![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feremans, droom toch lekker verder!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ging om een incident tijdens de vakantie, autochtone jongeren die zich "verveelden" hebben wat graven verwoest, zo berichtte de lokale pers onmiddelijk daarna. Weken later wordt in het lokale VB-bladje deze wandaad toegeschreven aan allochtone jongeren, en in het klassieke raalgebruik van het VB spreekt men over doofpot ed. Op de gemeenteraad is hierover een punt, en de commisaris verklaart daar onder ede dat het autochtone jongeren waren. De VB-woorvoerder, maakt ter zitting de politiecommisaris leugenachtig, en weigert zich na voorleggen van de bewijzen zelfs te verontschuldigen. Uiteidelijk komt er een verontschuldiginkske in een volgend VB-bladje. Dit MET goedkeuring van het VB-opperhoofd. Zelf gezegd op TV. VB st niklaas, is dus allesbehalve goed geplaatst om anderen de les te lezen in bewijsvoering, en manipulaties van de waarheid. Raar dat dergelijke feiten, die dan toch op nationale TV geeweest zijn zo kunnen ontsnappen uit het VB-geheugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een nationale figuur, die op een door miljoenen bekeken programma mensen schopt uit racisme: dat is geen individueel racisme, dat is duidelijk een publieke vorm van racisme. Maar Pfaff heeft de mensen gerustgesteld, trouwens het slachtoffer ook. Jean-Marie is al helemaal geen racist: als ziegeunerzoon heeft hij genoeg meegemaakt wat racisten doen met zigeuners, joden en zwarten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() De man staat in een gezagsrelatie. Dat is discriminatie en het is trouwens een aantoonbare vorm van smaad en eerroof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Volgde jij dat niet op televisie? Het is genoeg in de belangstelling geweest nochtans. Is het je specialiteit van te gaan orakelen over dingen waar je niets van afweet? Goe bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Niemand wil uw specialiteit imiteren.
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dank u Herr Oberst.
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 3 mei 2007 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Dat is de principekwestie. De feiten bewezen dat er van een racistische daad geen sprake is, wie de geschiedenis van Jean-Marie kent weet dat dit onwaarschijnlijk zou zijn geweest. Maar: vertrouwen is goed, controle is beter. De principiele houding is: racisten die op de nationale televisie schoppen uitdelen is niet een kwestie van individueel racisme: dit is aansporen tot racisme, het is anderzijds het verspreiden van racisme via het beeld. Dat is strafbaar. De feiten zijn: het was geen racistische daad, bleek door het interview met het "slachtoffer" en met de "dader". Indien je niet kan lezen moet je niet van je oren maken: lezen gaat vooraf aan schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is lachwekkend hoe de linkse elite zich steeds meer en meer vastrijdt in het gebruik van haar politiek-correcte begrippen. Uw teksten begrijpend lezen is bovendien onmogelijk: uw schrijfsels zijn onbegrijpelijk. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 3 mei 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel ik u een sterk taalvaardig persoon vindt, kan ik mij niet van het idee ontdoen dat u simplistische zaken nodeloos ingewikkeld maakt. Doet u dit om uw gesprekspartner te intimideren of is het aangeboren?
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Velen menen de wijsheid te hebben om iets racistish te vinden,toen ik met mijn dochter op de parking van de GB liep en ik efkes het karretje ging wegzetten was zij 20 meter verder en kwam er een noord -Afrikaan voorbij, die haar toeriep dat ze een hoer was,zo maar zonder reden.
