![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() En tenslotte: een boek met dergelijke tips in verspreiden... Dat is duidelijk een radicale imam. Maar als je over zijnen boek iets zegt en beweert dat hij een radicale imam is die moet buitengegooid worden uit die moskee, dan ben je de moslims aan 't stigmatiseren, zeker? Hoe idioot kan 'n mens zijn? Je helpt de moslims niet door hier in België en elders in West-Europa radicale moslims te gedogen. En je zegt het zelf: Er zijn ook gematigde moslims. Geen reden dus om die radicale imams hun gang te laten gaan. En erover te zwijgen. Als ik over dienen boek begin, dan HELP ik juist de gematigde moslims.
![]() Citaat:
Hoe doe je dat trouwens, dat verhoeden?? Massale deportatie? dan heb je eventueel een NIMBY-moord: Not In My BackYard... Of neem je concentratiekampen terug in gebruik? Een flik naast elke potentiëleverdachte? Er bestaat een SWB en het wordt gebruikt.Dat boek van die idiote imam: elke vlaamse vrouwentoekker weet dat hij de dag nadien zijn vrouw met een zonnebril naar haar werk stuurt, daarvoor heeft hij dergelijk boek zelfs niet nodig....(mijn dactylo kwam regelmatig met een zonnebril werken, en ze was noch islamiet noch kende ze zelfs maar een islamiet.) Het boek werd uit de rekken gehaald en die idioot heeft (terecht)problemen met het gerecht Een ganse groep stigmatiseren omdat één uit die groep iets misdeed, of zou kunnen misdoen, d�*t deed iemand anders al, ten onrechte, is nu wel bewezen, maar een luidruchtige groep in het land vroeg het zo... Ik merk dat je redeneert in termen van "politiek correcten", die in jouw ogen de schuld van alles lijken te zijn: welk probleem heb je met correct te zijn, ook op politiek gebied?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() En tenslotte: een boek met dergelijke tips in verspreiden... Dat is duidelijk een radicale imam. Maar als je over zijnen boek iets zegt en beweert dat hij een radicale imam is die moet buitengegooid worden uit die moskee, dan ben je de moslims aan 't stigmatiseren, zeker? Hoe idioot kan 'n mens zijn? Je helpt de moslims niet door hier in België en elders in West-Europa radicale moslims te gedogen. En je zegt het zelf: Er zijn ook gematigde moslims. Geen reden dus om die radicale imams hun gang te laten gaan. En erover te zwijgen. Als ik over dienen boek begin, dan HELP ik juist de gematigde moslims.
![]() Citaat:
![]() Dus zie jij nog een reden voor een eremoord? IK NIET! En jij wil één of zelfs dieeventuele moorden voorkomen door een ganse bevolkingsgroep te stygmatiseren??? Wat doe je dan met alle onschuldigen in die groep? Je verontschuldigen of niet? Hoe doe je dat trouwens, dat verhoeden?? Massale deportatie? dan heb je eventueel een NIMBY-moord: Not In My BackYard... Of neem je concentratiekampen terug in gebruik? Een flik naast elke potentiëleverdachte? Er bestaat een SWB en het wordt gebruikt. Dat boek van die idiote imam: elke vlaamse vrouwentoekker weet dat hij de dag nadien zijn vrouw met een zonnebril naar haar werk stuurt, daarvoor heeft hij dergelijk boek zelfs niet nodig....(mijn dactylo kwam regelmatig met een zonnebril werken, ![]() Het boek werd uit de rekken gehaald en die idioot heeft (terecht)problemen met het gerecht Een ganse groep stygmatiseren omdat één uit die groep iets misdeed, of zou kunnen misdoen, d�*t deed iemand anders al, ten onrechte, is nu wel bewezen, maar een luidruchtige groep in het land vroeg het zo... Ik merk dat je redeneert in termen van "politiek correcten", die in jouw ogen de schuld van alles lijken te zijn: welk probleem heb je met correct te zijn, ook op politiek gebied?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.cowdance.com dan ben je effe braaf! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
voor zover ik weet, en Mustafa schreef dat ook al, bestaat er geen tekst van de sharia: het is rechtsleer, ttz wat de rechter weet over vorige rechtspraak en de tekst uit de koran: dus ruimte genoeg voor interpretatie en keuze, zoals het marokkaans voorbeeld aantoont, maar ook voor willekeur onder druk van de locale gewoontes en opinie, zoals het soedanese voorbeeld aantoont. Wat jouw (of Onclinx "fundamentalisten" uit de moslimexecutieve hierbij komen doen ontsnapt me, maar die benaming werd hen gegeven door de staatsveiligheid, en die heeft het meestal ook maar van "horen zeggen", zie het geval Soetkin Collier.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hypocrisy.com/ dan ben je braaf! 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dat liegen en zwart zien van mij ![]() ![]() Omdat VB-Hanne naar Amnesty International verwees om te bewijzen dat christenen in Soedan aan de sharia onderworpen zijn heb ik gisteravond de 4 laatste rapporten van AI over Soedan nagevlooid op die woorden "sharia" en Islamic law", zonder resultaat... maar wél een massa verschrikkingingen, zoals ik verwachtte in een land waar en bugeroorlog samen valt met een godsdienstoorlog tussen drie bevolkingsgoepen en religies... en waar de christelijke guerillas "gesponsord" zijn door het westen. (olie, weet je) Ik vermoed dat in het land een feitelijke anarchie heerst en dat zo iemand er ergens een rechter bijhaalt, die gebruikt wat hem opportuun lijkt, too bad als die rechter uit een andere clan, bevolkingsgroep of religie komt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Nee, toch niet. Ge spreekt in en uit. Ge zegt eerst dat er verschillende soorten sjaria's zijn en "bewijst" dat met Marroko. Maar Marroko hééft helemaal de sjaria niet. Met ruimte voor interpretatie of keuze heeft dat NIETS te maken. Het feit dat Marroko een deel van de sjaria overneemt, zegt toch niets over keuze of interpretatie? Ik kan even niet meer volgen, hoor. Als ge wéét dat Marroko de sjaria NIET heeft, waarom begon ge'r daarnet dan over??? Wat kwam uw bericht over Marroko hier dan doen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Filosoof, ge zit te zeveren.
Marokko heeft, net als Tunesië trouwens, in bepaalde delen van zijn rechtstelsel wél de sharia zitten, voorbeeld : erfenisrecht. En niks geen interpretatie, onnozele hals, de koran zegt dat een vrouw slechts de helft erft van wat haar broer erft. Die sharia-wet wordt in beide landen ook toegepast. Dat dient niet geïnterpreteerd te worden, dat is zo. Punt uit. Deze koranwetten betreffende de erfenissen geven trouwens in Tunesië aanleiding tot ellenlange ellendige twisten tussen broers en zussen. Hele families worden erdoor uiteen gedreven. Trouwens, wist ge dat bvb. Tunesiërs voor bijna alle andere moslims een zeer kwalijke reputatie hebben, als zouden ze halve kafiroun zijn geworden! Juist omdat ze zo weinig sharia-gehalte in hun rechtsstelsel hebben. Daarom ook dat de moslimvrouwen uit andere landen bijzonder tuk zijn op een huwelijk met een Tunesiër. De Marokkaanse meisjes liggen gewoon aan hun voeten, omdat ze in Tunesië monogaam zijn en als vrouw ook de echtscheiding mogen aanvragen op europees geïnspireerde gronden, iets waarvan een moslima elders slechts kan dromen... Ge zijt gewoon aan het lullen over iets waar ge geen bal van weet beste filozeveraar, zoals nogal dikwijls. Voil�* ik heb u nu eens goed mijn gedacht gezegd, gij opgeblazen machokikker. Een andere verklaring vind ik niet voor uw pro-islam gedachtengoed. Hebt ge misschien ook zin in polygamie, totale macht over de vrouwen in uw huishouden, een groter erfdeel dan uw zus(sen), 72 houries in het paradijs,...of wa? Of zijt ge écht stom? De groetjes, Dutch (ik word raar of zelden boos, maar zal nu wel hormonaal zijn zeker...allez, allah beweert toch via de mond van zijn mottige tweelingsbroer Mohamed dat een vrouw met menses niet meer weet wat ze doet, zodus, filozeveraar, aangezien ik nu mijn regels heb kan ik u verrot schelden, kan er niets aan doen ![]() ![]() Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben al blij dat Amnesty International, dat door velen wel zal afgedaan worden als links of politiek correct, zich bezighoudt met die materie, want totnog hebben de niet-politiek correcten zoals Hanne alleen maar een grote bek zonder er iets aan te doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Stefanie, Je gaat er dus van uit dat in het geval Collier, de staatsveiligheid haar werk slecht deed, in het geval van de moslimexecutieve deed dezelfde staatsveiligheid haar werk dan weer goed... ![]() ![]() ![]() Nu wil je ineens niet meer "de moslims" stigmatiseren, maar slechts sommigen. Bravo, je maakt vooruitgang ![]() ![]() Als een moslima slaag krijgt zit ze spijtig genoeg met hetzelfde probleem als een vlaamse: weggaan of blijven en de meeste vlaamse schijnen liever te blijven, zo blijkt, begrijpe wie kan. Wijkagenten komen helaas al lang niet meer tussen in dgl. gevallen, vlaams noch allochtoon. Citaat:
Citaat:
en idd, moslimmeisjes zijn zéér gehecht aan familiebanden, maar voor hen was het evident dat zo ze zwanger thuiskwamen, zonder echtgenoot, moedertje en kind werden aanvaard in het gezin (hoewel dat kindje naar buiten dikwijls als "broertje" werd voorgesteld ![]() Maar idd, ik hoorde dat over sommige vrouwen, maar dat was naar aanleiding van hun politieke carrière.... ![]() Psychische problemen en depressies horen bij de puberteit en zijn niet gereserveerd aan moslimmeisjes (heb jij geen herinneringen? Ik wél, en mijn vrouw ook) en ik kan je verzekeren dat sommige moslimmeisjes op een bepaald ogenblik behoorlijk losslagen, zonder dat daar moord en doodslag van komt (onder leraars werd dan glimlachend gesproken over [size=1]die "wandelende eisprong")en maagd waren die zéker niet meer tegen hun huwelijksnacht...[/size] ![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7180 Slachtoffer van zwaar misdrijf ![]() CD&V-militant die andere ethische keuzes wil? en NVA dan? of blanco-stemmen? zwartblok is niet het enige alternatief... Ik zie bij jou géén argument om de evidentie te negeren... Vrijheid van godsdienst? Is zwartblok of racisme een godsdienst ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oncelinx heeft niet kunnen aantonen dat die 8 gematigde moslims zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik schreef niet over het geloof in het scheppingsverhaal, dus dat zie je maar met een ander ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |