Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2007, 08:30   #81
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=MisterXYZ;2618683]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht

Feremanske schreef:
"Leeft u op Mars?
Hoeveel democratische regimes zijn er zo de laatste honderd jaar omvergeworpen door staatsgrepen door extreem rechtse bewegingen?
Als je het lijstje gemaakt hebt zal ik verder op je gelul ingaan.
Ik schat dat je een tijdje nodig hebt."

Ik schrijf:
Ik denk niet veel! Ga nu maar verder met u gelul en leugens te verkopen!!!

Laatst gewijzigd door MisterXYZ : 21 april 2007 om 08:31.
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 08:35   #82
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

xyz

Je schreef

Ik denk niet veel!

Je HAD moeten schrijven:

Ik denk : niet veel

"ik denk niet veel" was waarmee gelachen werd... Een begrijpelijk grapje, nietwaar?

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 08:46   #83
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
xyz

Je schreef

Ik denk niet veel!

Je HAD moeten schrijven:

"ik denk niet veel" was waarmee gelachen werd... Een begrijpelijk grapje, nietwaar?

U hebt het niet begrepen!!!
Oud 21 april 2007, 09:07   #84
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
U hebt het niet begrepen!!!
Wel, leg jij het dan eens uit... Ik ben maar een dommerik waarschijnlijk.

.
Oud 21 april 2007, 09:19   #85
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wel, leg jij het dan eens uit... Ik ben maar een dommerik waarschijnlijk.
Ja u bent aartsdom!!!!
Oud 21 april 2007, 09:25   #86
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja u bent aartsdom!!!!
Wel, nogmaals: leg het me dan uit...aub?

.
Oud 21 april 2007, 09:30   #87
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wel, nogmaals: leg het me dan uit...aub?

U bent te dom om het te begrijpen wat ik precies wilde zeggen aan de aartsleugenaar -van haat vervulde bejaarde man die zich feremanstje noemt- Bijgevolg hoeft mijn uitleg niet voor u!!! Amen
Oud 21 april 2007, 09:47   #88
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U bent te dom om het te begrijpen wat ik precies wilde zeggen aan de aartsleugenaar -van haat vervulde bejaarde man die zich feremanstje noemt- Bijgevolg hoeft mijn uitleg niet voor u!!! Amen
Als er al iemand van haat vervulde postings plaatst... kijk eens wat je zelf schrijft aub!

Ik heb het beleefd geprobeerd, maar ik ben zogezegd te dom voor jou. Wel, IEDEREEN in dit forum blijft maar met je lachen, want je hebt je eigen stommiteit niet door. Gewoon begrip van de nederlandse taal, en hoe deze dienst geschreven te worden is je totaal vreemd.

Het is trouwens verboden mensen in dit forum te beledigen. Ik zal je (voorlopig) niet rapporteren. Vrijheid van meningsuiting is me heilig, ook al zitten daar beledigingen aan mijn adres tussen.

Maar misschien heb ik wel grenzen. Gelieve dus uw toon aan te passen. Dat maakt het allemaal zoveel plezieriger.

.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 21 april 2007 om 09:49.
Oud 21 april 2007, 10:23   #89
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als er al iemand van haat vervulde postings plaatst... kijk eens wat je zelf schrijft aub!

Ik heb het beleefd geprobeerd, maar ik ben zogezegd te dom voor jou. Wel, IEDEREEN in dit forum blijft maar met je lachen, want je hebt je eigen stommiteit niet door. Gewoon begrip van de nederlandse taal, en hoe deze dienst geschreven te worden is je totaal vreemd.

Het is trouwens verboden mensen in dit forum te beledigen. Ik zal je (voorlopig) niet rapporteren. Vrijheid van meningsuiting is me heilig, ook al zitten daar beledigingen aan mijn adres tussen.

Maar misschien heb ik wel grenzen. Gelieve dus uw toon aan te passen. Dat maakt het allemaal zoveel plezieriger.
Ik probeer beleeft te blijven, maar als degenen op dit forum het nodig achten om mij niet respectvol te behandelen, dan bijt ik van mij af. U doet dat toch ook maar dan op een achterbakse manier met schone woordjes te gebruiken, maar denk eraan ze zijn daarom niet minder kwetsend hé en beledigen ook mensen hoor!
U weet verduiveld goed wat ik heb willen zeggen met "ik denk niet veel", maar omdat jullie dat uit z'n context rukken zou ik moeten gaan uitleggen wat ik bedoelde. Met andere woorden, u hebt mij niet respectvol behandeld door het feit dat u mijn woorden wil verdraaien ten gunste van die bejaarde van haat vervulde feremans, die niet anders dan halve en hele leugens poneert in z'n schrijfsels
Ik heb geen stommiteit gedaan, ik zou niet weten welke dan wel. Jullie hebben de bedoeling verkracht door dit gezegde als alleenstaand te beschouwen en er alzo een belachelijke bedoeling aan mee te geven, wat mijn bedoeling niet was hé, waar wel jullie bedoeling is geworden, met andere woorden jullie hebben er een karikatuur van gemaakt!!! en dan mag ik niet terug slaan, komaan hé zeg!!!
Nogmaals wordt het duidelijk waartoe het kan leiden met het beknotten van de vrije meningsuiting. Ik beledig niemand op dit forum, als ze mij beledigen sla ik terug en ik doe dit niet achterbaks zoals er hier op dit forum wel doen. Namelijk feremans is daar een artist in. Wat die hier allemaal durft neer te schrijven, dat gaat voor mij veel te ver, die man heeft geen respect voor niets of niemand, maar ik ga hem nooit melden bij de mods, trouwens dat doe ik met niemand, voor mij is de vrije meningsuiting heilig en onaantastbaar en niet vatbaar voor aanpassingen door gelijk wie.
U hebt mij niet te bevelen dat ik mijn toon moet aanpassen, let maar op uw toontje, dat u dat respectvol doet overkomen!!! wat u bij mij niet gedaan hebt door het in het belachelijke te willen trekken van mijn uitspraak. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg zal overkomen bij u!!!
Oud 21 april 2007, 10:32   #90
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik probeer beleeft te blijven, maar als degenen op dit forum het nodig achten om mij niet respectvol te behandelen, dan bijt ik van mij af. U doet dat toch ook maar dan op een achterbakse manier met schone woordjes te gebruiken, maar denk eraan ze zijn daarom niet minder kwetsend hé en beledigen ook mensen hoor!
U weet verduiveld goed wat ik heb willen zeggen met "ik denk niet veel", maar omdat jullie dat uit z'n context rukken zou ik moeten gaan uitleggen wat ik bedoelde. Met andere woorden, u hebt mij niet respectvol behandeld door het feit dat u mijn woorden wil verdraaien ten gunste van die bejaarde van haat vervulde feremans, die niet anders dan halve en hele leugens poneert in z'n schrijfsels
Ik heb geen stommiteit gedaan, ik zou niet weten welke dan wel. Jullie hebben de bedoeling verkracht door dit gezegde als alleenstaand te beschouwen en er alzo een belachelijke bedoeling aan mee te geven, wat mijn bedoeling niet was hé, waar wel jullie bedoeling is geworden, met andere woorden jullie hebben er een karikatuur van gemaakt!!! en dan mag ik niet terug slaan, komaan hé zeg!!!
Nogmaals wordt het duidelijk waartoe het kan leiden met het beknotten van de vrije meningsuiting. Ik beledig niemand op dit forum, als ze mij beledigen sla ik terug en ik doe dit niet achterbaks zoals er hier op dit forum wel doen. Namelijk feremans is daar een artist in. Wat die hier allemaal durft neer te schrijven, dat gaat voor mij veel te ver, die man heeft geen respect voor niets of niemand, maar ik ga hem nooit melden bij de mods, trouwens dat doe ik met niemand, voor mij is de vrije meningsuiting heilig en onaantastbaar en niet vatbaar voor aanpassingen door gelijk wie.
U hebt mij niet te bevelen dat ik mijn toon moet aanpassen, let maar op uw toontje, dat u dat respectvol doet overkomen!!! wat u bij mij niet gedaan hebt door het in het belachelijke te willen trekken van mijn uitspraak. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg zal overkomen bij u!!!
Waar heb ik je beledigd?

Je schreef

Ik denk niet veel!

Je HAD moeten schrijven:

DAT was mijn EERSTE posting aan jou. Dat JIJ niet doorhebt dat je, om je UITSPRAAK duidelijk te SCHRIJVEN , er een dubbelpunt MOET tussenzetten, of je SCHRIJFT NIET wat je BEDOELT, is NIET mijn, maar JOUW tekortkoming. IK probeerde gewoon je onbegrip over dat lachen duidelijk te maken. JIJ bedoelde: "ik denk: NIET veel( tijd nodig)"
Door dit in te korten, en géén dubbelpunt te gebruiken schreef JIJ niets minder dan: "Ik ben iemand die niet veel denkt"
Als je deze flater tegen de nederlandse taal en het gebruik ervan echt niet doordringt na deze boodschap, dan wordt het echt wel hopeloos om met jou een conversatie te voeren... Niemand kan nog weten wat je bedoelt met wat je schrijft. Er zijn nu eenmaal taalregels he. Als jij voor jezelf er andere wil opstellen, stel je je buiten de rest van de maatschappij en zal onduidelijk over komen.
Geef dus gewoon toe dat je een klein foutje hebt gemaakt, en dat je in je boosheid daarover hebt gekeken. Alles weer blauw blauw, ok?