Toen ik hem voorbij ging heb ik hem gevraagt of hij een probleem had en toen begon hij mij in zijn taal(waarschijnlijk)uit te schelden. Is dat nu racisme? is dat nu haat tegen westerlingen? of is dat zich gesteund voelen door een overheid die voordurend hamert op een multicultuur die blijkbaar alleen aanvaard moet worden door Autochtonen. Weet u ik zever niet graag,ik stel het voor zoals het gebeurt is,en het was niet de eerste keer(dochter vuistslag op haar gezicht en blauwe oog,vrouw bedreigt door 6tal allochtonen en bekogeld met lege colaflesjes,vriend dochter overvallen door 2 zwarte medemensen,in een auto getrokken,wat motten gehad en geloof 300 euro gestolen,schoonmoeder bestolen in magazijn door waarschijnlijk allochtone vrouw van 350 Euro.(dader nooit gepakt) Nu kunt ge zeggen wat ge wilt,dat ge nu links bent,centrum ,of rechts,zoiets hangt uw voeten uit en werkt het veiligheidsgevoel niet vooruit integendeel zou ik zeggen. Is het bij zo'n toestanden dan zo abnormaal dat mensen woorden gaan gebruiken die racistisch klinken? Ik ben de laatste die een medemens iets zal aanwrijven,en veralgemenen ligt niet in mijn aard en daarenboven ben ik vrij sociaal,maar tegen zo'n hufters zou men moeten optreden want door die klaplopers hun handelingen is het te danken dat fatsoenlijk rechts extreem rechts geworden is. Ik ben reeds jaren links maar vergeef mij als ik rechtse reakties krijg bij dit soort toestanden,en als ik dan stel dat omgekeerd racisme even frequent voorkomt dan vind ik al die tegenstellingen van links tegen rechts en omgekeerd dikke zever,dat dan het centrum gelijke kansen maar snel van naam veranderd,want het trekt voluit de kant van links en dat heeft niks met gelijke kansen te maken!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 3 mei 2007 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 3 mei 2007 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet over u laten lopen en zeker niet repliceren... want dan ga jij gegarandeerd in de fout en krijg je alle duivels over je heen ! racisme tegenover Vlamingen bestaat niet ! omgekeerd voor de minste uitspraak, daad, gebaar onmiddellijk ! zeg niet dat je 's morgens een boterham met choco hebt gegeten met een kleurling in de buurt... ![]() PS (mijn excuses voor de eerste zin, want dat meen ik niet, het is maar bij manier van spreken)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf extreem links opgegroeid en ben opgevoed door mensen met een Feremansmentaliteit, maar de realiteit heeft me een bocht van 180° doen maken. En als ik merk dat er in het poco kamp van de mensen die me vroeger opgeleid hebben, nog steeds geen belletje gaan rinkelen is, maar dat het van kwaad naar erger gaat, wordt ik radicaler. In mijn lagere school werd meer dan 10 jaar geleden een meisje buitengezet, omdat ze haar hoofddoek in de klas weigerde af te zetten. We werden verplicht om de buitenlandse kindjes leuk te vinden. Nu geloof ik dat er in heel die school nog welgeteld 3 Belgische kinderen op 300 heeft en lopen er al zelfs leraressen met hoofddoeken rond. Mag ik dan niet zeggen: genoeg is genoeg? Mag ik niet ageren tegen het feit dat de allochtone gemeenschap mijn eens zo knusse volksbuurt tot een ghetto herleid heeft? En ja, ik schaam er niet voor te zeggen dat ik inderdaad een racist geworden ben door heel de zaak. Vroeger was ik geshockeerd, toen kenissen van me eens iets negatief over een migrant zeiden. Toen vond ik hen verkeerd, nu weet ik wie er gelijk heeft. Laatst gewijzigd door Boadicea : 3 mei 2007 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan heel het alfabet afgaan hoor : akefietjes, baldadigheden, capriolen, delinquentie... enz... zorgden ervoor dat het Vlaams Blok steeds groter werd. Door het gevoel van machteloosheid, geen belangstelling van de politieke wereld en daaraan gekoppeld de onvoldoende steun aan de politiediensten, met al te lakse parketten of rechters, leggen de kiezers hun stem in de Vlaams Belang kiesmand. België heeft nood aan een type zoals Sarkozy en zijn politiek : een duidelijke taal en strenge aanpak van zijn "racaille".
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Hier mogen ze hun trainingskampen hebben en zolang ze maar wat kleine criminaliteit plegen, kijkt de regering de andere kant op. Als het VB aan de macht komt, is de kans reëel dat het racaille echt uit zijn kot komt. Dan loop je als Vlaming niet meer veilig over straat en gaan we inderdaad een gewelddagdige tijd tegemoet van brandende auto's, moord, verkrachting, plundering en ga zo verder. De kans op aanslagen is dan ook zeer reëel, maar het is ook dan dat het leger kan ingrijpen en er genoeg argumenten gaan zijn om komaf te maken met het crapuul, eens en voorgoed. En in deze staat van wetteloosheid kan de burger ook terugvechten voor zijn rechten. Laatst gewijzigd door Boadicea : 3 mei 2007 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |