of moeite hebben te voldoen. Wanneer mensen op de verkeerde plaats in de wereld geboren zijn en zoals ieder mens aspireren naar een betere leefomgeving, dan lopen die hier mis.
Temeer daar de betere leefomstandigheden waarvan de autochtonen genieten, geen verdienste zijn van die autochtonen maar van de vroegere evolutie teweeg gebracht door de door uw partij zo verfoeide frankiljonse establishmenten. De goede geografische, klimatologische, rijkdom aan natuurlijke en andere bronnen, samen met een investeringsklimaat door meestal Angelsaksische investeerders nagestreefd heeft hier een tijdelijke booming situatie teweeg gebracht waarvan, dat moet ik erkennen, onze mensen gebruik gemaakt hebben.
Zo bijvoorbeeld in Haspengouw in vorige decennia, werkten de mensen in de Luikse industrie en trokken ze voor bijvoorbeeld Ford te Genk de neus op. Nadien ging de Luikse industrie teloor en toen kwamen ze massaal naar Genk, ook de Walen van Haspengouw en de Jekervallei, om maar die te noemen.
Zo mijn waarde Jan, die is een deelaspect van de racistisch geïnspireerde houding van de partij die u hoog in het vaandel voert. Het niet gunnen van leefomstandigheden aan het niet "eigen volk eerst".
De zogenaamde "ze moeten zich maar aanpassen" houdt geen rekening met een jarenlange evolutie die de autochtonen gebracht hebben naar hun huidige houding en levenswijze. Die jarenlange evolutie zal leiden tot een heel andere allochtonen populatie.
En dat mensen die de "chance" hebben te evolueren die doen het.
Zo bijvoorbeeld gisteren ging ik eerst naar het stadhuis te genk, dienst bevolking voor een nieuwe identiteitskaart vermits ik mijn hoofverblijf wegens familieomstandigheden terug naar Genk breng. Ik werd geholpen door een jonge dame met een naam die Turks van origine is: in perfect Nederlands, heel beleefd, kortom volledig zoals een autochtone ambtenaar. Nadien ging ik naar mijn bankagentscahp om daar de formaliteiten te vervullen voor het overbrengen van mijn bankrekening naar Genk. De bankbediende was een jongen van Marokaanse origine, beleefd, bekwaam en heel gedienstig in een perfect Nederlands. Nadien op het politiekantoor, werd ik de weg gewezen door een baliedame van Turkse origine, alles ook weer perfect.
Hetgeen bewijst dat, wanneer ze ernstig genomen worden die mensen evenwaardig (kunnen) zijn. Gelukkig wordt in het Genkse al jaren aan promotie van inburgering gedaan.
Maar ja... mijn waarde Jan... men kan het ook anders zien...
en dan is het programma van het VB makkelijk genuanceerder te bekijken dat door uw bevooroordeelde ogen.
1)Het 70 puntenplan bestaat niet meer.
2)Wij hebben net zoals alle andere partijen onze standpunten moeten aanpassen omdat onze maatschappij nu eenmaal blijft verder evolueren.
3)Ik zie nergens van u een bewijs waar het vb racistisch zou zijn?Waar in hun standpunten staat er iets racistisch?Ik wacht.

En je toont nu zelf aan hetgeen het vb net wil
Mensen die werken,onze taal kunnen enz....Dus wat is uw punt nu in feite?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 12:03   #83
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ik ken er wel die Vlaams belangers uitschelden voor mestkevers, maar dat vond de meute normaal.
Open-VLD'er Bart Tommelein spande wat mij betreft toch wel de kroon:
Eerst bestond de heer Tommelein het om een causaal verband tussen aapjes en de kiezers te vinden, alhoewel het toch duideijk dat de partijen, en niet hun kiezers als aapjes worden voorgesteld, en daarbovenop vond de heer Tommelein het dan ook nog eens een knoert van een belediging tov diezelfde kiezers. Terwijl VB al stelde dat het ludiek bedoeld was.

Dan zie ik toch nog eerder een rechtstreekse belediging naar de VB-kiezer toen Degucht een jaar geleden onomwonden stelde: VB-kiezers zijn mestkevers, het moet eens gezegd. Geen Tommelein of open-VLD'er, een Dedecker daar gelaten, die er toen graten in zag. Integendeel, Verhofstadt lachte er zelfs eens smakelijk om. Niks ludieks dus maar doodernstig.

De aapjes zijn in de verste verte niet van dezelfde categorie.

En verontwaardigd dat ze nu zijn!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 12:04   #84
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Inderdaad; het doelpubliek is nog altijd wel 18+.
Aapjes kunnen veel ouder worden dan dat, mestkevers niet!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 15 februari 2007, 12:06   #85
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ondertussen heeft de eerste aap van links naar het schijnt het VB al aangeklaagd wegens onterecht gebruik van zijn foto.

Ach, dat is nog niets, jong: sommigen stellen andere partijen zelfs voor als mestkevers, stel je voor.
Andere partijen? Niks van: hun kiezers!

Oud 15 februari 2007, 12:08   #86
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Misleiding: de leiding van die partij !
In de campagnefoto gaat het wel om partijen mèt hun leiding.
Neen, leugenaar!
Degucht stelde verleden jaar onomwonden dat het miljoen Vlamingen dat toen VB stemde, én dom én mestkevers waren.
Niks partijleiding, maar de kiezers.
Je moet er nu niet proberen rond draaien hé manneke!

Oud 15 februari 2007, 12:11   #87
ilfalco
Minister-President

Standaard

het is een ludieke afbeelding dat een spreekwoord afbeeld ... .

het moeten verdorie de tsjeven zijn die iets gaan zeggen. Eyskens zei op TV na een "zwarte" zondag dat men het VB moest uitroeien...En leterme noemde het VB criminelen en mensen met een criminele toekomst.

De affiche sluit weer naadloos aan bij het VB zoals we het kennen. maar dan wel ludiek en niets agressief.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 12:13   #88
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht

Verder maakt het VB hiermee de harde lijn terug wat duidelijker en profileert het zich ook zo. Ipv de foto's van oude vrouwen op de fiets is dit wat straffer.
Ze hebben dat geprobeerd, maar tot groot jolijt van menig links geörienteerd forumlid (en van heel wat leden van de drie geviseerde partijen, het was geen geheim) kregen ze de ene klacht na de andere aan hun broek. Was het niet van een Waalse die niet op een affiche wou staan, was het wel van een vakbondsmilitante die meende dat zij en niet een VB-lid op een affiche stond.

Geef toe, nu spelen ze toch op veilig?

Op zo'n momenten zie je wie hier echt de verzuurden zijn. Maar enkel de volledig politiek neutralen zouden over dat laatste kunnen oordelen.

Oud 15 februari 2007, 12:15   #89
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
zal niet al te effectief zijn.
bij een campagne hoor je best te focussen op je eigen sterkten en niet op de 'zwakten' van je tegenstanders.
Meestal beperk je je tot oneliners van dubieuze aard, maar hier (blij verrast) heb je toch wel gelijk in, naar mijn mening.

Oud 15 februari 2007, 12:18   #90
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Kwestie van interpretatie, mijn waarde Jan, en die kan anders voor u zijn, als met oogkleppen behepte bewonderaar van die partij. U zal dientengevolge geen racistisch of xenofoob standpunt opmerken bij het fameuze 70-punten programma en de "gewijzigde" vorm ervan.
Maar een overgrote meerderheid van burgers zien dat anders. Dat is geen overgrote meerderheid meer vermits een recente peiling aangaf dat een meerderheid in vlaanderen het moglijk acht ook voor het VB te stemmen. En die meerderheid wordt groter. De demonisering door alle andere partijen werkt niet meer zo goed, vermits de mensen meer en meer met hun neus op de feiten geduwd worden.
Mensen die geboren werden in een door natuur en klimaat en/of natuurlijke rijkdom minder gezegende staat dan hier te lande (of volgens u in de Noordelijke Regio van het nog steeds bestaande land), zijn hier niet welkom het is jammer genoeg onmogelijk in een klein dicht bevolkt land de miljoenen die graag naar hier komen op te vangen of ten minste niet welkom wanneer ze niet aan de eigen door uw partij vastgelegde normen voldoen of moeite hebben te voldoen. Wanneer mensen op de verkeerde plaats in de wereld geboren zijn en zoals ieder mens aspireren naar een betere leefomgeving, dan lopen die hier mis. Dat is heel jammer, en wat doe je er aan. wat doe je bv ook met mensen die niet slim maar dom zijn. Heel onrechtvaardig, maar wat doe je er aan?
Temeer daar de betere leefomstandigheden waarvan de autochtonen genieten, geen verdienste zijn van die autochtonen maar van de vroegere evolutie teweeg gebracht door de door uw partij zo verfoeide frankiljonse establishmenten de welstand waarvan wij genieten is dankzij het heel harde waerk van de Vlamingen, en niet dank zij de franskiljons of het regime dat ons nog altijd bestrijdt.. De goede geografische, klimatologische, rijkdom aan natuurlijke en andere bronnen, samen met een investeringsklimaat door meestal Angelsaksische investeerders nagestreefd heeft hier een tijdelijke booming situatie teweeg gebracht waarvan, dat moet ik erkennen, onze mensen gebruik gemaakt hebben.
Zo bijvoorbeeld in Haspengouw in vorige decennia, werkten de mensen in de Luikse industrie en trokken ze voor bijvoorbeeld Ford te Genk de neus op. Nadien ging de Luikse industrie teloor en toen kwamen ze massaal naar Genk, ook de Walen van Haspengouw en de Jekervallei, om maar die te noemen.
Zo mijn waarde Jan, die is een deelaspect van de racistisch geïnspireerde houding van de partij die u hoog in het vaandel voert. Het niet gunnen van leefomstandigheden aan het niet "eigen volk eerst". Ik wou dat heel de wereldbevolking wel onze welvaart kon delen. Zeg me om de liefde gods hoe dat mogelijk is en ik zal je graag helpen.
Geachte, als je vrouw en kinderen hebt dan neem ik aan dat je als goede huisvader voor hun kost en inwoon en nog veel meer zorgt. Ik neem aan dat je ook in de mate van het mogelijke je bekommernis wat verder reikt en wel eens buren (wellicht allochtonen) helpt. Ik doe dat allemaal ook. Maar het is mij in iedergeval onmogelijk iedereen te helpen, en beperk me dus noodgedwongen tot mijn omgeving. Alhoewel ik ook de slachtoffers van de tsunami geholpen heb.
Ik denk dat zeer veel mensen en ook de meeste VB-ers zich hierin terugvinden

Leg me nu maar eens uit waar dit 'racistisch geïnspireerd' zou zijn.

