Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2004, 01:51   #81
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Welk besturings systeem kan een grafische afdeling gebruiken zonder problemen met het uitwisselen van bestanden?
Macintosh.

Maar ik weet niet of dit goedkoper zou uitkomen.

Grafisch gedoe blijft superduur. Dat weet ik.

Ik had het ook over "gewoon" bedrijven die enkel hun administratieve rommel bijhouden per pc. Daarvoor klopt de berekening die ik gemaakt heb hierboven (zonder de grafische software). Die bedrijven zouden misschien goedkoper uitkomen als ze hun personeel omschoolden tot het gebruiken van OpenOffice op Linux. Ze moeten hiervoor geen bal van Linux kennen, enkel weten hoe ze OpenOffice moeten opstarten en dan hiermee werken.

Ik zeg wel misschien.

Nu, waarom laat MS nu illegale software oogluikend toe? Omdat MS goed beseft indien ze hier razzia's in gaan houden veel mensen gaan overstappen naar goedkoper of gratis alternatieven (Linux, BeOS, OS/2, Macintosh met illegale software ...) Met als gevolg zeer veel mensen overweg gaan kunnen met andere OS'en. Met als gevolg dat bedrijven niet meer de facto verplicht zijn Windows op hun pc's te gooien, want hun werkvolk kan meer dan met Windows werken!

Trouwens, dit is de grootste reden van het bestaan van het KISS-programma. Dit is een deal van MS met het ministerie van onderwijs om MS-producten tegen "spotprijzen" te installeren op schoolcomputer. Iedere pc in school runt op MS-software, op een paar uitzonderingen na die specifiek voor die opleiding nodig zijn. Gevolg: studenten leren niet met computers werken, maar met MS-producten. Gevolg: bedrijven kopen (peperdure) MS-software aan omdat hun werkvolk toch alleen met dat overweg kan (op een paar wizzkids na).

Ik vind dit simpelweg smerige praktijken. Ma zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar ... It's all about the money.
Het kan zijn dat MS deze reden heeft om illegaal dingen te laten gebruiken niet dat ik dit zomaar geloof maar het zou wel kunnen ja.
Maar je moet toch ook toegeven dat ze het hun wel gelukt is om uiteindelijk marktleider te worden en dat ze dit zeer ingenieus blijven doen.
Ik heb een tijdje terug nog een verhaal gehoord nm dat MS ik geloof in scholen niet mocht eisen of mocht gebruik maken van hun monopolie om in scholen windows te laten gebruiken. Wat gebeurde er nu, de concurrenten vroegen een redelijk hoge prijs voor hun software waardoor MS voorstelde om gratis pc's te leveren aan verschillende scholen. En wat denkt je dat er op stond? Windows natuurlijk. Ik weet niet of ik het verhaal goed vertel, het kan helemaal omgedraaid zijn maar het was in ieder geval een grote kans voor macintosh en anderen om een serieus graantje mee te pikken maar hebben door hun eigen $$ tekentjes in de ogen het weeral misgelopen, eigen schuld vond ik.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2004, 15:07   #82
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Windows XP Professional NL Complete: 335
Office XP Professional NL Complete: 550
Stuur een personeelslid twee dagen op cursus om linux en openoffice te leren en je bent het dubbele kwijt.
Bovendien betaalt niemand zoveel.
Oud 21 februari 2004, 16:52   #83
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:

Windows XP Professional NL Complete: 335
Office XP Professional NL Complete: 550
Stuur een personeelslid twee dagen op cursus om linux en openoffice te leren en je bent het dubbele kwijt.
Dit is DE reden dat in het onderwijs de leerlingen moet leren werken met computer ipv met programma's.

Hoe niemand betaalt zoveel? Dit zijn officiële prijzen van computerwinkel Dell (www.dell.be)! Grote bedrijven zullen wel korting krijgen omdat ze in grote hoeveelheden kopen, en natuurlijk is illegale software een stuk goedkoper. Maar daar eindigt het toch ook ongeveer.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2004, 22:50   #84
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dit is DE reden dat in het onderwijs de leerlingen moet leren werken met computer ipv met programma's.

Hoe niemand betaalt zoveel? Dit zijn officiële prijzen van computerwinkel Dell (www.dell.be)! Grote bedrijven zullen wel korting krijgen omdat ze in grote hoeveelheden kopen, en natuurlijk is illegale software een stuk goedkoper. Maar daar eindigt het toch ook ongeveer.
De prijzen vanop dezelfde site als je een computer koopt:
Microsoft® Office 2003 Basic [Word, Excel, Outlook] (+130,00 EUR)
Microsoft® Office 2003 Small Business [Word, Excel, Outlook, Publisher, PowerPoint, Contact Manager] (+260,00 EUR)
Microsoft® Office 2003 Professional [Word, Excel, Outlook, Publisher, PowerPoint, Contact Manager, Access] Dell Recommended (+319,00 EUR)

Eigenlijk val je altijd wel ergens in een promotiecategorie.

Ik ben trouwens absoluut geen open-source vijand ben. Ik ben dit weekend zelfs effe op FOSDEM gepasseerd. Maar ik heb er geen moeite mee om toe te geven dat MS office (ik gebruik 2000) veruit superieur is tov alle alternatieven. Ik gebruik MS Office trouwens vaak onder linux.

En voor gewone gebruikers is windows nog altijd veel eenvoudiger dan linux. Al is het maar om de laatste CD van de gouden serie die ze in de winkel gekocht hebben te kunnen gebruiken. Zo is het nu eenmaal.

Hoe had je trouwens iemand in het onderwijs 4 jaar geleden linux geleerd? Iemand die windows 3.1 geleerd heeft kan wellicht nog redelijk onderweg met windows XP. Maar hij weet waarschijnlijk niet dat hij eerst root moet worden en het bestand moet chmodden om één of ander programma te moeten installeren.
Niet alles werkt met apt-get hé.
Oud 23 februari 2004, 01:29   #85
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Tjonge jonge, ik heb de links bekeken en jou gegeven software ook. Jij hebt geen enkel idee over het gebruik van deze dingen zie ik. Ten eerste de mogelijkheden van de software die jij voorsteld zijn nog niet 1% van de mogelijkheden, lol.
De software uit jou lijst zijn gemiddeld 5 mb in grootte, oftewel niet gratis en meestal ook gemaakt om te werken onder windows lol. Maar denk je nu echt dat kleine software zoals die evengoed zijn als degene die ik heb opgegeven en gebruik?
De cadcam die jij opgaf is enkel software met een ingebouwde bibliotheek aan bestaande electrische symbolen, een heel groot verschil met autocad, kijk eerst maar eens wat autocad is vooralleer je denkt dat een klein stukje naamgelijkheid ze tot gelijken maakt.
Nog iets, als de screenshots die ze hebben gemaakt om hun software te promoten gemaakt zijn met hun eigen applicaties, nee dank u je kunt ze niet eens lezen, lol. Amateuristisch en gratis dat wel ja.

Test: neem nu alle mogelijkheden van Adobe Photoshop en laten we Unigraphics nemen. Geef jij mij 2 alternatieven die natuurlijk even goed zijn. Gratis te verkrijgen volgens jou é.

Veel suc6 kerel.
inderdaad, 't is om het schijt van te krijgen... al die anti-microsoft zever...

open source en gratis software... leuk, ik heb ook linux draaien...

maar veel producten zijn bijlange niet goed als commerciële producten waar werk is in gestopt...

windows IS een goed systeem voor thuisgebruikers... alle Open Office en aanverwanten zijn gewoonweg niet zo goed als veel MS Office producten...

en voor professionele doeleinden zijn die grafische alternatieven bijlange niet genoeg ontwikkeld...
justme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 01:38   #86
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Het porten van windows programma's die in C++ of C geschreven zijn naar Linux , is niet zo moeilijk. Het is een kwestie van interface , filesysteem en andere zaken. De achterliggende logica laag en modellen laag behoeft bijna geen veranderingen. Er is enkel vraag voor nodig en die is voor dat kleine percentage linux gebruikers die constant "GRATIS , GRATIS" roepen idd te klein om rendabel te zijn.
Ik ben ook in de IT en ik ga niet 8 uur per dag mij dood te frustreren achter een scherm voor de gratuit.
inderdaad, en wie zal zich full-time uitsloven voor iets gratis ?

Want, let's face it, gratis en met veel mensen en open source kun je wel eens wat moois maken... maar veel topproducten hebt ge veel inspanningen voor nodig, en moet er een visie achter zitten. Ik zie een freak die thuis gratis zit te programmeren al bij hem thuis een testlabo opstellen om de gebruiksvriendelijk van Grafische User Interfaces , van input devices etc... te analyseren, onderzoeken, resultaten te publiceren, en te implementeren in zijn software

Sure, sommige gratis software is leuk... Winamp is een goede speler (oeps, da's in windows zeker), Open Office is een goed office pakket... Niet iedereen gebruikt alle opties in bv. MS Office, maar ik heb al regelmatig es in Open Office zitten foeteren omdat ik zaken niet kon die in Excel vlot gingen... Dus daarom betaalt ge maar wat meer hé
Oud 23 februari 2004, 10:40   #87
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illwill
Ik ben grafische vormgever technisch tekenaar/illustrator. Moet ik dus alle alternatieve software gaan aanschaffen om ze onder linux te kunnen draaien? Wat gaan alle bedrijven moeten doen die niet compatibel zijn met linux?

Geef mij voor de onderstaande het alternatieve maar. Al degene moeten natuurlijk wel even gebruiksvriendelijk zijn, waarvoor deze bedrijven al zovele jaren ervaring in hebben.

- autocad
- alle adobe toepassingen (photoshop - illustrator)
- Unigraphics
- Poser
- Lightwave
- 3d studio max
- Bryce
- ...
Verdorie, je hebt je naam niet gestolen zeg...
Ik ben beginnen zoeken naar linux-alternatieven maar ik heb het moeten
opgeven omdat er teveel oplossingen zijn. 8)
Bvb... enkel voor 3d-imaging zijn er 33 pakketten
downloadbaar vanaf de pagina :
http://www.linux.org/apps/all/Graphi...Modelling.html
Cad-cam toepassingen :
http://www.linux.org/apps/all/Graphics/CAD/CAM.html
Image-manipulation :
http://www.linux.org/apps/all/Graphi...ipulation.html
Image Viewing :
http://www.linux.org/apps/all/Graphi...e_Viewing.html

en dat is nog maar een losse greep... (1 minuut zoeken).
Natuurlijk moet je dan wel een beetje inspanning doen en
een beetje bijstuderen....
Nu moet ik echt voort, ik moet een backup nemen van een
van mijn servers die nu al 3 jaar een Apache webserver,
Een samba-fileserver en een database doet draaien zonder
virussen, lock-up, denial of service of shutdown.... onder linux.
Parcifal zie je deze postings hierboven? Ik ben niet de enige die de gratis software prul vind hoor.
Oud 23 februari 2004, 11:03   #88
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Het porten van windows programma's die in C++ of C geschreven zijn naar Linux , is niet zo moeilijk. Het is een kwestie van interface , filesysteem en andere zaken. De achterliggende logica laag en modellen laag behoeft bijna geen veranderingen. Er is enkel vraag voor nodig en die is voor dat kleine percentage linux gebruikers die constant "GRATIS , GRATIS" roepen idd te klein om rendabel te zijn.
Ik ben ook in de IT en ik ga niet 8 uur per dag mij dood te frustreren achter een scherm voor de gratuit.
inderdaad, en wie zal zich full-time uitsloven voor iets gratis ?

Want, let's face it, gratis en met veel mensen en open source kun je wel eens wat moois maken... maar veel topproducten hebt ge veel inspanningen voor nodig, en moet er een visie achter zitten. Ik zie een freak die thuis gratis zit te programmeren al bij hem thuis een testlabo opstellen om de gebruiksvriendelijk van Grafische User Interfaces , van input devices etc... te analyseren, onderzoeken, resultaten te publiceren, en te implementeren in zijn software

Sure, sommige gratis software is leuk... Winamp is een goede speler (oeps, da's in windows zeker), Open Office is een goed office pakket... Niet iedereen gebruikt alle opties in bv. MS Office, maar ik heb al regelmatig es in Open Office zitten foeteren omdat ik zaken niet kon die in Excel vlot gingen... Dus daarom betaalt ge maar wat meer hé
Wat meer?

Ik gebruik OpenOffice en ik kom zelden iets tegen wat niet gaat in Excell. Meestal is het op een andere manier te zoeken, maar echt NIET kunnen is weinig.

Het grootste verschil voor mij tussen MS-Office en OpenOffice is het uitzicht (MS-Office is schoner) en het feit dat OpenOffice al eens moeite heeft met het lezen van Excell-documenten die nogal special features bevatten, wat nogal logisch is aangezien MS van gesloten standaarden gebruikt maakt.

Als ik moet kiezen tussen een mooi pakket dat zo ongeveer alles kan en dat € 530 kost of een pakketje dat er iets minder mooi uitziet, en 5 functies minder kan dan dat andere, maar wel gratis is, dan heb ik snel gekozen. Heel snel.
Oud 23 februari 2004, 12:10   #89
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Wat meer?

Ik gebruik OpenOffice en ik kom zelden iets tegen wat niet gaat in Excell. Meestal is het op een andere manier te zoeken, maar echt NIET kunnen is weinig.
Alles met array-functies werkt niet of weinig. Laat dat nu iets zijn wat ik de laatste 10 keer dat ik excel gebruikt heb 7 keer nodig gehad heb.
Geef me dan maar Gnumeric. Dat werkt tenminste vlot en heeft een aantal toffe functies (vooral statistisch). Maar ook daar werken arrayfuncties gebrekkig.
Verder zijn er minder mogelijkheden om grafieken te maken. Ik heb er geen probleem mee om te betalen voor mijn licentie van office. Ik heb eenmaal betaalt voor office 2000 en als je niet elke update koopt (wat nergens voor nodig is) is dat echt niet duur.
Veel mensen die ik ken gebruiken nog altijd office 97. Heel goede software. Gekocht voor zo'n 200 euro. Na 7 jaar gebruik is dat dus zo'n 2 euro per maand.
De productiviteit die je verliest door openoffice te beginnen gebruiken kost véél meer.
Oud 23 februari 2004, 13:56   #90
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wat meer?

Alles met array-functies werkt niet of weinig. Laat dat nu iets zijn wat ik de laatste 10 keer dat ik excel gebruikt heb 7 keer nodig gehad heb.
Geef me dan maar Gnumeric. Dat werkt tenminste vlot en heeft een aantal toffe functies (vooral statistisch). Maar ook daar werken arrayfuncties gebrekkig.
Verder zijn er minder mogelijkheden om grafieken te maken. Ik heb er geen probleem mee om te betalen voor mijn licentie van office. Ik heb eenmaal betaalt voor office 2000 en als je niet elke update koopt (wat nergens voor nodig is) is dat echt niet duur.
Veel mensen die ik ken gebruiken nog altijd office 97. Heel goede software. Gekocht voor zo'n 200 euro. Na 7 jaar gebruik is dat dus zo'n 2 euro per maand.
De productiviteit die je verliest door openoffice te beginnen gebruiken kost véél meer.
yups, ook ik heb bepaalde dingen nu eens met die spreadsheat van Open Office (StarOffice indertijd), met Kspread, met Gnumeric moeten doen

