![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welk besturingssysteem gebruikt u? | |||
Windows Vista |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
Windows XP |
![]() ![]() ![]() |
36 | 58,06% |
Windows Server 2003 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
Windows 2000 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,45% |
Windows 98 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,23% |
Windows 95 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
Mac OS X |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,29% |
Linux |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,68% |
Solaris |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
FreeBSD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
NetBSD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OpenBSD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ander (verklaar!) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,84% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() ik heb een vraagje voor xp-gebruikers. de xp die we hier thuis gebruiken werkt prima en al, alleen zit er precies één foutje in, nl de takenbalk. soms als ik verschillende vensterkes heb openstaan dan wilt mijn takenbalk niet meer naar boven komen. dan moet ik eerst de vensters minimaliseren, de optie takenbalk vergrendelen uit en terug aan zetten en dan heb ik dat probleem weer voor ongv een dag, soms wat langer niet meer. heeft er iemand hier soms iets soortgelijks voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een praktische uitvoering van de Stirling Motor voor Bussen door Ford
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 5 mei 2007 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() Google doet dat ook, bijvoorbeeld met YouTube, DoubleClick, Google Earth, Blogger, Google Analytics, Google SketchUp, etc.
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen over de door google georganiseerde Summer of Code die toch ook elk jaar een serieus aantal open-source projecten van een intellectuele boost voorziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, maar die worden niet opgekocht om dan ongebruikt te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Ze koesteren daar de droom om DirectX 10 zowel op Windows XP als op Linux te kunnen draaien, helaas zal Windows XP al 'obsolete' zijn, tegen dat die actie lukt. Mjah, dual-booten blijft voorlopig de beste oplossing voor gamers (en met de nieuwste virtualisatie-technieken wordt dit gelukkig minder omslachtig). |
|
![]() |
![]() |