![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zou je het vinden dat Nederland België een cursus opvoeding geeft? | |||
Precies wat we nodig hebben! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 21,74% |
Laat die Hollanders maar wat aanprutsen, we've got nothing to lose |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,04% |
Blijf met je poten van België af! |
![]() ![]() ![]() |
15 | 65,22% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet ook nier waar Jantje het vandaan haalt dat de Oranjes er zouden tegen zijn. De Coburgers zijn er misschien bang van ja, en de Franstaligen zien wel dat hun oververtegenwoordiging dan ten einde loopt. Misschien dat dat bij de Coburgers voor de schrik zorgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zal proberen om te komen, maar mijn dochter van 11 wil dolgraag mee.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Nog een Nederlander... IK heb niets tegen Nederlanders net zoals ik niets tegen Italianen, Fransen enz. heb. Met zo'n reactie, die voornamelijk (bijna uitsluitend) van Nederlanders komt kan ik alleen de conclusie trekken dat jullie echt een probleem hebben! Wij moeten en zullen bij jullie horen, wij zijn jullie eigendom die ooit is afgepakt en jullie willen die absoluut terug! Jullie lijken op een gestoord imperialistisch land, gelukkig zijn jullie hier op het forum geen afspiegeling van heel Nederland! En hoe meer kritiek je gaat geven op mijn handtekening hoe meer ik gelijk krijg...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 13 maart 2007 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koningshuizen staan trouwens de ontwikkeling van de EU in de weg. Wat eens de EU deftig kan ontwikkelen, zitten zij zonder werk. OOk de Oranjes weten dit en zullen dat dus wel zoveel mogelijk tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Sorry, dan is hij door de 'inlanders' besmet geraakt van de imperialistisch machtshonger.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 13 maart 2007 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op deze uitlating van jou: Citaat:
Of wou je de geschiedenis herschrijven �* la Pirenne? Laatst gewijzigd door baarle : 13 maart 2007 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er begonnen stemmen op te gaan, het koningshuis in Belgie naar de prullemand te sturen. Hij had de eerste koningskwestie reeds meegemaakt en wist dat hij dit maal niet meer op Vlaanderen kom rekenen voor zijn jobje. Citaat:
En het koningshuis is zelfs gemachtigd om de voltallige regering wandelen te sturen. Terwijl wij, de volking, niet eens iets te zeggen hebben over wie we als staatshoofd willen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Waarom ben jij vastgeroest aan het verleden! Stop met naar het verleden te kijken en kijk naar de huidige toestand, wij hebben meer gemeen met de Walen dan met de Nederlanders, de geschiedenis heeft dit zo bepaald of wil je de geschiedenis herschrijven...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een koning kan een minister weigeren ja, zolang de regering hem dat toelaat. Indien ze voet bij stuk houden wordt die persoon minister of 'le roi' dat nu leuk vindt of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() => daarom hebben we een snelle vereniging met Nederland nodig. We zijn het eens, BBP!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ik denk dat je daar 170 jaar te laat mee bent, het is gedaan, it's over, c'est fini... Waarom een snelle vereniging? Om de kloof nog te kunnen overbruggen, waarom? Kan je niet tegen de huidige realiteit en dat jullie maar 16 miljoen inwoners hebben!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 13 maart 2007 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Dat maakt mijn argument juist sterker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Belgie uitelkaar valt, zijn zij een grote bron van inkomsten kwijt en mogen zij betalen voor de kosten in Wallonie. Dit zullen zij ten alle tijden vermijden. En dat Vlaanderen of Belgie terug samen komt met Nederland zal iedere economische grootmacht in de wereld verhinderen. Het samen gaan van Belgie met Nederland zou immers een enorm groot economisch machtblok creëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |