![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, realist. Als Franstalig steun ik "Les Bleus". Waarom zouden de Vlamingen niet gewoon Nederland steunen? En vergeet uw Rode Duivelskes voor goed, ze betekenen toch niets meer.
Laatst gewijzigd door Everytime : 29 maart 2007 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Is toch ergens niet meer dan normaal,ollanders zijn onze buren,spreken onze taal ect..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke sport is België nog goed? Ja, tennis. Voor de rest, niets, rien, nothing. En het is niet de wens van Dewinter - zijn "Vlaamse Leeuwen"- die iets zal veranderen. Of ja maar op een andere richting : in plaats van 4-0 zal het............. 10-0 zijn. Dewinter denkt dat de Rode Duivels slecht zijn vanwege de Belgische aspect van onze voetbal maar volgens mij heeft dat niets te maken. De mentaliteit in België (en ik zeg wel in België, van Oostende naar Aarlen dus) is rot en het is dus geen toeval dat ze zo slecht zijn. Laatst gewijzigd door Everytime : 29 maart 2007 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sven nijs ![]() De keeskoppen kunnen niet mee mee sven nijs. ![]() In de motorcross hebben we toch nog een paar degelijke rijders,jammer dat everts is gestopt;ook nu weer keeskoppen die niet mee kunnen. Tennis;clijsters en henin ook al kan ik henin niet af,ze kan een stukske tennissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar woont Justine Henin? In Monaco Waar woont Axel Merckx? In Monaco Waar woont Stefan Everts? In Monaco Waar zou nu Kim Clijsters wonen als ze nog met Lleyton Hewitt was? In Australië Natuurlijk leven ze in Monaco voor fiscale redenen maar men moet ook realist zijn, het is niet de enige reden. Stel je in hun plaats : je doet sport, je verdient zoveel geld dat je de mogelijkheid hebt dit apenland te verlaten. Wel, je verlaat het. Clijsters heeft het misschien nog niet gedaan maar het zou me niet verbazen dat ze dezelfde richting zal volgen. Laatst gewijzigd door Everytime : 29 maart 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yup en als wij Vlaanderen eindelijk onafhankelijk hebben kunnen wij van Vlaanderen een tweede Monaco maken ![]() Enfin, voor velen zijn wij al Monaco ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu nog de rijken ipv de armen aantrekken en we zijn geslaagd!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We spreken hier niet over de jaren '70 of '80 hé Pietje. Ik ken den Anderlecht ook en ben al veel gaan zien en uit officiele cijfers (vind je terug in Voetbalmagazine) blijkt dat de meeste supporters die een abonnement hebben in Vlaanderen wonen. Allons les mauves is oud hoor, nu zijn de meeste liedjes engelstalig en gepikt uit Engeland. Hier en daar eens een nederlandstalig of frans lied. En uiteraard zijn er ook Walen of Brusselaars tussen omdat Anderlecht tenslotte in Brussel ligt. De grootste supportersclubs liggen trouwens in Westerlo (olen) en Lommel (purple tornado). Enkele courante Nederlandstalige liedjes (terug te vinden onder de video's van YouTube): En we zuipen ons zat crimineel en we steken die van brugge op nen borstelsteel standard slaan we dood in de wei en de sporting dat zijn wij Iedereen is bang (2) Iedereen is bang van Anderlecht (3) Laatst gewijzigd door Internaut : 30 maart 2007 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |