![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() ![]() Dat begint stilaan de cliché van de eeuw te worden, "Ik zen genne racist zenne, maar ik vind vind dat elke marrokaan een stuk krapuul is" |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Tamelijk licht ontvlambaar figuurtje, jij hoor, Whoisy ! Van pitbull-afkomst ??? WHOISY , AF ! AF !! ZIT !!!! ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je zegt dat ik impliciet zeg "negers zijn minderwaardig". Toon dan aan dat ik dat zeg in plaats van rond de pot te draaien over flikkeren en toeteren. En ja, da's nu eenmaal het risico van een discussieforum... ![]() Op een discussieforum worden argumenten aangebracht, dus, waar zijn je argumenten om te staven dat ik/of cynicus in dit geval "negers minderwaardig vind". Citaat:
Heb jij soms vertalingen nodig bij smileys? ![]() Heb je soms last van waanbeelden ofzo? ![]() Citaat:
Welke andere? 'k Vraag je al enkele posts om argumententatie maar het enige waar jij mee afkomt is een poging me af te spiegelen als een hond. Weerleg dan hetgeen ik tot hiertoe zei, in plaats van over honden, parels en zwijnen te beginnen. Dat moet je toch kunnen, vermits je zo zeker van je zaak bent. ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Moderator-pompier, bluswerk aub. Er is er ene aan de kook geslagen !
Dank u |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dus als iemand aan jou argumenten vraagt en jij van geen hout pijlen meer weet te maken dan roep je maar om de moderator? Hilarisch!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Herlees alles rustig vanaf de eerste posting. Morgenvroeg. Drink nu 2 liter water ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Dat een discussie in de goede richting gaat is af te lezen aan de lengte van de berichten. [size=1]Ik besef dat ik bijdraag..[/size]
Jullie zullen waarschijnlijk nog zo'n 7 postings verdergaan tot jullie uiteindelijk tot het besluit gekomen zijn dat de ander fout zit. Well done, chaps!
![]() |
#89 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vraag op Za Jan 31, 2004 11:53 pm of er nog argumenten zullen volgen. In plaats van argumenten aangereikt te worden, word ik omgetoverd tot een hond die blijkbaar licht ontvlambaar is net omdat ik om argumenten vraag. ![]() No sweat zulle... Sorry hé dude. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind afrikanen wel toffe peren
ik hou wel niet van mensen die afrikanen negers noemen ik vind de term "neger" redelijk paternalistisch laat staan termen als "negerkens" of iets dergelijks zwarten dat vind ik ook niet zo mooi want dan zit je met die dingen die aan de kleur zwart zijn verbonden(zwart schaap, zwarte piet, zwarte zondag, liegen tot hij zwart ziet enzovoort..) net als blanken dat is nog zoiets iets dat blank is, dan denk je aan wit zodus onschuldig, rein, neen dank u. ik benoem mensen liever met een benaming die gebaseerd is op geografische kenmerken, afrikanen, europeanen, enzovoort
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een racist op basis van herkomst, hm?
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een volgeling van de politiek correcte leer weet op de duur niet meer waar hij nog de mosterd m�*g vandaan halen.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen we ineens ook maar de naam van de rivier de NIGER veranderen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik saboteer elk onderdeel van de maatschappij en ondermijn elke vorm van vrije meningsuiting die niet de mijne is, ik bespioneer het privéleven van mijn politiek tegenstanders en probeer hen door het slijk te halen met uit de context getrokken prullen en ik doe dit in de naam van democratie... ![]() ![]() Sieg Heil Filip |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh, de politiek correcte linkse rood-groene alien conspiraties moeten er toch weeral bijkomen hee Om even terug on-topic te komen : De uitspraak "Ik hou niet van negers" is zeker rascistisch van aard, omdat het op iemands huidskleur slaagt, maar het blijft natuurlijk zeer vaag omdat hij geen reden geeft. Waarom houdt hij niet van negers??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom je er toch maar bij om uitgerekend die link te leggen bij de politiek correcte leer?
![]()
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we van elke partij wel zoiets kunnen posten. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien uw woordkeuze "politiek correcte leer" zegt al genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Cynicus is wel degelijk een rascist.
Dat blijkt uit een andere post van hem die opdook met als titel : Citaat:
Citaat:
De jaren 30 zijn voorbij en nazi-duitsland verslagen, dus leef in de realiteit, man! "Case closed" zou ik zeggen... ![]() |
||
![]() |
![]() |