![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, hieraan heb ik me ook al vaak geergerd!
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) je hebt geen kennis nodig om het te hanteren. Een vuurwapen hebben is 1 punt, maar als je er niet mee kan schieten, ben je er ook niets mee. 2) het is goedkoper dan een vuurwapen en je hebt er geen bijkomende kosten, zoals munitie voor nodig. Voor criminele doeleinden: zonder illegale geluidsdemper zal heel de buurt getuige zijn van je moord. 3) het is overal vrij te koop en binnen ieders handbereik in elk huisgezin. 4) het is discreet: platter dan een handvuurwapen, dikwijls nog opplooibaar en past zo in ieders binnenzak. Daarnaast maakt het geen geluid als je het gebruikt. Ooit al eens een kogel horen knallen? 5) men kan ze niet verbieden, want anders kan men niet in zijn primaire levensbehoeften voldoen. Of hoe ga je anders je eten verwerken? Met andere woorden: messen zijn een probleem dat niet uit de samenleving te bannen is en om steekincidenten aan te pakken, moet men de diepere problemen in onze maatschappij onder ogen zien. Maar dat durven de politici niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ga jij eens hier ophouden met je domme onwetende zever. De persoon die in wallonie is doodgestoken is schandalig en hoort niet.Moest ik een middel hebben om die jongen er bovenop te helpen of zeg maar terug tot leven te brengen ik zou dit zeker en vast doen maar we mits betaling(logisch). Vlamingen denken enkel aan zichzelf. ![]() En het is logisch dat aangezien er in vlaanderen iets gebeurt je daar ook meer van wakker ligt,het gebeurt nu eenmaal dichter bij huis en vooral in je eigenste vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.swisstxt.ch/TSR1/108-00.html# sorry, ik kan enkel een screendump ervan nemen, geen .txt copie ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 april 2007 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sex en geweld, 2 van de favoriete zaken des mensen, toch niet verbazend nee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |