![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Über-ich, niet ego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() topicstater wil niet direkt "bewijzen" denk ik, maar wel de vraag stellen:als er vroeger reeds verschillende mensensoorten bestonden, zou het dan niet kunnen dat ook wij niet allemaal dezelfden zijn?Dat er wél degelijk verschillen zijn? Zelfs als we ons met mekaar kunnen vermengen...Wat dat nu met "racisme " te maken heeft zie ik niet goed.In elk geval niet met "politiek" racisme.Het gaat hier enkel om wetenschappelijke nieuwsgierigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaag wat tegen die twee anderen over het off-topic gaan hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Mijn kat kon met geen enkele soortgenoot overweg, was volledig geïsoleerd opgegroeid.
Ik ken katten die zeer goed kunnen samenleven met honden omdat ze al sinds kitten de hond kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent degene die over katten begon en er 'wetenschappelijk' bewijs voor was. Nu blijkt gewoon dat dat bewijs gebaseerd is op wat je eigen kat in je hof doet.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En weet je carlgustaaf, als je écht heel hard uit je idiotie wil geraken, begin dan eens met het verschil te studeren tussen rassen en soorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat haar maar in haar waan,als je 'bewijzen' uiteindelijk op niets gebaseerd zijn is het normaal dat je andere mensen wat in het wildeweg begint te beschuldigen...
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat ook niet enkel over "mijn" kat (of katten allemaal samen een stuks of 7, serieel) maar over de volledige kattenpopulatie in mijn tuin (en we hebben hier ontzettend veel kattenliefhebbers). Maar katten zijn dus niet de enige hoor. Bij kippen is er ook een zeer groot verschil tussen witte en bruine kippen. De enen zijn veel stressgevoeliger dan de anderen. Ook dat kwam uit die cursus vertelden ze me.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 april 2007 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zeg nu niet dat het onzin is, omdat het maar een stomme neger is die dat boek (en een pak anderen) geschreven heeft, anders moet ik u wel voor een racist nemen.Ik vind integendeel hetgeen hij schrijft van een overtuigende logika. De blanke volksstammen die het Rijk van de Egyptische Pharaon, een zwarte volgens Cheikh Anta Diop, aanvielen werden verslagen, en gevangen genomen.Hun blanke vrouwen, met hun "gouden" haar werden door de overwinnaars zéér op prijs gesteld.Met als gevolg het verschijnen van bruine pharaon's... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 2 april 2007 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van wat wil je een bewijs? van de kippen of van de katten?
![]() |
![]() |