![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zooo bang dat er nog antwoord zal volgen op je geijl?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij geeft gewoonweg geen antwoorden - enkel wat verdoken gelach en pseudo-visionaire uit de lucht geplukte vergelijkingen.
Typisch gedrag van een psychopaat. Zou C2C een bedrijfsleider zijn?
Laatst gewijzigd door lombas : 22 april 2007 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van de Verenigde Staten ligt hoger dan Finland, waar je dan toch zo mee dweept.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog hoef ik de Verenigde Staten helemaal niet te verdedigen. Waar Ron Paul voor staat, dat durf ik nog net te verdedigen, en zijn kameraden, maar met de mainstream neoconservatieve, liberal rimram heb ik helemaal niets te maken.
De Verenigde Staten is sinds de Burgeroorlog zich steeds meer in beginnen te laten met centralisering, economisch fascisme en interventionisme. Allemaal zaken waar ik geen greintje van doen mee heb. Wat het nog heeft om op te rekenen, is zijn ontstaansbegeestering; en die begint al serieus af te brokkelen.
Laatst gewijzigd door lombas : 22 april 2007 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...=money+masters http://video.google.com/videoplay?do...=money+masters ... er is dus geen verschil. Beide (schijn)kampen dienen hetzelfde kwaad! http://www.iamthewitness.com/DarylBr...0-Apr2007.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door C2C : 22 april 2007 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, vind dat nu maar wat fantastisch. Kraak een flesje wijn, zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door lombas : 22 april 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet niet aantonen dat Zweden het goed doet. Dat is gewoon een feit. Gij moet aantonen dat Zweden een ramp is. En dat kunt ge niet. Dus nogmaals: goed geprobeerd en gewrongen, maar verloren. Laatst gewijzigd door C2C : 22 april 2007 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg helemaal niet dat Zweden een ramp is, vervorm mijn woordenschat niet en probeer eens minder denigrerend te doen.
Ik zeg dat het verhaal "we moeten allemaal worden zoals Zweden" een mantra is geworden die haar realiteitswaarde heeft verloren.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
-Uw antwoord: 20% werkloosheid in Zweden - het antwoord van een fantast. -Vandaar, nogmaals mijn vraag: waaruit zou blijken dat het Zweedse model zijn kracht heeft verloren? Probeer dat nu eens concreet aan te tonen. Ge hebt dat nog altijd niet gedaan. Gewoon zeggen dat het zo is, en hopen dat mensen uw wensdroom voor waar aannemen, is toch wat licht door de bocht, denkt ge niet? Dus, een beetje substantie graag. Laatst gewijzigd door C2C : 22 april 2007 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Exterminate! exterminate! exterminate!" Pure Dalek ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() C2C citeerde :
Citaat:
Het grappige is eigenlijk dat je beiden : - gelijk en : - ongelijk hebt. 1. Lombas heeft inderdaad gelijk en onderschat de zweedse werkloosheid zelfs ! Die bedroeg : 20,2% ... in 1991... De dag van vandaag is dat % veel lager : 5,7%. Maar ... niemand is eigelijk in staat de zweedse werkloosheid te meten, zélfs de centrumrechtse regering niet, want er is een enorme verdoken werkloosheid in Zweden. Deze verdoken werkloosheid is o.a. te verklaren door het feit dat Zweden het wereldrecord ziekteverloven torst. 2. Jij hebt gelijk wanneer je zegt dat het Zweeds Model nog altijd een Kate Moss is, paron een Model is. Maar dan toch een model dat krassen begint te vertonen �* la Kate. Inderdaad ! Ken je de leeftijd waarop de zweden op volledig pensioen mogen gaan ? Wél die is, (tiens, zoals in de UK en Duitsland, : 67 jaar ! . Deze gegevens - én méér - kom jij en Lombas te weten door even te goochelen met als parameters : "Zweden werkloosheid". Neem a.u.b. teksten van sites met de datum 2006 en 2007. Vooral de site van ons ministerie van Kareltje De Gucht is zéér duidelijk. Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() En ik vind dat de Verenigde staten een werkloosheid van 38% hebben. En in Australië ligt dat op 42%. Dat is allemaal verdoken werkloosheid, ik kan dat niet aantonen. Ik vind dat gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() THE DOW IS CRASHING
http://www.financialsense.com/fsu/ed...2007/0416.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Hij neemt echter zijn datums nogal zodat ze uitkomen (analyse beginnen wanneer de dollar sterk staat, Nasdaq als ramp uitroepen omdat ze 50% lager staan dan een historisch punt waar ze met p/e ratios van boven de 100 zaten enz.) Het komt dan ook niet zonder verassing van iemand die voor gold&silver inc. werkt. Je kan zo bvb ook eens de analyse maken van de reagan jaren, waar de dollar enorm gestegen is (tot 2 Euro). Door het compound effect zou dit de pre-clinton rally tot ongekende prosperiteitsperiode proclameren. Voor de modale amerikaan maakt het echter weinig uit of die koerswinsten enkel nominaal zijn, er is een net gain (of loss) in dollars dat nog steeds beter is als andere investeringsvormen. Buiten uiteraard commodities, die in periodes van een zwakke munt altijd interessant zijn. Goed artikel was het wel.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Zeggen dat de ene dus beter is als de andere is nutteloos.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |