![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Toch eens goed gelachen met deze uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Is ze familie van Degrelle, Leopold III, Hendrik De Man, Maurice Lippens of Jacques Davignon?
![]() |
#83 |
|
![]() Kindjes! Geen dessert vanavond hoor!
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gniffel gniffel...
![]()
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"De problemen in onze maatschappij worden niet aangepakt door de politiek. Het cordon sanitaire maakt dat wij onze stempel niet kunnen drukken. Ik pas voor een vetbetaald mandaat in het Parlement zonder iets zinnigs te kunnen doen en gewoon om op het stemknopje te drukken." Waar precies is "de lezing" van DM verkeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() het nieuwe is er ook af.
van heel dat rechts gedoe. 'politiek incorrect' zijn is een tijdje hip geweest. maar nu is het alweer stilaan uit de mode aan 't geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als dit klopt (wat ik wel denk) ben ik wel bereid aan te nemen dat er collectieve schuld op 't kannibaaltje afstraalt ja. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
En toen het VB 200.000 stemmen minder haalde, PDW in Antwerpen definitief op zijn stom bakhuis ging: stilte in zeven allochtoonse talen! Als ik ooit kiekens heb zien wishfull thinken dan waren het de rechtse oenen op dit forum! En nu de Europese Gemeenschap via een prima wet op racisme het VB viruteel illegaal heeft gemaakt gaan ze moeten leren normaal doen. Wat duidelijk zeer moeilijk is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
- zoek eerst een Vlaams Volk (groot probleem: Vlaanderen is verdeeld in zes miljoen Vlamen) - Maak ze wijs dat ze moeten ongehoorzaam zijn (zij lachen: ze doen dat alle dagen) - Roep ze op om dan toch maar voor het blok te stemmen (nu zelf de Van Temsches het beu zijn, de Verstrepens en men geen JMDD's kan aantrekken en de allochtonen populairder dan Dewinter, zelf echte zwarten uit Sint-Niklaas wordt alles moeilijk) Jaja: Aarde aan zwartzakjes: racisme is vanaf nu op europese schaal verboden, ook islamofobie. Er staat nogal wat prison op. Zoek allemaal een asiel in Olland: zwarte zakken rol uw matten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wanneer heb je dat gedroomd ??? ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maak u zo belachelijk als ge wilt... op 10 juni weet ge het antwoord !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iets tegen de Mpenza's ?! of Van Bellingen ? zo'n sympatieke jongens ! toch niet tegen... nee toch geen... ![]() dat kan aanzien worden als plat racisme ! of kan ik die terminologie ook gebruiken ? maar ik vrees van niet wegens "mogelijke vooringenomenheid" ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dan nu in de politieke mode? Misschien Stevaert die weer uit de provinciale mottenballen wordt gehaald? Of VdL die premier wil worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Links die rechts denkt. Rechts wordt hierdoor eigenlijk werkloos. Enige redding voor rechts is nu linkser worden dan de linksen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() drosophila schreef :
Citaat:
volgende maand bevalt één van haar dochters; de vader is marokkaan. Tiens !
![]() |