![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ik vind die Mevrouw Cools, die ook MorgenBeter presenteert allesbehalve objectief...
En niet alleen als het om het VB gaat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft zich niet laten verleiden om over te gaan naar de manieren van PD en FDW. En ze heeft haar tegenstanders mooi in hun hemd gezet. Vond ze prachtig en een waardig politica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die aflevering ergens online te bekijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het 70-puntenplan werd vele jaren geleden opgesteld. Het VB heeft nadien een onafgebroken reeks verkiezingsoverwinningen geboekt. En werd de grootste partij van het land spijts massale boykot. Sinds minstens een 5-tal jaren werd dat plan officiëel opgedoekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 70-punten plan opdoeken kaderde toch in een - dat is me toch wijsgemaakt door vb-aanhangers - concept van het allemaal iets minder drastisch te maken. Maar veel mensen (die niet van het vb willen weten, en zo zijn er) houden nog altijd dat 70-punten plan in hun achterhoofd en denken 'liever niet'. Ik zeg ook nergens dat de overgrote meerderheid van de vlamingen daar niets van moest weten. Ik zeg dat vele mensen die (nu) niet op het vb stemmen en een beleid met het vb vrezen nog steeds met dat plan in hun achterhoofd zitten. Dat is toch logisch? Hetzelfde met Verhofstadt. 'Links' verafschuwt hem omdat hij ooit de burgermanifesten schreef. Rechts verafschuwt hem omdt hij ze niet (geheel) heeft uitgevoerd. Eigenlijk is't grappig en zielig tegelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt zit echter niet achter een cordon.
Hij houdt het wel met alle middelen mee in stand. Nochtans bestaat dat 70 puntenplan niet meer dat er de aanleiding voor was.
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geschiedenis toont dan ook goed aan dat een selectieve blik erop nuttig is om alle stellingen te bewijzen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als iemand zoals Morel eens een uitzonderlijke keer een andere verhaal mag laten horen zijn mensen zoals jij er als de kippen bij om die weinig toegelaten pogingen onderuit te halen door er opnieuw het 70-puntenplan bij de sleuren.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb ook al vele malen op deze nagel geknuppeld.... maar ja wat wil je... dan ben je toch een racist he.... (mijn vrouw werkt in het onderwijs in Antwerpen..... tjonge tjonge tjonge..... het wordt alleen maar erger met de taalachterstand......)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(En dat CS is niet afdwingbaar en is er enkel nog maar in feite, niet in iure.) En tjah, dat plan bestaat mss niet (en is zelfs afgezworen, of niet?), maar mensen (linksen) onthouden dat. En dit land is voor een quasi evengroot deel links, als rechts (als centrum). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoed dat verkondigers van de multiculturele verrijkingstheorie hiermee plat op hun gelijkhebberige bek gaan.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'mensen zoals jij'. Wil je mijn eerste berichten in dit topic eens lezen? En de enige reden waarom ik het 70-punten plan aanhaalde, was om uit te leggen waarom velen nogal afkerig staan tov een mogelijk beleid van het vb. Dat plan was in vele hun ogen zo radicaal dat ze daardoor enorm wantrouwig staan. Meer leg ik niet uit. En ik vind dat niet onbegrijpelijk. Net zoals de burgermanifesten ook nog tegen Verhofstadt worden gebruikt. Door links en rechts, maar wel op een andere manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die heeft mogen BEWIJZEN wat ze waard waren.
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
hear hear hear.... amai amai amai, zeg nu nog dat er hier geen kwaliteit is op dit forum....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mezelf even citeren eerder in dit topic. Hetzelfde met Verhofstadt. 'Links' verafschuwt hem omdat hij ooit de burgermanifesten schreef. Rechts verafschuwt hem omdt hij ze niet (geheel) heeft uitgevoerd. Eigenlijk is't grappig en zielig tegelijk. Nu goed, nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() wat voor weer is het bij U ......?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel beloven en weinig geven...
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die discussie is het wel relevant.
In de discussie van gisterenavond niet. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 24 mei 2007 om 12:37. |
![]() |
![]() |