![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arabisch is geen Europese taal... Nederlanders zijn veel slimmer dan "de-lakse-plat-op-de-buik-gaande-linkse-politici"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() terug naar school... leer uw geschiedenis opnieuw !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Zijn de immigranten in Brussel verplicht om Frans of Nederlands te leren voor een verblijfsvergunning ,zoals dat in Nederland bij wet is geregeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer was Brussel dan een Vlaamse stad? Volgens mij heeft Hans gelijk: Brussel is Brabants, niet Vlaams.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind trouwens dat hier een TV-kanaal zou moeten komen in ondertiteld Arabisch, zoals TRT in 't Turks: het aanbod moet toch de bevolking weerspiegelen Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles opdat ze toch maar niet zouden moeten integreren, dus?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 10 april 2007 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Parlementslid
|
![]() Filosoof in peinzingen verzonken :
Citaat:
Citaat:
integratie ! Beste Groeten ! Naschrift. Mocht je me niet geloven : goochel met : spanish in USA.
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door longhorn : 10 april 2007 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
-je vangt geen vliegen met azijn -het volgen van ondertitelde films is een excellent middel om een taal te leren, dus:een Arabisch kanaal met NL ondertitels (of een NL-talig kanaal met Arabische ondertitels) Laatst gewijzigd door filosoof : 11 april 2007 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Filosoof stelde :
Citaat:
filo, je weet toch evengoed als ik dat de overgrote meerdheid van de noord-afrikanen geen of weinig arabisch begrijpt, laat staan spreekt ... Wat eigenlijk zielig is, is het feit dat wanneer die nieuwe ... euh ... brusselaars naar hun echt vaderland op vakantie gaan, vooral die "beroemde" derde generatie, dan wordt hun noord-afrikaans dialect door de thuisbasis ook "bijna" niet begrepen - die "bijna" is misschien een woord te veel. Mij moet je niet geloven hoor filo ! Vraag het maar eens aan je multicul medebewoners. Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je vangt enkel strontvliegen met stront ! van azijn zijn ze vies... Brussel telt tienduizenden schotelantennes, tel daarbij andere (groot)steden en je hebt er minstens 150.000 !! en dat is niet om naar een gedubte versie te zien van Familie in het arabisch !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 12 april 2007 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Dycore : 13 april 2007 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik een engelse film bekijk betrap ik mezelf er vaak op dat ik alleen de ondertiteling volg en het engels zelfs niet eens versta...Vandaar dat ik niet zo in uw theorie geloof!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() een site met de NL scheld"cultuur" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.uitkijk.net/algemeen.php?...t_from=&ucat=1&
Watjes eisen miljoenen ![]() ![]() ![]()
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Blijf bij het onderwerp!
![]() |