De zogenaamde "ze moeten zich maar aanpassen" houdt geen rekening met een jarenlange evolutie die de autochtonen gebracht hebben naar hun huidige houding en levenswijze. Die jarenlange evolutie zal leiden tot een heel andere allochtonen populatie.
En dat mensen die de "chance" hebben te evolueren die doen het.
Zo bijvoorbeeld gisteren ging ik eerst naar het stadhuis te genk, dienst bevolking voor een nieuwe identiteitskaart vermits ik mijn hoofverblijf wegens familieomstandigheden terug naar Genk breng. Ik werd geholpen door een jonge dame met een naam die Turks van origine is: in perfect Nederlands, heel beleefd, kortom volledig zoals een autochtone ambtenaar. Nadien ging ik naar mijn bankagentscahp om daar de formaliteiten te vervullen voor het overbrengen van mijn bankrekening naar Genk. De bankbediende was een jongen van Marokaanse origine, beleefd, bekwaam en heel gedienstig in een perfect Nederlands. Nadien op het politiekantoor, werd ik de weg gewezen door een baliedame van Turkse origine, alles ook weer perfect. De voorbeelden die je aanhaalt doen me groot genoegen. Ik ken ook zulke gevallen. Maar ik weet ook dat we hier niet iedereen kunnen opvangen. En ik weet ook dat jammer genoeg zeer veel allochtonen school verlaten zonder diploma en aldus gemakkelijk in de werkloosheid of erger terecht komen.
Hetgeen bewijst dat, wanneer ze ernstig genomen worden die mensen evenwaardig (kunnen) zijn Niemand zegt dat die mensen niet gelijkwaardig zijn.. Gelukkig wordt in het Genkse al jaren aan promotie van inburgering gedaan.
Maar ja... mijn waarde Jan... men kan het ook anders zienInderdaad men kan ook de ogen sluiten voor de feiten die ik hier aanhaal.
en dan is het programma van het VB makkelijk genuanceerder te bekijken dat door uw (inderdaad: uw)bevooroordeelde ogen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 12:21   #91
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er mankeren een paar afbeeldingen: ten gevolge van de uitspraak van die partijvoorzitter in het programma "de zevende dag" op een TV -zender, moet men ook maar een foto publiceren van een aap die in paniek vlucht voor wat eraan komt: met name dat het VB slechts regeerverantwoordelijkheid op neemt wanneer alle punten uit het programma gerealiseerd worden. Vermits een hele trits programmapunten van die partij niet aanvaard kunnen worden door de rechtgeaarde burgers, t.t.z. b.v. de racistische, de xenofobe punten (om enkel die te noemen)...
zodus heeft die voorzitter in tegenstelling tot het imago dat men zich in die partij wil aanmeten nooit de intentie gehad beleidsverantwoordelijkheid op te nemen. Temeer daar er in het land en/of de regio nooit een voldoende drie vierden meerderheid zal zijn om alle partijintenties van het VB te realiseren.
Dus... er zouden enkele beelden met paniekerige vluchtende apen moeten bij zijn die bekleed zijn met een VB logo. en die die dingen aangeven waarmee het VB de kiezer belazert als zijnde hun programma.
Rustig blijven, Patrick Janssens verklaarde onlangs nog dat "wij al de helft van het 70-punten programma van het VB hebben uitgevoerd"...
Die andere helft komt er ook nog wel...

Oud 15 februari 2007, 12:21   #92
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ze hebben dat geprobeerd, maar tot groot jolijt van menig links geörienteerd forumlid (en van heel wat leden van de drie geviseerde partijen, het was geen geheim) kregen ze de ene klacht na de andere aan hun broek. Was het niet van een Waalse die niet op een affiche wou staan, was het wel van een vakbondsmilitante die meende dat zij en niet een VB-lid op een affiche stond.

Ik had het over de boodschap van de affiche, niet over hoe die gemaakt is maw wie erop staat.
Door geen personen op een affiche te zetten spelen ze inderdaad op veilig, om problemen die er vorige keer waren te voorkomen.
Maar waar ik op doelde is dat de inhoud terug wat harder is, een heel verschil met de huisje-boompje-tuintje affiches van bij de vorige verkiezingen.

Citaat:

Op zo'n momenten zie je wie hier echt de verzuurden zijn. Maar enkel de volledig politiek neutralen zouden over dat laatste kunnen oordelen
Dat heeft niets met verzuring te maken, ik zou ook protesteren moesten mijn foto's op een affiche staan van om het even welke partij.
Oud 15 februari 2007, 12:22   #93
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Op zo'n momenten zie je wie hier echt de verzuurden zijn. Maar enkel de volledig politiek neutralen zouden over dat laatste kunnen oordelen.
Het vb wist niet dat het een waalse jonge dame was + die dame onder druk is gezet geweest door andere politiekers van andere partijen.

Die waalse wist trouwens niet dat ze op een affiche van het vb stond want iedereen mocht haar foto voor eender wat gebruiken tot wanneer ze werd ingelicht en onder druk werd gezet en dan heeft ze maar vlug klacht weesten indienen.
Oud 15 februari 2007, 12:22   #94
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
blablablabla etc etc etc
Zie bovenstaande post en schaam u voor uw onwetendheid!

