![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet waar het belang voor staat dus daar is geen campagne meer over te voeren! Ze zijn geen partij die meegaat met de wind en daarom een duidelijke campagne moet hebben om aan de kiezers te zeggen of ze deze keer wit of zwart zijn! Het VB is een partij met standpunten die niet veranderen, en elke verkiezingen Vlaanderen Onafhankelijk of 'uw stad' Veilig is ook niet echt origineel hé! De campagne met wat we al weten gecombineerd is dus perfect om zo te zeggen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De feiten spreken voor zich. Ik zie wat er gebeurt. Het gaat hem helemaal niet over "mijn beeld van de wereld". Net niet. En neen, ik ben niet van zin om mee te doen met de zelfhaat, de haatzaaierij tegen iedereen die anders denkt en het niet altijd met mij eens is, de verbale agressie, het druggebruik... omdat het gevaar zogezegd "van de andere kant komt". Nogmaals: de feiten spreken voor zich. De gevangenissen zitten overvol. De politiek correcten zijn bezig om van ons land een puinhoop te maken. Dat gij dat niet wilt zien en wanhopig probeert om mij wat anders wijs te maken, is uw probleem. Niet het mijne. Ik sukkel zo al meer dan genoeg met mijn gezondheid. Dat gij de feiten niet onder ogen ziet en leugens verspreidt is uw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik dacht dat diene Britse eerste minister Duitsland eerst liet begaan om oorlog te vermijden? Het is dus in gang gezet eind jaren '30, dan. Maar goed, dat heeft geen belang. Punt is dat de huidige machthebbers het Westen aan 't kapot maken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() De ultieme natte droom ?
![]() |
#86 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Mariette van café De Sportwereld laat weten dat je echt niet zolang hoeft te wachten om je poef aldaar te gaan betalen.
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Ze moesten afvallen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Misschien zelf een provinciestadje. En dan horen we daarna niets meer van de hele troep... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad een zuiver suggestieve affiche zonder enige duidelijke boodschap, zodat de eerste de beste oelewapper weer maar eens bevestiging vindt van "het feit" dat "zijn partij" zegt wat hij denkt.
![]() |
#92 |
|
![]() Als dit waar is wat u zegt is deze campagne mooi geslaagd, want dat is nu eenmaal het doel van zo'n campagne!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik voeg me bij de groep "de eerste de beste oelewappers".
De affiche is zeer geslaagd en toont wat het volk denkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zeer juist! De campagne zit en heeft de tegenstrevers op het defensief gebracht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb de BUB nog niet horen ijveren voor de afschaffing van de partijdotaties. Of staat dat toch in jullie programma?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Het is overigens een bekend thema. De affiche is gepikt van uiterst nationalistische cartoon in de jaren dertig. Hierin maakte de Engelse tegenstanders van Mahatma Ghandi's pacifisme gebruik van dit thema. Ook enkel maar om de inzet van deze man voor zijn volk te ridiculiseren. Zelfde affiche, zelfde inhoud. Even dom, achteraf gebleken ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 februari 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het ook een zeer goede campagne. Het is een ludieke affiche, met een zeer grote kern van waarheid. Echt de boodschap die het VB wil brengen: alle "democratische" partijen zijn één pot nat, ze zeggen net hetzelfde en zullen even weinig voor Vlaanderen bereiken. Het VB is het enige alternatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 februari 2007 om 12:03. |
|||
![]() |
![]() |