Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2007, 22:58   #81
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

[quote=connect;2603087]Ik bedoelde eigenlijk uw statement ivm alcohol. Ik heb nog nooit ergens gelezen dat je slechts na jaren alcoholgebruik veslaafd kunt worden. Ik heb daarentegen al veel meer gehoord van mensen die na een scheiding of zo in amper een maand tijd 100% alcoholverslaafd waren.[/quote]
Die zullen tijdens hun huwelijk ook al wel gedronken hebben, en na de scheiding alle kontrole verloren hebben.Mischien zelfs dat ze daarom gescheiden zijn...Om zonder uw dagelijkse dosis alkohol niet meer normaal te kunnen funktioneren, moet ge al wel l�*ng bezig zijn.Wat wel waar is, is als ge zo ver gesukkeld bent, dat ge dan ook mét uw dosis niet normaal meer kunt funktioneren... Ouwe zatlappen , die met volgescheten broek in de goot liggen, en half gek geworden zijn van goedkope wijn heb ik ook veel gezien.En als je dat aanschouwt, kan je inderdaad zeggen dat heroîne beter is: dan ben je in een jaar of 5 opgekuist...Of je moet veel geld hebben, zoals mannen als Keith Richard, die zich drogeren onder dokterstoezicht, en elke paar jaar in privé-klinieken in Zwitserland of elders hun ganse bloedvoorraad gaan laten verversen...Dan kan je het wel een jaar of 20 uithouden met "hero"....
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be