![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is het nu echt noodzakelijk dat miljardairs de democratie moeten leiden in de VS? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 16,92% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
54 | 83,08% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerst zorgen dat uw eigen vuil weg is, alvorens dat van iemand anders te gaan bekritiseren.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2007 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn trouwens de miljonairs onder hen, of hun miljonairsvriendjes? Daarme zal ik dan wel het vuil van eigen keuze en bodem opruimen. Maar ja, je wil ook ne keer iets willen zeggen hé.. Iedereen weet dat hier iedereen aan politiek kan doen en dat iedereen hier publieke politieke ambten kan opnemen. Je moet zelf niet in God geloven. Inzet en talent volstaat, OOk zonder eigen of andermans geld. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juli 2007 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() De Mythe va het Kapitalisme verbergt de leugen dat ook dat systeem op lucht geld kreert.
Bekijk de film money as debt http://video.google.nl/videoplay?doc...74362583451279 Verder heb ik ook lang gedacht dat de rijkdom wel naar beneden zou zakken als de bovenlaag zich ontwikkled. Echter ligt nu vast na 40 jaar dat de armoede wereldwijd is toegenomen. Dus is dit een illusie. Lees het UN WIder rapport. Ook neemt de concentratie van de rijkdom toe. Maw er stroomt steeds meer geld in de zakken van degene die er al hebben vanuit de zakken van degene die minder hebben. Het is niet logisch dat Kongo, een land met een van de grootste schatten in de bodem aan diamant en andere grondstoffen zooooo arm is . Dit is het bewijs dat het geldsysteem en het kapitalisme uiteindelijk alleen ten goede komt van de rijken; |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik kom nu niet bepaald tot dezelfde conclusie als u. Namelijk dat 'het kapitalisme' in fout zou zijn. En het is wel logisch dat Kongo arm is. Er is namelijk geen Kongo. Er is een gebied in pure anarchie. Of toch iets dat er op trekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
God heeft namelijk voor hun miljarden gezorgd. Als beloning voor hun goed mens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zie je hordes zwerfkinderen, verslaaft aan het snuiven van lijm en verfoplossers en een beetje verder miljardairs die rondrijden met een Maybach van een dikke 750 000 Eurootjes. (+ 2 Mercedes SUV's vol met bodyguards met UZI's natuurijk) De meest hallucinante dingen zie je daar. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juli 2007 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Miljardairs die de banken leiden, die failliet zijn. Als je naar het failliet wil gaan, moet je een miljardair aan de kop zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() De us is failliet ja, maar degenen die het geld daar beheren, niet. En dat zijn geen Amerikanen. Maar de bubbel blijft nog wel effe leven door papier geld te drukken. En zelfs andere overheden blijven dat papier kopen. Dat is de clou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn maar weinig landen waar arme lieden aan de macht zijn, je hoeft niet de VS te noemen.
Denk Berlusconi, en die nieuwe premier in Japan, Hatoyama (de Japanse Obama volgens sommigen) komt ook uit een steenrijke dynastie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Dat zal duren tot de € de nieuwe reservemunt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat buitenlands kappen werd anders wel gedaan in de naam van het hele Westen incluis ons geliefd Europa. Of denkt u dat wij uit humanitair idealisme plots neen gaan zeggen tegen Saoudische olie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nu echt noodzakelijk dat eno2 zijn oude berichten terug naar boven haalt?
![]() Dit gezegd zijnde, ik ben het met Forzaflandria eens in deze discussie: |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand als Lula toont dat je geen miljardair moet zijn om een land goed te kunnen leiden. Ik vraag me af wanneer we in de VS zullen zien een arbeider die president wordt. Ik vermoed dat dat 'wereldschokkender' zou zijn voor de VS dan iemand van een ander geslacht of andere huidskleur. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 oktober 2009 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() JA! Gelooft u soms in engeltjes die zomaar eens voor iedereen de samenleving gaan organiseren zonder er iets voor terug te willen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |