![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enige bronnen? En daarom ook dat zo een dingen worden opgericht zeker? http://www.mangho.be/ Ook zeker omdat bepaalde mannen en vrouwen vanuit maatschappelijke druk mooi in lijn hebben gelopen en nu doodongelukkig zijn omdat de RKK dit allentijde heeft verketterd? Laatst gewijzigd door jurgen79 : 16 maart 2007 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als jij beweert dat er nu meer homo's zijn, dan moet jij met de bewijzen voor die stelling komen. En als je daar geen bewijs voor hebt - een donkerbruin vermoeden in die richting kan ik niet ontkennen - dan is er geen énkele reden om zomaar aan te nemen dat er een wijziging is in het aantal homo's onder de bevolking. Ergo, we moeten dan redelijkerwijs aannemen dat dat aantal stabiel is. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal je wellicht nogmaals tegenspreken. Voor u is dat een moderne man, voor mij is dat een janet.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was je er vroeger?
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Dus dan presenteer ik mij als vrouw. Niet als homoseksuele man. Correct ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga in therapie of zo man...of is het madam?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 maart 2007 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Dus dan presenteer ik mij als een lesbienne ? Is dat dan juist ?
Laatst gewijzigd door Ozymandias : 17 maart 2007 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Dus dan presenteer ik mij als een lesbienne ? Is dat dan juist ? Je bent jezelf bijzonder stevig aan het vastpraten. Citaat:
Aapjes hebben hun alfa mannetjes tenminste. Iets wat jij verleerd hebt ondertussen. Ik ben dus liever een aap. Al uw abstracte zever is tegennatuurlijk gezwam van gedenigreerde mensen die zich alleen nog eens kunnen opwarmen aan buitenissige perversie en menen dat ze nog enigszins normaal mogen genoemd worden. Feitelijk een beetje impotent.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 maart 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En presenteer ik mij dan als een lesbienne ? Is dat dan juist ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een gewone homo zal ten eerste niet bij zijn vrouw zijn opwachting maken en waarschijnlijk ook niet haar ondergoed aantrekken. Voor een gewone homo, een natuurlijke zeg maar, heb ik evenveel respect als voor ieder ander. De anderen die menen dat het spelletje van homo spelen als sexueel niks anders is dan een perverse kick (te vergelijken met 1001 andere kicks) daar heb ik geen respect voor. Evenmin voor de commerciele activiteiten met de bedoeling argeloze pubers in een wereld te laten terechtkomen die niet de hunne is. En zo zijn er veel. Kijk maar naar de talrijke "holebi" fuiven waar meer nieuwsgierigen op af komen dan rechtgeaarde homo's of lesbiene's. t' is merchandising. En het kooppubliek is geil....en heeft geld.
![]() |
![]() |
#93 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar volgens jouw kunnen kleren een homo van iemand maken. Daarom vroeg ik dat als ik vrouwenondergoed draag en daar een kick van krijg, of ik dan homo werd, ook al was ik getrouwd. (J�*j had het over de kleren aantrekken en het verband met homoseksualiteit, zoiets zou ik niet gezegd willen hebben). Natuurlijk zijn er homo's impotent, net zoals hetero's. Maar je zegt dat homoseksualiteit impotentie is. De zoveelste fout in je redeneringen. Rare conclusies, maar allemaal even fout. Waarom zou de rest dan anders zijn ? We zullen het eens bekijken: Citaat:
De natuurlijke homo's, is dat dan aangeboren ? En is het genetisch, of psychisch ? En voor de "gemaakten" ? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jammer genoeg ziet men, als men de mode opvolgt (door meestal homofielen ontworpen kleding) niet langer meer als verwijfd...maar als mode. Toch...verwijfd is verwijfd of dat nu mode is of niet. Citaat:
Als het echter vrij onschuldig is kan men zijn kick koesteren. Citaat:
Kun je de volgende 25 jaar afvragen hoe het nu eindelijk met je zit. En natuurlijke homo is inderdaad aangeboren. Als het genetisch is dan zal het erfelijk zijn. Rest dan nog de vraag erfelijk van wie want de natuur durft al eens een overstapje maken. Kan dus van de grootouders mss zijn. Of van de melkboer. Citaat:
En wat is de fuif denk je? Een goed doel geschonken door de rotary club?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 maart 2007 om 15:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() bhairav houd van wapens?Mijn zoontje heeft ooit mijn revolver naar de kloten geholpen toen hij een jaar of 10 was ...uitéén gehaald om te zien hoe dat inéén zat, en stukken verloren...Hij was toen een jaar of 8.Gelukkig liet ik hem niet geladen in de schuif liggen...anders had hij kunnen sterven, of iemand doodschieten...Nu steek ik alles achter slot en grendel...kinderen moeten van wapens beter wegblijven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() en dit terwijl er dezelfde bruine kleurpotloden gebruikt moeten worden, voor de éne is het zijn vel die bruin moet gekleurd worden, voor de ander zijn hemd...
|
![]() |
![]() |