![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat de war on terror fake is? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
45 | 50,56% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
44 | 49,44% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Illusion heeft gelijk als hij stelt dat je misleidend bent door te stellen dat 99% van de wetenschappers misleid kunnen worden door het NISt rapport, want niet iedereen houdt zich ermee bezig en velen accepteren het "at face value".
Laatst gewijzigd door exodus : 21 juni 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ok, dus 'Architects and Engineers for 9/11 Truth' is misschien niet wat het lijkt te zijn. En 'Scholars for 9/11 Truth'? En 'Scholars for 9/11 Truth & Justice'?
Maar nee, het gaat hier om een samenzwering van bedriegers die steevast valse credentials gebruiken om leugens te verspreiden. Moslimterroristen van Al Qaeda hebben 9/11 uitgevoerd en hiermee vele mirakels gepleegd met de hulp van Allah, gezien sommige van hun acties onmogelijk en bijna onmogelijk waren. Dat is de enige mogelijke waarheid.... En dan noem jij ons 'conspiracy theorists' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leer ermee leven dat er op jullie zever gereageerd wordt. Open anders een eigen forum waar alléén believers toegelaten zijn. Zoals op het forum van de "Architects and Engineers for 9/11 Truth" overigens! ![]() De rest van zijn post was een herhaling van zijn mantra, ik moet daar niet opnieuw op reageren. Citaat:
De enige kennelijk valabele kritiek die ik gelezen heb over de NIST-studie komt van Greening, en die gaat over details die volgens Greening zelf irrelevant zijn wat de oorzaak van de instorting betreft (vliegtuig + brand, geen explosieven of nukes of therm?te). (Voor alle duidelijkheid, ik schreef "kennelijk" omdat Greening's kritiek over scheikundige zaken gaat, en ik ben hoegenaamd niet bekwaam om deze te beoordelen. Ik heb echter tot nu toe geen weerlegging van Greening's opmerkingen gezien.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 juni 2007 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat sommigen de fysica van de instorting niet begrijpen is hun probleem. Lees de NIST-studie en weerleg ze met wetenschappelijke argumenten.
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Worden binnenkort verwacht : Wielertoeristen for 911-truth en konijnenkwekers for 911-truth. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten weinig piloten in "pilots for 9/11 truth", weinig architecten of structurele ingenieurs in "architects and engineers for 9/11 truth", weinig relevante scholars in de twee concurrerende "scholars for 9/11 truth". Al bij al is de "Truth movement" heel klein, maatschappelijk en politiek betekenisloos. Wanneer ze eens een publieke figuur voor hun kar kunnen spannen (Charlie Sheen, Rosie O'Donnell onlangs) worden ze extatisch. Maar inhoudelijk stelt het bitter weinig voor. Ze zijn ook steeds onderling aan het ruzieën, uiteraard omdat ze allen samen in een heel kleine vijver moeten vissen. exodus mag het dan blijven ontkennen, maar mochten ze ooit een echt degelijk bewijs vinden, dan zal niets dat kunnen tegenhouden. Als ik echter de tribulaties van de "Loose Change"-boys zie, is het degelijk bewijs nog niet voor morgen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 juni 2007 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Interessant artikel :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens al het gepalaver van Exodus cs. ten spijt, na 6 jaar van 'onderzoek' door zovele honderden of zelfs duizenden believers, scholars, pilots en veterans is nog niet 1 fundamenteel bewijsstuk opgedoken en nog niet 1 'inside'-getuige opgedoken. Nog geen enkele onderzoeks of beroeps-organisatie of universiteit heeft serieuze inhoudelijke kritiek op de NIST-rapporten geleverd. De enige dissidente stemmen met gewicht die ik ken zijn Hugo Bachmann en Jorg Schneider, emeritus proffen aan de EHT te Zürich, maar enkel via een interview in Tages-Anzeiger. Laatst gewijzigd door parcifal : 21 juni 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Gezien de link tussen dergelijke organisaties en plaatselijke regeringen is dat ook niet verwonderlijk. U heeft trouwens niet gereageerd op het artikel dat ik anderhalf uur geplaatst hebt hieromtrent, wat toch wel relevant is voor uw betoog.
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 21 juni 2007 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk inderdaad dat momenteel 50 % van de mensen die ik benader over het 911 thema niet meer geloven in het officiele verhaal
Nog effe.... Willen jullie es kijken als je zin hebt wat je vind van het idee op www.911truth.eu bij acties om een briefaktie te starten om de beslissing te betwisten van de Nato Council waardoor we de criminele op valse voorwendselen gestartte oorlog verplicht zijn te steunen in het kader van het Nato bondgenootschap? Als je geen zin heb no prob. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat daar revoluties voor nodig zullen zijn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het NIST rapport "verklaren" ze dit door in hun computermodel andere waarden te gebruiken. Lijkt me niet de beste methode? Maar was jij het niet die ooit zei dat je je bewijzen moest aanpassen om de geobserveerde waarnemingen te benaderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de NIST-studie en dan zal je zien dat wat je hier verteld onzin is. Door halve zinnen uit hun context te rukken en resultaten van experimenten verkeerd weer te geven bewijs je alléén dat je geen echte argumenten hebt. Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 juni 2007 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen zin om er naar te zoeken, het was een vraag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard ...
![]()
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() Dus briefactie starten is goed idee?
En in welke mate zegt welke wet dat er op zo n vragen geantwoord moet worden in Belgie? Weet iemand daar meer van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Van waar komt de wetenschap eigenlijk dat er daar staal gesmolten zou zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
FEMA en de NY Times spreken zelfs over 'verdamping' van staal en aantasting die wijst naar een 'eutectic mixture'. http://911research.wtc7.net/wtc/evid...ltensteel.html Laatst gewijzigd door Akufen : 22 juni 2007 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sterk, maar als je dan kijkt naar het aantal meldingen van gesmolten staal dan moet men daar toch massa's thermiet hebben binnen geloosd om de reden te zijn van al dat gesmolten en aangetast staal.
Bovendien staat er in dat raport dat men ook te maken heeft met de ongekende effecten van een langdurige brand op staal en daarnaast de optie van een eutectisch mengsel. btw: die staaltesten zouden pas duiden op een eutectisch mengsel indien men daar alu in zou vinden. (Als mijn scheikunde nog min of meer goed is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aandachtige lezer zal uiteraard het anecdotisch karakter van de meeste van deze meldingen opmerken.
Hier een kritische analyse van deze meldingen. Niet dat conspirationisten zich aan dit soort details storen. Ik heb overigens nooit begrepen waarom de branden die weken na de instorting in de ondergrond aanhielden op controlled demolition wijzen. ![]()