.
Oud 21 april 2007, 10:59   #91
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar heb ik je beledigd?

Je schreef

Ik denk niet veel!

Je HAD moeten schrijven:

DAT was mijn EERSTE posting aan jou. Dat JIJ niet doorhebt dat je, om je UITSPRAAK duidelijk te SCHRIJVEN , er een dubbelpunt MOET tussenzetten, of je SCHRIJFT NIET wat je BEDOELT, is NIET mijn, maar JOUW tekortkoming. IK probeerde gewoon je onbegrip over dat lachen duidelijk te maken. JIJ bedoelde: "ik denk: NIET veel( tijd nodig)"
Door dit in te korten, en géén dubbelpunt te gebruiken schreef JIJ niets minder dan: "Ik ben iemand die niet veel denkt"
Als je deze flater tegen de nederlandse taal en het gebruik ervan echt niet doordringt na deze boodschap, dan wordt het echt wel hopeloos om met jou een conversatie te voeren... Niemand kan nog weten wat je bedoelt met wat je schrijft. Er zijn nu eenmaal taalregels he. Als jij voor jezelf er andere wil opstellen, stel je je buiten de rest van de maatschappij en zal onduidelijk over komen.
Geef dus gewoon toe dat je een klein foutje hebt gemaakt, en dat je in je boosheid daarover hebt gekeken. Alles weer blauw blauw, ok?

Hoeveel flaters worden er hier niet neergeschreven op dit forum, als ik daarvoor al diegene moet gaan aanvallen, wat onrespectvol en kwetsend is dan zou ik niet anders moeten gaan doen hé. U hebt ook al dingen neergeschreven die dubbelzinnig en soms totaal foutief overkwamen of niet soms? Het gaat hier niet om een correct taalgebruik en zinsgebruik uit te oefenen maar wel om datgene te zeggen wat men denkt dat hoeft gezegd te worden en dat mag voor mij op op die manier dat degene die dat neerschrijft het doet met z'n taalgebruik.
Als je gezegden uit z'n context gaat lichten dan kun je veel onbehoorlijke dingen willen doen geloven, ik zou er mijn handen mee vol hebben denk ik.
Het gaat er mij om dat men dit meestal doet om de aangevallene op z'n paard te jagen en daar kent bejaard feremanske wel iets meer van dan de doorsnee forummer!!!
Waarom zou ik moeten toegeven dat ik een klein foutje heb gemaakt, trouwens dat is niet zo, als men de postings een voor een had gelezen zou er duidelijk naar voor zijn gekomen wat ik precies bedoelde. Ik geef toe ik had het met méér woorden kunnen zeggen, maar we zijn hier niet op de les nederlands hé.
Tenslotte ben ik content dat u het blijkbaar wel begrepen had en misschien had u er beter aan gedaan om feremanstje niet te volgen, maar soit, laten we deze discusie dan maar als geeindigd beschouwen OK! Zand erover!
Oud 21 april 2007, 11:06   #92
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik probeer beleeft te blijven,

.......
die bejaarde van haat vervulde feremans, die niet anders dan halve en hele leugens poneert in z'n schrijfsels
.......
Ik heb geen stommiteit gedaan, ik zou niet weten welke dan wel.
.......

.Ik beledig niemand op dit forum, als ze mij beledigen sla ik terug
Kijk eens hier: Iedereen schuift al eens uit. En een leesteken vergeten is niets om beschaamd in te zijn. Ik als dyslecticus ben beroemd om mijn schreifvauten.
Maar zeggen dat je niemand beledigt, terwijl je mij voor een BEHAARDE uitmaakt! Ik heb jaren gespaard voor een kletskop, en nu gaat ge mij daar mee plagen!
Ik ween al een hele nacht hoor!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 11:14   #93
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hoeveel flaters worden er hier niet neergeschreven op dit forum, als ik daarvoor al diegene moet gaan aanvallen, wat onrespectvol en kwetsend is dan zou ik niet anders moeten gaan doen hé. U hebt ook al dingen neergeschreven die dubbelzinnig en soms totaal foutief overkwamen of niet soms? Het gaat hier niet om een correct taalgebruik en zinsgebruik uit te oefenen maar wel om datgene te zeggen wat men denkt dat hoeft gezegd te worden en dat mag voor mij op op die manier dat degene die dat neerschrijft het doet met z'n taalgebruik.
Als je gezegden uit z'n context gaat lichten dan kun je veel onbehoorlijke dingen willen doen geloven, ik zou er mijn handen mee vol hebben denk ik.
Het gaat er mij om dat men dit meestal doet om de aangevallene op z'n paard te jagen en daar kent bejaard feremanske wel iets meer van dan de doorsnee forummer!!!
Waarom zou ik moeten toegeven dat ik een klein foutje heb gemaakt, trouwens dat is niet zo, als men de postings een voor een had gelezen zou er duidelijk naar voor zijn gekomen wat ik precies bedoelde. Ik geef toe ik had het met méér woorden kunnen zeggen, maar we zijn hier niet op de les nederlands hé.
Tenslotte ben ik content dat u het blijkbaar wel begrepen had en misschien had u er beter aan gedaan om feremanstje niet te volgen, maar soit, laten we deze discusie dan maar als geeindigd beschouwen OK! Zand erover!
Ok, tof, dank je
Kijk je zou dit forum een klein beetje luchthartiger kunnen opnemen. Mijn bloed kookt ook soms van sommige postings, maar ja, al wat je kan doen is trachten te weerleggen. Als je niet genoeg gewapend bent om iemand te weerleggen wil niet altijd zeggen dat de ander gelijk heeft, maar dat je kennis, je argumenten, documentatie tekort schieten. Steeds trachten kalm te blijven is de boodschap.
Je zou trouwens best nooit mogen proberen iemand de "mond te snoeren". Meestal lukt dat toch niet en krijg je een tegengesteld effect. Als je niet kan weerleggen met argumenten wat de ander schrijft, blijf dan stil. Dat weerhoud je ervan slechte dingen te schrijven. En soms komt met de tijd, de inspiratie om van antwoord te dienen. Soms doen anderen dat voor jou...
Beste groeten

.
Oud 21 april 2007, 12:30   #94
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf met mijn vraag zitten: maakt deze wet het verboden en strafbaar dat je de democratie en de mensenrechten zoals verstaan door het huidige regime en establishment, bekritiseert &c?
Oud 21 april 2007, 12:42   #95
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik blijf met mijn vraag zitten: maakt deze wet het verboden en strafbaar dat je de democratie en de mensenrechten zoals verstaan door het huidige regime en establishment, bekritiseert &c?
Dat zou nogal serieus verkeerd zijn, en staat haaks op de bedoeling van die wet!
kritiek op onze democratische structuren, op onze uitvoering van de mensenrechten is erg nodig: men dient deze namelijk constant te verfijnen.
Dat is immers de bedoeling van een democratisch systeem: door debat en overleg te komen tot een voor de meerderheid aanvaardbare verbetering van onze maatschappij.
Deze wetten gaan in feite over de minderheden. Deze moeten beschermd worden, ook tegen eventuele meerderheden die fundamentele, universeel aanvaarde rechten met de voeten willen treden.
Het is ook het verwijderen van de "auto-destruct" knop in de democratie: het nu heersende recht om fundamentele mensenrechten en vrijheden te bekampen. Het gaat dus niet over diegenen die de democratie willen aanpassen, maar over diegenen die de democratie (en bepaalde essentiele voorwaarden en normen die nodig zijn om van democratie te kunnen spreken) wensen te vernietigen.
Vroeger stond nergens expliciet vermeld dat het streven naar vrouwenonderdrukking, naar homodiscriminatie, naar vreemdelingendiscriminatie, naar godsdienshaat niet toegelaten is.
Nergens staat dat er geen partijen (behalve nazistische) verboden zijn die de democratie willen opheffen. Dat het opheffen van de democratie, of het ondermijnen ervan, een strafbaar feit is.
Men liet een achterpoortje openstaan, het achterpoortje dat al een paar keer is gebruikt om de macht over te nemen door despoten die dan meteen het parlement naar huis stuurden, bezetten of gewoon uitroeiden (voor wat de opositie betreft..)
Wat vroeger als "onfatsoenlijk" en "ongewenst" werd aangezien is nu strafbaar gesteld.
Dit is, zoals velen terecht opwierpen, gen wet die met veel repressie wordt opgelegd. Het is een "vriendelijke" wet, die door sommigen zelf als te laks en door anderen als eerder symbolisch wordt afgeschilderd.
Maar het is een stok achter de deur: in tijden van nood zullen rechters er gebruik van kunnen maken om duidelijk gevaarlijke anti-democratische bewegingen mee te stoppen.
Oud 21 april 2007, 12:42   #96
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je kan gerust wijzen op het SOORT democratie dat gevoerd wordt, niet op de democratie zelf. De mensenrechten? Wel, enkele democratische landen wensen die NIET te ondertekenen, wegens beknotting van de staat...

.
Oud 21 april 2007, 16:26   #97
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar het is een stok achter de deur: in tijden van nood zullen rechters er gebruik van kunnen maken om duidelijk gevaarlijke anti-democratische bewegingen mee te stoppen.
Het zijn geen gevaarlijke anti-democratische bewegingen die men wil stoppen (dan kan men zichzelf wel stoppen - de Belgische regering heeft meer invloed op de door haar gesubsidieerde media, dan Berlusconi intertijd). Maar het zijn wel bewegingen die Belgie willen doen barsten, die men wil stoppen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 16:30   #98
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Het zijn geen gevaarlijke anti-democratische bewegingen die men wil stoppen (dan kan men zichzelf wel stoppen - de Belgische regering heeft meer invloed op de door haar gesubsidieerde media, dan Berlusconi intertijd). Maar het zijn wel bewegingen die Belgie willen doen barsten, die men wil stoppen.
Een loze bewering: De NVA wil dit ook.
Ergens willen spirit en de open vld dit ook...
Het gaat hem trouwens niet om de hervorming van de staat. Het gaat hem om het afschaffen van de democratische beginselen en het negeren van de mensenrechten...
Oud 21 april 2007, 16:32   #99
ericferemans

Standaard

Citaat:
Je kan gerust wijzen op het SOORT democratie dat gevoerd wordt, niet op de democratie zelf. De mensenrechten? Wel, enkele democratische landen wensen die NIET te ondertekenen, wegens beknotting van de staat...
In 1948 werd dit ondertekend door alle landen van de Verenigde Naties...
Het europese handvest door alle Europese landen.
Er is verzet geweest vanuit bepaalde landen omdat de rechten van de ouderen te weinig aan bod komen. In onze Westerse wereld is er volgens bepaalde Afrikaanse en Aziatische landen te weinig respect voor ouderen, die worden opzijgezet en in sterfhuizen geplaatst.
Ik kan daar inkomen.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 21 april 2007 om 16:32.
Oud 21 april 2007, 16:39   #100
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het in andere Europese landen, indien men deze wet streng toepast, grotere gevolgen zal hebben.
In feite heeft men te lang het gevaar van uiterst rechts verwaarloosd. De overgrote meerderheid van zowel de bevolking als haar intellectuele leiders, haar filosofen, leraren en politici heeft zich de illusie aangemeten dat na de tweede wereldoorlog het opnieuw opkomen van het fascistoïde gedachtengoed op grote schaal ondenkbaar was;
Men heeft zich zelf eerder bezighouden met een ware fobie tegenover het communisme, terwijl dit vanzelf uitstierf, en blijven zich voorhouden dat de kleine kernen van sollidaristen, nationaal socialisten en alles wat daar in de buurt zat ging verdwijnen onder druk van de publieke opinie.
Spijtig genoeg heeft men niet tijdig onderkent dat dit niet plaatsvond. Lang, veel te lang, heeft men maar laten doen omdat men wachtte op het gezond verstand.
Het gat in de democratie is nu gedicht: de zelfvernietigingsknop verwijderd.
Het was een enorme flater van dit zo lang te laten aanslepen.
Maar in ons land is er geen echte basis voor een fascistisch systeem met dito staatsgreep. De VB stemmers zijn voor de quasi totaliteit niet belust op een fascistisch avontuur. Maar de basis hiervoor, niet gelegd door de leden maar door bepaalde elementen in de top van deze partij moeten worden gestopt. Wat niet is kan komen.
Het is trouwens eerder een probleem in de nieuwe Europese staten die vroeger tot het oostblok behoorden. Ik denk dat Vlaanderen niet gediend is door een Europa dat steeds meer fascistisch wordt.
Ik verwacht dus in andere landen véél meer gedonder dan hier.
Maar ook daar: het fascisme is niet een volksbeweging: het is een gif dat wordt toegediend door een kleine groep gekken. Die gekken worden binnenkort geïnterneerd. Eindelijk.
We zullen eens goed lachen;niets is gemakkelijker dan de liberale staat met zijn eigen koord ophangen en zijn sancties stellen niets voor.Opvallend hoe uiterst links weer buiten schot blijft.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be