![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge de pecht hebt van op nen borduur of een paaltje te vallen moogde er zelf ronduit een kruis over maken , of u ne rolstoel bestellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Allemaal dus larie en apekool, vooral over die rijopleidingen. Toen ik nog jong was stapten we op een brommer en we reden. De eerste twee dagen was dat wat voorzichtig wennen maar daarna waren we er mee weg. Die brommerkes gingen ook allemaal 70 - 80. De Kreidlers waren de rapsten (gingen boven de honderdentien) en dan de Yamahatjes RD (ietske trager, maar tevens iets snediger). Maar er werd zoveel spel niet van gemaakt en eigenlijk ken ik geeneen die een accident heeft meegemaakt ondanks geen rijopleiding. De beste leerschool is nog altijd het verkeer zelf.
Politie hebben we wel achter ons gehad. Het was dan ook een uitdaging om die kwijt te spelen. Zomaar lukte dat niet, tenzij je ergens de weg kende en kon inslaan waar de achtervolgende auto niet doorkon. Pech had je als 't zwaantjes waren. Dan kon je maar beter meteen stoppen. Laatst gewijzigd door Karma : 4 mei 2007 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me niet vergis mag men in frankrijk 80 km/uur, spanje ook zoiets en duitsland zelfs 100 km/uur.
Zo heb ik het me laten vertellen, kan mis zijn natuurlijk. Maar de brommers komen daar van andere planeten denk ik. Of mss kopen ze daar echte brommers en geen oude wijven brommers gelijk hier met hun scooters en co.
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland bijvoorbeeld geldt "in de practijk" dat je niet op snelwegen mag komen en dat je in straten en op binnenwegen je houdt aan de daar geldende regels/borden. Vermoedelijk krijg je in Duitsland geen probleem met 100 op de landweg.
![]() |