mogelijkheden ? Zoals aangehaald idd veel geavanceerde functies (en idd, ook dat heb ik nodig als ik eens excel gebruik), array gebruik, duidelijkheid en overzichtelijkheid in nieuwe versies. Ook herinner ik me toen ik eens een rooster wou samenstellen om af te printen dat ik mogelijkheden toendertijd niet vond (mbt tot geavanceerd samenvoegen van cellen en zo). Akkoord een spreadsheet is in principe geen programma om geavanceerde af te printen documenten samen te stellen, maar als het kan met hetzelfde programma: waarom niet ?
Oh ja, en gebruik van visual basic om vanalles en nog wat uit te voeren is in excel toch ook een piece of cake...

Akkoord, voor simpele tekstverwerking, simpele spreadsheetberekeningetjes werken al die andere spreadsheets even goed... of werkt m'n oude excel of oude Lotus 1-2-3 in windows ook goed...
Maar Word, Excel, en vooral ook Powerpoint zijn gewoon heel goede, simpele producten...
Oud 9 april 2004, 11:52   #91
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Oud 10 april 2004, 15:57   #92
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

verdorie,
da's ook de eerste keer dat ik die k*tpinguin liever
niet zag staan.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2004, 16:00   #93
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
verdorie,
da's ook de eerste keer dat ik die [size=6]k*tpinguin [/size]liever
niet zag staan.
Oud 20 mei 2004, 11:52   #94
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

http://www.diskidee.be/software/test...ex.htms/4952/1
Oud 24 mei 2004, 22:35   #95
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

iedereen heeft het hier altijd over de Open Source beweging... ik vind persoonlijk de Free Software beweging veel interessanter.
wb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 10:28   #96
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
iedereen heeft het hier altijd over de Open Source beweging... ik vind persoonlijk de Free Software beweging veel interessanter.
Dat is nu eens een posting waar ik volledig mee akkoord kan gaan. Free software is heel interresant.
Oud 25 mei 2004, 10:31   #97
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ook de legale allerhande gratis dingen die je via download.com kunt krijgen is interressant. Werkt tenminste.
Oud 25 mei 2004, 10:42   #98
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
Dat is nu eens een posting waar ik volledig mee akkoord kan gaan. Free software is heel interresant.
Dit zijn toch geen tegenstellingen?

Open Source is altijd gratis.
En je vindt amper grote applicaties die EN niet open-source zijn EN gratis. Alleen van die kleine tools.

Zoek maar eens een gratis OS die niet open-source is. Of een gratis Office-pakket die niet open-source is.

De titel van deze topic is misschien slecht gekozen, maar het doelde wel op gratis software int algemeen. Maar aangezien gratis niet zozeer bestaat (er zijn maar weinig zotten die voor de lol hun programma zullen blijven updaten, en zeker een groot programma), werkt zoiets enkel in een open-source omgeving. Met waarschijnlijk een relatief groot verloop van programmeurs.
Oud 25 mei 2004, 10:53   #99
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Een paar freeware/shareware adressen. Sommige van die adressen zijn al vrij oud, maar ik heb een paar jaar geleden ze alle nog eens gecheckt.
Recent heb ik er wel nog een paar bijgevoegd, maar ik kan niet meer zeggen dewelke
Of ze nu nog freeware aanbieden heb ik niet gecheckt.
http://freewarearena.org/PHPNuke/index.php
http://blakkat.com/computin.htm
http://download4you.com/
http://downloads-zdnet.com.com
http://drivers.hotwinfiles.com/
http://drn.digitalriver.com
http://freeware.intrastar.net/
http://freshmeat.net/
http://my_download_page.tripod.com/
http://paulspicks.com/
http://pcwin.com/
http://simplythebest.net/
http://simplythebest.net/shareware.html
http://wittswallpapers.com/Oldies/indexoldies.html
www.1000files.com/
www.1smartsite.com/download/
http://www.2globalmart.com/free-down...directory.html
www.2haveit.com/
www.5star-shareware.com/
www.acefiles.com/
www.afreego.com/
www.anydownloads.com/
www.axistek.com/
www.balticsolutions.com/bwd/
www.bluechillies.com/
www.brothersoft.com/
www.cadloads.com/
www.cnet.com/?legacy=cnet
www.compinfo.co.uk/download.htm
www.completelyfreesoftware.com/
www.cooltool.com/
www.download.com/
www.downloadalot.com/
www.downloadatoz.com/
www.download-by.net/
www.downloadnexus.com/
www.downloadpal.com/
www.downloads.ukprofessionals.com/
www.downloadsarea.com/
www.downloadshareware.com/
www.downloadsnet.com/
www.downloadwasp.com/
www.easydesksoftware.com/down.htm
www.filepop.com/
www.free.com/
www.freeality.com/windowst.htm
www.freeebyte.com
www.freedownloadscenter.com/
www.freepage.be/
www.freesoftwarefreedownloads.com/
www.freewarehome.com/
www.freeware-shareware.com/
www.freewareweb.com/
www.galttech.com/
www.globalshareware.com/
www.go4share.net/
www.gratiz.be/
www.greatfreeware.com/
www.harmonyhollow.net/
www.hitboss.com/Software/
www.hnm-freeware.com/download.html
www.hotlib.com/
www.hotwinfiles.com/
www.itprodownloads.com/
www.keyscreen.com/
www.listsoft.com
www.locatesoftware.com/
www.mcdollars.com/
www.mindbeat.com/downloads.shtml
www.minihttpserver.net/spysoft.htm
www.mm-inet.com/vb/softwareportal.htm
www.moochers.com
www.moonsoftware.com/
www.myzips.com/
www.nonags.com/
www.passtheshareware.com/
http://www.patsula.com/freesoftwarez...oadsites.shtml
www.pcworld.com/downloads/index/0,00.asp
www.programfiles.com/
www.rocketdownload.com
www.shareme.com/
www.shareware.com/
www.sharewareconnection.com/
www.sharewarejunction.com/
www.sharewareviking.com/
www.simtel.com/welcome.php
www.smesource.com/Downloads/
www.sofotex.com/
www.soft14.com/
www.soft32.com/
www.softandco.com/
www.softforall.com/
www.softlandmark.com/Index.htm
www.softlookup.com/
www.softpile.com/
www.softviewer.com/
www.software4win.com/
www.softwarebank.nl/
www.softwarelight.com/
www.spychecker.com/
www.studentnow.com/download/
www.theabsolute.net/sware/
www.thepipeline.net/download.htm
www.thesoftwarecorner.com/
www.topshareware.com/
www.tucows.com/
www.ukwares.com/
www.ukwebstart.com
www.wawawiwa.com/
www.webattack.com/
www.webcruizer.com/freeware.shtml
www.windowspc.com/
http://www.woodweb.com/Resources/RSS...onnection.html

de volgende zijn web-directories naar freeware

http://freedownloads.start.be/
http://freeware.start.be/
http://miker.xs4all.nl/support/
www.aboutromania.com/shareware.html
www.ambitweb.com/ware/software.html
www.atomicrobot.com/
www.bykeyword.com/
www.erezsoft.co.il/shareware_repositories.htm
www.findsoftonline.com/
www.geocities.com/Athens/8259/sware.html
www.myjumpstation.com/
www.novgorod.net/~pel/site_free.html
www.phil-deriggi.com/
www.search-22.com/downloads.html
www.thedownloadguide.com/

aanvullingen zijn welkom.
Oud 25 mei 2004, 10:55   #100
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

een paar zeg je
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be