Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2007, 09:52   #81
Jéhan
Partijlid

Standaard

Ik zal mijn pint er niet voor laten staan.

Iedere brouwer verhoogt zijn prijzen, enkel komt dat slechts bij Inbev op de voorpagina...
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 10:05   #82
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
Ik zal mijn pint er niet voor laten staan.

Iedere brouwer verhoogt zijn prijzen, enkel komt dat slechts bij Inbev op de voorpagina...
Tuurlijk; hoge bomen vangen veel wind en zo...
Dat Haacht zijn prijzen evenzeer verhoogt, daar mekkert niemand om. Dat Moortgat en Alke-Maes hun prijzen ook al verhoogd hebben tussendoor, daar mekkert evenmin iemand om. Selectieve verontwaardiging heet dat . Alleen het eigen loon mag omhoog, en voor de rest moet alles hetzelfde blijven .
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 10:23   #83
Anna List
Banneling

Standaard

verdrievoudigen moesten ze doen met die prijzen ! een accijns op instellen even hoog als die op tabak en benzine !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 10:31   #84
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
k'ben daar vorig jaar in de zomer een terraske gaan doen, en k'moet toegeven dat ge gelijk hebt......... die mannen hebben een bierkaart om U tegen te zeggen, we hebben er genoten van een zalig lekkere geuze van Girardin..... perfect geschonken alles dik in orde....... maar ze zullen ons daar waarschijnlijk nooit meer terugzien...... k'heb nog nooit iemand zijn klanten zo onbeschoft zien behandelen........

het tafeltje naast ons zaten drie oudere dames (waarschijnlijk vaste klanten want ze spraken de patron en de serveerster met hun voornaam aan) en het was echt een heel snikhete dag, de dames zaten in de volle zon en hadden omdat ze tegen de hitte niet konden hun tafeltje enkele centimeters verplaatst zodat ze een beetje schaduw hadden..... amaai mijn voeten, hebben die daar de wind van voren gekregen door de serveerster k'zat er vlak naast en k'voelde mij ongemakkelijk in die mensen hun plaats...... afin een van die dames sprak hierover de uitbater aan en die kwam met een uitgestreken gezicht zeggen "dat ze dan maar op een ander in de lommerte moesten gaan zitten"....... waarop de drie dames het terras verlaten hebbenm en ze waren er precies danig van geschrokken.

met lommerte bedoelt hij waarschijnlijk schaduw, voor zover ik alles verstaan heb want de discussie ging in het plaatselijke dialect..... maar zo grof en boertig hebben wij nog nooit iemand weten afblaffen in een horecazaak.......... jammer want t'is een gezellige plek met een mooie bierkaart..... maar wij schrappen dit adres uit ons boekske.... er lopen al genoeg mensen met een lang gezicht rond..... wij gaan liever ons bierke drinken waar de sfeer vriendelijk en gemoedelijk is...... het pajottenland is groot genoegm en aan goeie adreskes geen nood !
Als ze onbeleefd zijn dan moet je dat inderdaad boycotten. Dat past niet.
We gaan in de eerste plaats op cafe om te onspannen en geruzie kunnen we missen als kiespijn. Groot gelijk dus. Enfin, ik ben tot hiertoe gespaard gebleven van de toorn des huizes.
Maar iemand die persé eens iets anders wil drinken, tja, keus hebben ze wel. En inderdaad, in het pajottenland hebben ze nog wel genoeg cafekes.
De eerder zeldzame geueze van Moriau kun je bvb drinken in de oude smis van Mekingen in de pijnbroekstraat in St. Pieters Leeuw (D'as zo een cafeetje uit de beginjaren van de vorige eeuw). En niet duur, 2.40e voor een 37.5cl . Dezelfde geuze betaal je bij de Heeren van Liedekercke rap 4 euro. De prijs kennen ze daar wel.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 10:58   #85
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht

Met betrekking tot het lozen in de MAAS..... Bullshit; er is zelfs geen directe conncetie tussen de site Jupille en de Maas. Wat jij zegt kan technisch gezien niet eens. Wat jij niet weet is dat Jupille een waterzuiveringsinstallatie heeft staan, waarmee je een stad ter grootte van Luik kan bedienen...
Ach, het enige dat jij aanbiedt zijn vooringenomen en ongeïnformeerde leugens.

http://www.pint.nl/nieuws/news0512ex...gaarden1.shtml

Bron Het Nieuwsblad van 17 februari 2007

Het dumpen van brouwsels werd door de woordvoerster van INBEV, Lian Verhoeven" zelf bevestigd.

Kijk Sfax, het enige wat jij aan het doen bent is wild om je heen schoppen.
Jij verwijt mij dat ik ongefundeerde uitspraken doe. Als je wil gaan we verder tot ik stelling per stelling, zwart op wit, bewezen heb.
Op het einde van de rit laat ik van jouw "geloofwaardigheid" dan ook geen spaander heel.
Enkel jouw vooringenomenheid zal blijken.
En doe me tenminste een lol..., hou het hoffelijk.
PS als ik het heb over "vissen die alcoholiekers zijn" dan was dit een prozaïsche omschrijving. Kwestie van deze saaie materie wat ludiek te brengen.
Oud 6 april 2007, 11:14   #86
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
http://www.pint.nl/nieuws/news0512ex...gaarden1.shtml

Bron Het Nieuwsblad van 17 februari 2007

Het dumpen van brouwsels werd door de woordvoerster van INBEV, Lian Verhoeven" zelf bevestigd.
Och ja, omdat een communicatiewicht iets zegt zal het wel zo zijn (als ze uberhaupt al letterlijk heeft gezegd dat die brouwsels in de Maas worden geloosd).
Ik ken de installatie in Jupille, en het is fysisch gewoonweg niet mogelijk om in de Maas te lozen. Jupille heeft gewoonweg geen lozingspijp naar de Maas en zelfs al had ze dat, dan nog zou ze dergelijke zaken niet mogen lozen door allerhande wetten op leefmilieu.

Citaat:
Kijk Sfax, het enige wat jij aan het doen bent is wild om je heen schoppen.
Schoppen? Ik ben nog niets begonnen met schoppen. Ik reageer gewoon op jouw gezever.

Citaat:
Jij verwijt mij dat ik ongefundeerde uitspraken doe. Als je wil gaan we verder tot ik stelling per stelling, zwart op wit, bewezen heb.
Je doet dan ook ongefundeerde uitspraken; je zit met termen en uitspraken over processen te gooien die zelfs nergens op slaan.
Ga dus gerust verder...

Citaat:
Op het einde van de rit laat ik van jouw "geloofwaardigheid" dan ook geen spaander heel.
Praatjes vullen geen gaatjes.
Try me zou'k zeggen...

Citaat:
Enkel jouw vooringenomenheid zal blijken.
En doe me tenminste een lol..., hou het hoffelijk.
Dat is iets dat je moet verdienen mijn beste; tot hiertoe kom jij nog steeds niet verder dan botte leugens. Dan hoef ik evenmin "hoffelijk" te gaan doen.
Oud 6 april 2007, 11:28   #87
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och ja, omdat een communicatiewicht iets zegt zal het wel zo zijn.
De logische vraag is dan hoeveel leugens ze ondertussen al verteld heeft....?
Of kent ze haar materie eigenlijk wel?
En als dat dan toch een soepkieken is...waarom is ze dan nog niet ontslagen?
't zijn maar hypothethische vragen hoor Sfax....
liefst geen antwoord dus.
Oud 6 april 2007, 11:59   #88
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
De logische vraag is dan hoeveel leugens ze ondertussen al verteld heeft....?
Of kent ze haar materie eigenlijk wel?
En als dat dan toch een soepkieken is...waarom is ze dan nog niet ontslagen?
't zijn maar hypothethische vragen hoor Sfax....
liefst geen antwoord dus.
't Zijn dan ook vragen waar ik geen antwoord op zou weten, omdat ik dat mens niet eens ken. Voel je vrij om haar even te mailen; wellicht kan ze je er zelf wel een antwoord op geven.

Feit blijft dat communicatiemensen vaak niet geplaatst zijn om zinnige uitspraken over techniek te doen. Feit blijft evenzeer dat het nog maar de vraag is, of zij dat werkelijk zo gezegd heeft.

Wat zij daar beschrijft, kan en mag in Jupille of elders gewoonweg niet. Daar staan gigantische waterzuiveringsinstallaties met een welbepaalde reden weet je...
Oud 6 april 2007, 15:10   #89
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

http://www.drankengeers.be/
Oostakker Gent, heeft ook een uigebreide bierkeuze en prijzen zijn ok.
Oud 6 april 2007, 15:45   #90
vulpes
Gouverneur

Standaard

iemand nog leuke adresjes in het pajottenland? ben naar de streek verhuisd en ken het niet voldoende.. den haas, de heren van liedekercke en de rare vos kende ik..
vulpes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 15:54   #91
vulpes
Gouverneur

Standaard

ten andere: ik koop principieel ook geen van de grote merken van inbev... De manier waarop ze de kleine cafébazen onder druk zetten (afijn.. lokale 'brouwers'.. die ondertussen niet meer brouwen maar 'uitzetter' zijn.. ook wel..) met de afnamequota.. bovendien hoe ik van diversiteit... ik steun dus principieel de 'kleinere' brouwerijen... en ga liever naar een ongebonden café dan naar een inbevcafé... afijn.. kwestie van symbolisch voor wat tegenwicht te zorgen tegen de dominantie van inbev.. (die overigens heus mijn ene 'pint' niet nodig heeft..)

voorkeur van bier: triple karmeliet, duvel, chimay, rochefort,..
vulpes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 16:47   #92
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

http://hetgroenblaadje.skynetblogs.b...-belgen-buiten-

Dit is een link naar een blog van het groen blaadje "Informatie door en voor de werknemers van Inbev" . Ik vind het objectiever om de betrokken werknemers zelf aan het woord te laten.

En de objectiviteit van onze vriend Sfax?
Wel in een ander topic heeft hij het over enkele topmanagers die in "ZIJN" bedrijf ontslagen werden....laat dit nu net overeenkomen met een artikel uit deze blog.
Ook heeft hij het over "ambtshalve" bezoeken aan brouwerijen in België...
Mijn vermoeden is dan ook dat Sfax bij dit bedrijf werkt.

Waarschijnlijk ligt hierin dan ook de reden van zijn verstarde, geconditioneerde en gebrainwashte houding.

Maar ik kan fout zijn uiteraard, het zijn slechts vermoedens.
Daarom die link naar die blog dus...laat Sfax maar in de clinch gaan met die mensen.
PS De CEO van Inbev komt op de 3de plaats qua verloning dit jaar.
Een 160 miljoen oude belgische frankskes.

Sfax vindt een dergelijk loon normaal, dat weten we ondertussen al,
en zeker als je daarvoor tientallen mensen op straat moet gooien.

Laatst gewijzigd door Amaj : 6 april 2007 om 17:11.
Oud 6 april 2007, 19:00   #93
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
http://hetgroenblaadje.skynetblogs.b...-belgen-buiten-

Dit is een link naar een blog van het groen blaadje "Informatie door en voor de werknemers van Inbev" . Ik vind het objectiever om de betrokken werknemers zelf aan het woord te laten.
Ja, en?

Citaat:
En de objectiviteit van onze vriend Sfax?
Wel in een ander topic heeft hij het over enkele topmanagers die in "ZIJN" bedrijf ontslagen werden....laat dit nu net overeenkomen met een artikel uit deze blog.
Ook heeft hij het over "ambtshalve" bezoeken aan brouwerijen in België...
Mijn vermoeden is dan ook dat Sfax bij dit bedrijf werkt.
Lol, kijk hier gaat het komen hoor; meneer ging me de mond snoeren met zwart op witte bewijzen, en dan moet ie weer gaan vervallen tot onnozele allusies op het bedrijf waar ik al dan niet voor zou werken. Geloofwaardigheid ten top

Ik zal je moeten teleurstellen mijn beste, noch Guido, noch Paul waren de topmanagers die ik bedoelde. Ook al weet ik wie ze zijn, ze werken/werkten niet voor het bedrijf waar ik voor werk. Pech gehad, volgende keer beter.

