![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dan hoor ik vandaag op de radio dat er 2 extreme piekregio's zijn van SMOG of stofdeeltje of verdoken tax of watdanook dat ze ons proberen doen slikken als makke lammekes... Die 2 regio's zijn.... tarararara Luik en?? Charleroi!!
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou me ook aan die 90 houden, zelf als wist ik dat ik dan meer uitstoot (zoals sommigen hier hebben aangetoond) dan indien ik 120 zou rijden. Ik gun hen gewoon geen boeteopbrengst. Voor dezelfde reden zal ik dus ook mijn inkopen in Nederland gaan doen (zolang het naftverbruik geen extra kost zal betekenen) vanaf dat men de verpakkingstaks invoert. (Wat natuurlijk de aarde ontzettend zal laten opwarmen, zodat ik volgend jaar 40% kan besparen op mijn verwarmingskost). Door onnozele regeringsleiders kan men enkel onnozele reacties verwachten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U luistert ook niet naar de radio? U volgt het nieuws niet op internet? U leest geen krant? U kunt nooit voorbij een krantenkiosk? U gaat niet naar een bibliotheek? U spreekt niet met mensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.irceline.be/~celinair/dutch/homenrl_java.html Waar je dus eveneens kon zien dat de vervuiling niet eens zo extreem was. Een kwestie van de lat wat lager te leggen zodat Minister Peeters zo vlak voor de verkiezingen toch nog eens kon uitpakken met zijn 'verwezenlijking' Een beetje Marketing is nooit verkeerd, zal hij gedacht hebben ![]() (waarom is dat 'smog' gedoe eigelijk communautair ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1 - SMOG is géén voetuigcategorie aangegeven door het onderbord. Het onderbord duidt de voertuigcategorie aan. 2 - Er was helemaal geen smog. 3 - In het verkeersreglement is géén sprake van smog. De Vlaamse regering kan doen wat ze wil, de wegcode is tot nader order federaal. Besluit: borden zijn niet reglementair en mogen genegeerd worden.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De toepassing van de smogmaatregel hangt niet af van het persoonlijk oordeel maar van het uitzetten van de borden. 3. De inhoud van een onderbord hoeft niet vermeld te worden in het verkeersreglement. Uw stelling is zonder enige grond en zal dan ook voor de politierechtbank naar de prullenmand verwezen worden. Wees maar gerust! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze keer heb je het wel bij het verkeerde eind. Wanneer er onder een snelheidsbeperking van 90 km/h weldegelijk een bordje hangt met het woord "SMOG" maar er op het moment van de bekeuring 100% perfect zicht is dan is de bekeuring ongeldig en hoef je niet te betalen (zolang men onder de 120 km/h blijft natuurlijk).
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een smogperiode wordt afgekondigd en is niet afhankelijk van het persoonlijk oordeel van de autobestuurder. Wees gerust, de argumentatie die u hier probeert naar voor te schuiven, zal het niet doen voor de politierechtbank! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() afremmen van 120 naar 90 is, dacht ik, niet toegestaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 maart 2007 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.wegcode.be Zoekt het maar eens op! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er géén mist is, hoeft men toch ook geen (m�*g men zelfs geen) mistlamp op te zetten? Er w�*s geen SMOG! Er was verhoging aan fijne stofdeeltjes: dat is evenmin hetzelfde als dat er een glad wegdek of zware regenval was. Bij mijn weten is men niét verplicht om dagelijks het VRT nieuws te volgen, noch om kranten te kopen. Ik ben niet beboet, maar moest ik het zijn zou ik daarop ook mijn verdediging baseren hoor. Volgende keer borden met 90km/h beperking met daaronder : FIJN STOF! en vwal�* geen commentaar meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees maar eens goed http://www.wegcode.be/wet.php?wet=1&node=art68 |
|
![]() |
![]() |