Oud 15 februari 2007, 12:23   #95
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had het over de boodschap van de affiche, niet over hoe die gemaakt is maw wie erop staat.
Door geen personen op een affiche te zetten spelen ze inderdaad op veilig, om problemen die er vorige keer waren te voorkomen.
Maar waar ik op doelde is dat de inhoud terug wat harder is, een heel verschil met de huisje-boompje-tuintje affiches van bij de vorige verkiezingen.

Dat heeft niets met verzuring te maken, ik zou ook protesteren moesten mijn foto's op een affiche staan van om het even welke partij.
Die waalse was alsk mij niet vergis een model en deze heeft de toestemming gegeven dat iedereen mits betaling natuurlijk haar foto's mogen gebruiken.Zie vorige post van mij.
Oud 15 februari 2007, 12:28   #96
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik heb het niet over de verzuring van diegene die niet op die affiche wil staan. Ik heb het over het ginnegappen in de wandelgangen van de regeringspartijen wanneer zulke zaken gebeuren.
Maw, met verzuurden doel ik hier op de regeringspartijen zelf. Diegenen die dom en mestkever associeerden met VB-stemmer, zoals onze minister van BuZa het zo fijn uitdrukte, en waarmee onze premier zo smakelijk lachte toen men hem om een reactie vroeg.

Laatst gewijzigd door Nierika : 15 februari 2007 om 12:28.
Oud 15 februari 2007, 12:30   #97
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Die waalse was alsk mij niet vergis een model en deze heeft de toestemming gegeven dat iedereen mits betaling natuurlijk haar foto's mogen gebruiken.Zie vorige post van mij.

Die had ik nog niet gelezen. Ik dacht dat de vrouw ook gelijk gekregen had van de rechtbank, vandaar dat de affiches veranderd waren.
Misschien stond er dan toch iets in dat contract over politieke boodschap, dat weet ik niet.
Oud 15 februari 2007, 12:32   #98
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over de verzuring van diegene die niet op die affiche wil staan. Ik heb het over het ginnegappen in de wandelgangen van de regeringspartijen wanneer zulke zaken gebeuren.
Wel het stuk dat ik las ging over de affiches die weggehaald werden, vandaar dat het niet zo duidelijk was.

Citaat:
Maw, met verzuurden doel ik hier op de regeringspartijen zelf. Diegenen die dom en mestkever associeerden met VB-stemmer, zoals onze minister van BuZa het zo fijn uitdrukte, en waarmee onze premier zo smakelijk lachte toen men hem om een reactie vroeg
Inderdaad, totaal verkeerd van de Gucht, zo een dingen zeg je gewoon niet.
Oud 15 februari 2007, 12:32   #99
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Wel, als ik me niet vergis, is deze Waalse pas in gang geschoten nadat de verzuurden haar er attent op maakten dat ze er niet mee konden lachen dat ze op die affiche stond. Het vakbondslid dat op een andere affiche meende te staan (in feite was het een vb-lid dat op haar trok) was zo paniekerig dat ze niet eens zag dat het haar niet kon zijn (de kledij, markt, etc), maar de reacties van haar collega's die haar meenden te herkennen en de schrik om haar job te verliezen (vakbondstolerantie heet dat in het jargon) deden haar flippen.

Vandaag de dag mag het VB dus ook geen affiches meer drukken met VB-leden die op niet VB-leden trekken, teneinde geen nieuwe polemiek te veroorzaken, met dank aan:

jawel, de ware verzuurden.
Sorry Kay-gell, maar ge zult het moeten toegeven...

Oud 15 februari 2007, 12:35   #100
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith Bekijk bericht
vind het toch geslaagd
Ik begrijp niet goed waarom ze de partijvoorzitters van de traditionele partijen op hun affiches zetten. Waarop ze dan nog ongeschoren staan.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be