Maar zelfs als werkte ik voor Inbev, wat dan nog?

Citaat:
Waarschijnlijk ligt hierin dan ook de reden van zijn verstarde, geconditioneerde en gebrainwashte houding.
Geconditioneerde en gebrainwashte houding? Dus nu ben je geconditioneerd en gebrainwasht als je de pertinente zever en leugens van de eerste de beste niet meer gelooft? Straffe kost is dat. Geloofwaardigheid?

Citaat:
Maar ik kan fout zijn uiteraard, het zijn slechts vermoedens.
Daarom die link naar die blog dus...laat Sfax maar in de clinch gaan met die mensen.
En waarom zou ik met die mensen in de clinch moeten gaan? Gaat de discussie hier dan over hun werk over wie er buiten vliegt bij welk bedrijf?

Citaat:
PS De CEO van Inbev komt op de 3de plaats qua verloning dit jaar.
Een 160 miljoen oude belgische frankskes.
Fijn voor hem toch? Niet?

Citaat:
Sfax vindt een dergelijk loon normaal, dat weten we ondertussen al,
en zeker als je daarvoor tientallen mensen op straat moet gooien.
Kijk kijk kijk; nog maar eens een poging om mijn geloofwaardigheid te ondermijnen met "zwart op witte bewijzen"? Geraak je echt niet verder dan wat allusies op mijn persoon?
Ik heb geen probleem met dergelijk loon; dat klopt. Wat een ander verdient laat me werkelijk en compleet koud. Dat mensen buiten gesmeten moeten worden om dat te betalen, dat is opnieuw niet meer dan een kinderachtige poging tot sfeerschepping; niet meer en niet minder. Het één heeft niets met het andere te maken, maar dat telt natuurlijk niet in de blinde Inbev-haat
Oud 6 april 2007, 20:18   #94
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Zeg Sfax, in die blog staat het bol van de voorbeelden....
Ik zie u die wel niet citeren....
Vind je nu zelf niet dat je nogal selectief te werk gaat?

Niet alleen vindt je in de volgende praktijken geen enkel bezwaar, je verdedigt ze zelfs nog:

1) Discriminatie van de nederlandse taal
2) aansporen van een verklikkersmentaliteit
3) woekerlonen voor enkele happy few, ontslag voor de ander
4) werkdruk
5) niet naleven sociaal plan
6) ten top gedreven winstbejag: 1vb: 27cl bierglazen zonder een vergoeding voor de cafebaas.
(ps Sfax, als je nu ook maar enig empathisch vermogen hebt, plaats je dan eens in de plaats van een cafebaas en zeg me dan eens eerlijk dat je dat verlies van 2 cl bier, zonder vergoeding, een toffe maatregel vond.)

Als je dat doet ben je eigenlijk stapelgek, te zot om los te lopen en te stoem om dood te doen.
Of erger nog, dan ben je in mijn ogen de baarlijke duivel in hoogsteigen persoon die een ongebreideld kapitalisme verdedigt waarvoor alles en iedereen moet wijken.

De gevolgen kennen we ondertussen wel al een beetje; mileuvervuilingen, sociale drama's, files en ongelukken door dat onnozel just in time principe, een zelfmoordcijfer in Vlaanderen dat nu al hoger ligt dan het aantal verkeersdoden...(geen woord hierover natuurlijk in de pers)
Ik heb bijkomend aan de RUG en in GroepT een jaar logistiek management gevolgd..., toen ik mij vragen over deze nieuwe werkwijze begon te stellen en de nefaste gevolgen duidelijk werden, heeft dit enkel mijn aversie opgewekt voor dat "pers-de citroen-20-keer-uit-principe".

Allee Sfax, een dergelijke wereld wil je toch zelf echt niet? Dat je als bevoorrecht persoon hier eventueel van geniet tot daar en toe, gedraag je dan eventueel neutraal en hou in alle toonaarden uwen bebber, maar verdedig het toch niet he of stoeft er toch niet over.

Laatst gewijzigd door Amaj : 6 april 2007 om 20:24.
Oud 6 april 2007, 20:53   #95
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg Sfax, in die blog staat het bol van de voorbeelden....
Ik zie u die wel niet citeren....
Ja, en dan? Voor zover ik weet ging het niet over die site; of wel?

Citaat:
Vind je nu zelf niet dat je nogal selectief te werk gaat?
Niet bepaald.

Citaat:
Niet alleen vindt je in de volgende praktijken geen enkel bezwaar, je verdedigt ze zelfs nog:

1) Discriminatie van de nederlandse taal
2) aansporen van een verklikkersmentaliteit
3) woekerlonen voor enkele happy few, ontslag voor de ander
4) werkdruk
5) niet naleven sociaal plan
6) ten top gedreven winstbejag: 1vb: 27cl bierglazen zonder een vergoeding voor de cafebaas.
(ps Sfax, als je nu ook maar enig empathisch vermogen hebt, plaats je dan eens in de plaats van een cafebaas en zeg me dan eens eerlijk dat je dat verlies van 2 cl bier, zonder vergoeding, een toffe maatregel vond.)
Ach, vergeet je er dan niet even bij te vertellen dat de cafébaas de vrije keuze had, dat die glazen kosteloos vervangen werden en dat er op die glazen nog steeds aangegeven staat tot waar je moet vullen? Veel geblaat en weinig wol was dat ja. Als café-bazen werkelijk daarover werkelijk willen klagen, dat ze dan in eerste instantie zelf eens degelijk leren tappen en dat ze dan eens leren om met de "gewone" glazen ook de correcte hoeveelheid te tappen (want ook dat is vaak niet het geval).

Verder heb ik weinig te vertellen over die site; van een vakbondsmilitant verwacht ik niet beter.

Citaat:
Als je dat doet ben je eigenlijk stapelgek, te zot om los te lopen en te stoem om dood te doen.
Ach ja, intussen wacht ik nog steeds op jouw fabuleuze argumenten...

Citaat:
Of erger nog, dan ben je in mijn ogen de baarlijke duivel in hoogsteigen persoon die een ongebreideld kapitalisme verdedigt waarvoor alles en iedereen moet wijken.
Oeh, I'm such a naughty boy

Citaat:
De gevolgen kennen we ondertussen wel al een beetje; mileuvervuilingen, sociale drama's, files en ongelukken door dat onnozel just in time principe, een zelfmoordcijfer in Vlaanderen dat nu al hoger ligt dan het aantal verkeersdoden...(geen woord hierover natuurlijk in de pers)
God ja, en daar zorgt Inbev voor natuurlijk
JIT ligt niet bepaald aan de grond van de zaken die je hier opnoemt mijn beste...

Citaat:
Ik heb bijkomend aan de RUG en in GroepT een jaar logistiek management gevolgd..., toen ik mij vragen over deze nieuwe werkwijze begon te stellen en de nefaste gevolgen duidelijk werden, heeft dit enkel mijn aversie opgewekt voor dat "pers-de citroen-20-keer-uit-principe".
Inefficiëntie is beter?

Citaat:
Allee Sfax, een dergelijke wereld wil je toch zelf echt niet? Dat je als bevoorrecht persoon hier eventueel van geniet tot daar en toe, gedraag je dan eventueel neutraal en hou in alle toonaarden uwen bebber, maar verdedig het toch niet he of stoeft er toch niet over.
Ik stoef er niet over en ik hoef mijn mond niet te houden tegenover het pertinent gezever van een creatuur zoals jij Amaj. Ik hoef niet te zwijgen om jou te behagen, zeker niet als je leugens staat te verspreiden.
Dat jij er niet tegen kan dat ik iets verdedig, wat jij klaarblijkelijk omwille van je eigen fantasietjes tot de baarlijke duivel hebt aangeduid, dat is jouw probleem. Ik hoef er niet om te zwijgen; waarom zou ik ook als jij hier wel je klep mag opentrekken...

