![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wij het hier goed hebben?Als je ons gaat vergelijken met een land waar ze totaal niets hebben zeg maar,sorry dat gaat niet op. Ik ben nog steeds van mening dat het hier nog veel beter kan. 1 op 7 mensen leeft zelfs hier in armoede. Enorm veel mensen moeten scharten om rond te raken. Het kan hier evengoed nog erger worden. Alleenstande mensen met kinderen;die kreunen onder de problemen en vooral op financieel vlak;stel je maar eens voor;op je eentje je huis betalen,eletrick en alle andere dingen en daarbovenop ook nog eens bv 2 kinderen of meer moeten onderhouden,das bijna onmogelijk. En je hebt alsook niet op mijn vraag geantwoord;ben je een linkse en:of alsook van allochtone afkomst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, en zo maakt u van elke rechtmatige eis een soort dictaat. Dat is toch tragisch, dat ziet u zelf toch ook wel in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zullen wel ondertussen weten dat dat niet goedkoop zal zijn en willen nu natuurlijk hier een oplossing vinden omdat ze natuurlijk zoals goeie gewoonte de westerse manier van mensen begraven zeg maar maar niets vinden dus laat de mechelaar dan maar opdraaien omdat zij weeral eens persee het op hun manier willen. Hun wil,hun zin,hun wetten. Ze willen in onze grond begraven worden om alweer dus om de verkeerde redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vragen helemaal niet slechts herkenning. Ze eisen de invoering van halal voedsel, ze eisen een alcoholverbod in pitabars, ze eisen de sluiting van een varkensvlees verwerkende fabriek, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun tradetie hoort hier niet. Onze manier om mensen die het leven hebben gelaten te begraven gebeurt op een zeer goeie manier en degelijke manier en tis te nemen of te laten. Je zit hier in vlaanderen(belgie) en niet in een moslimland.Tis het één of het ander. Waarom zouden ze anders een eigen begraafplaats willen?Achja,tis juist,dat het net deze zijn die de grootste racisten zijn weet ik ondertussen wel al want tja,da kan toch niet meer zijn dat ne moslim naast een vlaming word begraven.ts |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Inderdaad,alles naar hun zin,naar hun willetje en hun wetten staan boven de onze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien: wij draaien allem�*�*l op voor die begraafplaatsen. Moslims voor katholieke en vice versa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik heb er geen probleem dat een moslim hier word begraven maar dan wel op de manier zoals het hier nu zo is.
Ik heb er geen probleem mee dat er hier bij ons een moslim zou begraven worden,totaal geen probleem mee maar weeral eens zich afzonderen en in hun eigen holletje gaan kruipen zoals ze in grootsteden doen......daar ben ik op tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals;als ze dat dan toch persee weer willen dat ze het allemaal uit eigen zak betalen + onderhoud alsook,allemaal uit eigen zak. Ze mogen zonder probleem op onze plaatsen worden begraven en/of gecremeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een 15j oude halfnaakte vrouwposter laten weghalen,verplicht dan nog in de brandweerkazerne.ts. En wat is de ware reden waarom ze die eigen begraafplaats willen,alleen voor hen waar de mechelaar alsook zal voor moeten opdraaien?Want bij ons mag iedereen er begraven worden en iedereen betaalt ervoor.Nu zal wel de mechelaar moeten meebetalen voor de begraafplaats die de moslims willen voor hen alleen. Zodat ze allemaal naar mekka liggen? Laatst gewijzigd door Marlboro : 3 november 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Wat de financiën betreft: als moslims zich hiér willen laten begraven, zal er sowieso meer grond nodig zijn, ongeacht of ze zich apart laten begraven of tussen de anderen. Financieel kan een apart plekje weinig verschil maken. Hooguit de bouw van een afscheiding ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ZEG dat je de grond besprenkeld hebt met varkensbloed ![]()
![]() |
![]() |
#97 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je ze niet over dezelfde kam zou scheren, dan zou je zeggen dat SOMMIGE politiekers, Walen en Vreemdelingen de boel kapot maken. En met die uitspraak kan ik vrede nemen. Alleen vind ik het erg dat je vergeet te vermelden dat er OOK autochtonen de boel 'verbrodden' en dat er m.a.w. OOK politiekers, Walen en vreemdelingen zijn die de boel op orde zetten! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk Marlboro, meestal lukt het me om rustig te blijven bij de meeste bullshit die je schrijft. Maar ik geef toe: deze keer ben ik pissed off en zeg ik je op directe wijze wat er me op de lever ligt. Stop van zagen en doe je ogen open kerel. Als alles hier zo rot en zo slecht is en wat nog allemaal, dan nog eens makkelijk op de rug geschoven van mensen die hoogstwaarschijnlijk 90% van je vriendenkring uitmaken (en doe nu op zijn minst een poging om de ironie te begrijpen) dan zouden geen 6 op 7 mensen het hier goed hebben. Zodus een welgemeende fuck you op je gezever en geklaag en wees verdomme tevreden dat je verwarming nu hoogst waarschijnlijk aanstaat, dat je internetverbinding naadloos en draadloos werkt, dat je die DVD aan't kopiëren bent en zwaai nog eens naar die vreemdeling buiten, die zijn gat afwerkt om zijn gezin te eten te kunnen geven, en zeg hem dat ie de boel verkloot ok?! Btw, die vreemdeling buiten bij jou kan evengoed me beste maat zijn. Pallas Athena Laatst gewijzigd door Pallas Athena : 3 november 2007 om 20:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |