![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om tot het onderwerp terug te komen : Het kan u misschien verbazen maar als men hier op school les zou beginnen geven in "fisting" en gelijkaardige geplogenheden zou het kot ook snel te klein zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwatch natuurlijk. De ouders hebben immers geen tijd meer om hun kroost op te voeden. Het zou ook maar een povere opvoeding zijn als een en ander moest gebeuren op die tweetal uurtjes die ouders tegenwoordig effectief met hun kinderen kunnen (of willen?) doorbrengen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() tante raf is door de school opgevoed.
Verklaart veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() het is de school haar taak niet om jonge mensen te steunen in hun eventueel "janet-zijn".Nog minder om dat goed te praten, te promoten.Naar school ga je om te leren, niet om geïndoctrineerd te worden door gefrustreerde perverten...Leerkrachten die zich daaraan schuldig maken, mogen stantepede ontslagen worden zonder vergoeding...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 mei 2007 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als _u_ het her niet aanstaat ...daar =>>>> is de deur mijn beste snap je het zo'n beetje schatteke? Polen en New Europ rulezzzz en *gouden* corolusgustavus des te meer. als u enig eergevoel heeft (wat iedereen betwijfelt) dan stort u NU die kost voor een internetverbinding zoasl u uit uw lamme bek beloofd heeft. maar uw soort overleeft natuulijk door wat vrijblijvend braaksel te versrpeiden met als enige hoop dat niemand het gelezen laat staan onthouden heeft. c r a p u l e u z e praat mijn slechste Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 mei 2007 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Xenofoben staan angstig en wantrouwig tegenover het onbekende dat verandering met zich meebrengt, en vertrouwen geen mensen die op één of andere manier anders zijn. Ze hebben de moed niet om het leven te aanvaarden zoals het is : een aaneenschakeling van veranderingen die dikwijls onvoorspelbaar zijn. Xenofoben (zoals ook de olijke tweeling in Polen) grijpen dan instinctmatig terug naar het bekende : het verleden, de traditie, het geloof, etc. Hoe meer veranderingen zich aandienen, hoe conservatiever en nationalistischer ze worden. Polen staat op een kruispunt in zijn geschiedenis, en het wordt steeds duidelijker dat, in tegenstelling tot het Estse bijvoorbeeld, het huidige Poolse regime niet bij machte is om op dit kritisch moment het land op de juiste koers te brengen. De Poolse collega's met wie ik werk vertonen een zekere gêne als het over de tweelingbroers gaat, die wel weggelopen lijken uit een Kuifjealbum. Het zal zoals Pietje zegt zijn tijd nodig hebben om de oerconservatieve agrarische slapende reus te laten ontwaken tot een dynamische Europese staat, maar in de tussentijd moet Europa Polen met stevige hand in het gareel houden waar het fundamentele vrijheden betreft.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() De jongen wil gewoon zijn frustratie kwijt.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is niet de plaats om over uw fysieke kwaaltjes te komen lamenteren. Raadpleeg uw huisarts en vraag hem een voorschrift. Bedenk wel dat uw ziekenfonds niet tussenkomt in de kosten...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Xenofobie is zo'n typisch Orwelliaans modewoordje om iedereen die tradities en waarden en normen belangrijk vindt af te stempelen als een irrationele schrikschijter met een beperkte intelligentie. Door dergelijke onzin mee te papegaaien, lijkt het erop dat u zelf aan het einde stond toen men de hersenen uitdeelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t echter niet. De samenleving heeft er geen zaken mee wat ik in mijn slaapkamer doe en met wie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Er is niemand die zich iets aantrekt van wat je in je slaapkamer uitspookt, maar als je decadente Gay Pride Parades wilt houden of je wilt homo-propaganda in de scholen invoeren, dan mag je wel tegenwind verwachten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gay prides zijn niet decadent en homo-propaganda bestaat niet.
![]() |
![]() |