![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen het gebruiken op het internet, en met die slogan uitpakken als deel van een verkiezingscampagne. Of BASE dat zal verliezen, hangt af van de rechter. Indien de registratie geen rol speelt, kan de rechter wel de identificatie van de slogan als reden beschouwen. Dan zal BASE gelijk krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op de weblog van verstrepen heeft iemand het trouwens over tergend en roekeloos geding, die mening deel ik ook. daarbij waarom komt die klacht juist nu terwijl Verstrepen die slogan al zoveel langer gebruikt.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 18 april 2007 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de verkiezingen dan permanent aan de gang? Ik denk dat BASE zich vooral stoort aan het feit dat de slogan op reclamepanelen zal komen tijdens de verkiezingen, terwijl de slogan tegelijkertijd ook op BASE-reclame staat. Aan de rechter zal het zijn om te oordelen of hier sprake is van oneigenlijk gebruik en mogelijke associatie. Zoals al gezegd: dit zal een vonnis zijn op basis van het aanvoelen van de rechter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of Verstrepen dit nu wint of verliest, het zal zowel hem als LDD alleen maar goed uitkomen. Meer hetze = meer media-aandacht, en daar draait het hun om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is om je dood te lachen... Een begrip claimen, dat op vrije meningsuiting slaat, om propaganda te maken voor een gsm firma is al dom. Maar dan nog denken dat je de vrije meningsuiting kan beknotten door de slogan "freedom of speech" te hebben gebruikt in wat propaganda???? Zitten daar oenen bij de advocaten van die firma of is dit gewoon weer een reclamestunt? Het is wel beledigend voor de intelligentie. Ik voel vooral plaatsvervangende schaamte voor die kerels. Ik raad proximus aan om dus ook die slogan te gaan gebruiken: ze hebben er het recht toe en veel mensen zouden dit apprecieren! Verstrepen heeft natuurlijk niets te zeggen. Maar daar is ie vrij in ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 april 2007 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verstrepen gebruikte die term al voor Base in zijn eigen sector. Base heeft geen poot om op te staan. Verstrepen gebruikt een veel gebruikte en misbruikte, van oorsprong politieke term, in een politieke campagne. Hoe Base dit gaat verkocht krijgen aan een rechter, is mij een groot raadsel
Vraag is trouwens ook wat de reactie van Base zou zijn indien een politicus van een "traditionele" partij deze slogan zou gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat gaat niet dacht ik. Microsoft heeft ook ooit geprobeerd om 'windows' te beschermen en ik meen me te herinneren dat ze van een kale reis zijn thuisgekomen. Nu Belgique is de VS niet natuurlijk, maar het zou me erg verbazen en compleet onzinnig lijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |