![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De splitsingen van de laatste jaren hebben jammer genoeg de deur wagenwijd open laten staan voor onduidelijkheid, eigen voorstellingsmanieren, eigen beslissingen over wat gepubliceerd en wat onderzocht wordt... Jammer genoeg moet ik ook hier weer zeggen: splitsingen hebben onduidelijkheid in de hand gewerkt...
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Doet u ook optredens op feestjes?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() OK, ik geef het toe, ik blijf je berichten lezen owv de hoge amusementswaarde. Is er geen dokter op het forum die deze mens iets kan voorschrijven? Allez, ik ga een nieuwe poging doen om je negeren, maar doe me dan niet meer zo hard lachen.
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Ik kan nog niet de moeite doen om het te lezen, het ziet er niet grappig genoeg uit.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() knippen en plakken kan iedereen, en uit meer dan een BUB-motie....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() This settles it! U krijgt mijn stem! ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarlijk een groot politicus, die Bart de Wever van den N-VA. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar als Bart zijn gewicht in de schaal gooit, dan er geen enkele vaderlandslievende zot tegenop ![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ga slapen jongen, er is hier niemand die naar u luistert en degenen die het wel doen hoef je niet te overtuigen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Vorm misschien een zelfhulpgroep met Yaminne. Nog twee man en je kan kaarten of nog eens een partij opstarten. Prozac, temesta,... Er moet toch iets zijn dat helpt! He, he, wat een feest, lang genoeg beleefd geweest 8) |
||
![]() |
![]() |
#96 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nou valt ie toch niet even uit zijn rol zekers! meneer De Wever krijgt de smaak van het forum te pakken! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was vanavond op een Bplus-vergadering, dus ik heb de discussie niet gevolgd, maar het feit dat U antwoord dat het nog niet grappig genoeg is om te lezen, op een twee pagina's lange repliek toont enkel uw onwil tot debat en uw incompetentie als politicus aan. |
||
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het best grappig, maar morgen wordt meneer De Wever wakker met een kater. |
||
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vragen van Tacitus, u weet wel, de man die naar eigen zeggen Vlaamsgezinder is dan Bart De Wever, zijn op deze fora al tot vervelens toe beantwoord. Alleen bestaat er zoiets als traagheid en relaps ( zie ook http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9218 ), wat hem ertoe noopt in herhaling te vallen. Vastgeroest noemen ze zoiets.
![]() |