Enfin, jij ging aantonen dat ik verkeerd zat, maar tot hiertoe geraak je nog steeds niet verder dan wat allusies en wat gezannik dat weinig met de zaak te maken heeft. Says enough, me dunkt...

Maar ga gerust verder me jezelf blaaskes wijs te maken.
Oud 6 april 2007, 21:08   #96
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Mijn enige doel is, Sfax, om dit topic zo actueel mogelijk te houden om een maximum aan lezers te halen.
Ik geef de mensen links en ik laat ze vrij om er hun eigen conclusies uit te trekken.
Dus Sfax, hoe meer je antwoord hoe liever ik het heb, en hoe verder jij van je doelstelling afdrijft. (namelijk een doofpotoperatie)
Oud 6 april 2007, 21:26   #97
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn enige doel is, Sfax, om dit topic zo actueel mogelijk te houden om een maximum aan lezers te halen.
Ik geef de mensen links en ik laat ze vrij om er hun eigen conclusies uit te trekken.
Dus Sfax, hoe meer je antwoord hoe liever ik het heb, en hoe verder jij van je doelstelling afdrijft. (namelijk een doofpotoperatie)
Ach, doe gerust
Des te meer jij post, des te meer je je eigen geloofwaardigheid ondergraaft dankzij je leugens
Oud 6 april 2007, 21:38   #98
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, doe gerust
Des te meer jij post, des te meer je je eigen geloofwaardigheid ondergraaft dankzij je leugens
Zeg Sfax, jij bent Hollander ..... jamaar jamaar, had da toch eerder gezegd jong.
Maar natuurlijk snap ik het nu.
A das normaal he dat het altijd moet opbrengen.

Dames en heeren komt dit zien komt dit zien.....
De spreekwoordelijke en alomtegenwoordige Hollandse gierigheid en hebzucht in levende lijve.

Nou breekt men klomp.
Oud 7 april 2007, 01:40   #99
Figy
Schepen

Figy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
verdrievoudigen moesten ze doen met die prijzen ! een accijns op instellen even hoog als die op tabak en benzine !
Geen probleem mee als jij trakteert.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 10:17   #100
bie6601
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alcohol is een ziekmakende kankerverwekkende harddrug

verbieden die handel.
oke verbiedt dan ook auto's , sigaretten , medicatie , rx , scanners , fabrieken, gevaarlijke sporten ,enz ...

Eh wat blijft er nog over ?

Mischien ben ik niet echt neutraal hierover want ik werk in een brouwerij en u valt hier mijn broodwinning aan .
Maar er zijn zoveel meer andere producten die kankerverwekkend zijn die zelfs niet alle mensen hun broodwinning zijn maar enkel hun luxe .

Ik val hier niemand zijn broodwinning of luxe aan maar hebt u een auto doe die dan maar weg want wetenschappelijk is bewezen dat dat nog steeds de grootste vervuiler is van kankerverwekkende stoffen .
En waar werkt u op een fabriek stop dan met werken .
Zie wat je eet want eet wel gezond he .

Wat ik hier mee wil bedoelen is alchol is enkel slecht als u als persoon zelf overdaad doet dus het ligt volledig aan u zelf .
Mijn grootvader heeft kanker door zijn werk vroeger asbest en moet zelfs een halve duvel per dag drinken van de dokters is goed voor het bloed dus denk ik dat het gebruik en de gevolgen ervan volledig bij de persoon in kwestie ligt .

In plaats van dingen te verbieden moeten we zelf de verantwoordelijkheid opnemen en zien wat we doen .

en laat mensen die graag een goed biertje drinken toch eens genieten.

Laatst gewijzigd door bie6601 : 7 april 2007 om 10:24.
bie6601 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be