![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat "levensgenieter" de juiste omschrijving is.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik me ook af...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle Turken buiten! Meer Lebensraum voor Percalion!
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het niet met alle huwelijken zo (het zou er nog aan mankeren), maar er is zeker altijd een aanzienlijke kans dat je niet enkel met een Turkse man trouwt, maar eveneens met de familie, de godsdienst en de cultuur van je Turkse man. Dit is niet voor discussie vatbaar. En die cultuur is trouwens heel anders dan de gemiddelde Vlaamse cultuur. Niet elke westerse vrouw is daar op voorbereid, of wist dit van tevoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Politiek correcten roepen nu uiteraard in koor dat dat niet kan.....tot één van hun kroost met een 'nieuwe Belg' komt aandraven. Wedden dat dat opeens een andere gadachtengang teweeg brengt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Racist !!" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() in België wordt het stilaan verboden te denken...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |