Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2007, 22:50   #81
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ok de 32 uren week ik er mss wel wat over,maar hier zijn compromise over te maken hé,echter niet over het Generatie pact dat door onze stroot is geduwd ....

waarom is een 32 uren week en behoud van het huidige loon erover?
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 08:01   #82
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Wie gaat dat betalen?

1: Een 32 urenweek kan je slechts invoeren onder "dwang", want de vele jobs die nu openstaan, worden niet ingevuld. Je zal dus een streng werkloosheidsbeleid moeten voeren, en ook rekening houden met afstand van de werkplaats en middelen van vervoer. Vele open jobs liggen ver van beschikbare werkkrachten.

2: Je kan natuurlijk voor de patroon de loonkost drukken, door de belasting en andere lasten, evenredig naar beneden te halen. Blijft echter de werkingskost. Per werknemer is er een werkingskost voor oa opleiding, (die procentueel meer zal kosten/meer tijd zal nemen wegens mindere uren gepresteerd door de werknemers) werkkledij, faciliteiten, enz...

3: Er zijn vele kleine zelfstandigen die 1, 2, 3 werknemers hebben. Probeer daar maar eens ene bij te prutsen, of hoe gaat die mens zijn werk doen, als zijne gast ineens zoveel uren minder kan / mag presteren? Vooral voor hén geldt punt 2 in hoge mate.

?: Zorg eers voor antwoorden daarop, en dan krijg je nog wa argumenten tegen

IK werk ongeveer 60 uur per week, en mijn collegas ook. De enige manier om van ons karig uurloon, een degelijk loon te maken. Hoe ga je ons een 32 urenweek aansmeren? We hebben nu al collegas te weinig. En de werking van "knelberoep" naar hoger loon, gaat niet op door de concurrentie van het buitenland. (hoewel ik daar op middenlange termijn wél een goed oog in heb, maar daartegen zal ik het beroep al lang verlaten hebben denk ik, als ze ne 50er nog ergens willen he )

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 10:03   #83
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Zogenaamde "scheuring?"

Hoe kan je die scheuring nu "zogenaamd" noemen??
De helft is het afgetrapt! De voltallige raad van bestuur is naar een andere partij overgestapt! Als dat geen scheuring is, dan weet ik het ook niet meer.
Ik ben, sans rancune, overgestapt naar VLD, ja. Verder weet ik niet over wie je het hebt want het zogenaamde 'Unie' bestaat niet meer, behalve in Henegouwen - vooral als lokaal initiatief voor Charleroi.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 10:06   #84
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als U mijn onderschrift even moest lezen zou U het mss kunnen begrijpen....
Oud 27 mei 2007, 10:17   #85
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Duveltje, wat voor werk doet u?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 10:26   #86
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Duveltje, wat voor werk doet u?
Tis niet zo zeer welk werk ik doe,tis enkel de onzin die sommige kleine partijtjes verdedigen die ik hier wil onderstrepen

Spijtig dat De Limburgse Leeuw opkomt met zo een partijtje,daar ik weet dat hij heel veel goed werk vericht naar de armen,en dakloze toe

En ja,ik werk in de zorg,en nee ik wil niet minder lang gaan werken voor het zelfde loon dus......
Oud 27 mei 2007, 10:30   #87
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Wie gaat dat betalen?

1: Een 32 urenweek kan je slechts invoeren onder "dwang", want de vele jobs die nu openstaan, worden niet ingevuld. Je zal dus een streng werkloosheidsbeleid moeten voeren, en ook rekening houden met afstand van de werkplaats en middelen van vervoer. Vele open jobs liggen ver van beschikbare werkkrachten.

2: Je kan natuurlijk voor de patroon de loonkost drukken, door de belasting en andere lasten, evenredig naar beneden te halen. Blijft echter de werkingskost. Per werknemer is er een werkingskost voor oa opleiding, (die procentueel meer zal kosten/meer tijd zal nemen wegens mindere uren gepresteerd door de werknemers) werkkledij, faciliteiten, enz...

3: Er zijn vele kleine zelfstandigen die 1, 2, 3 werknemers hebben. Probeer daar maar eens ene bij te prutsen, of hoe gaat die mens zijn werk doen, als zijne gast ineens zoveel uren minder kan / mag presteren? Vooral voor hén geldt punt 2 in hoge mate.

?: Zorg eers voor antwoorden daarop, en dan krijg je nog wa argumenten tegen

IK werk ongeveer 60 uur per week, en mijn collegas ook. De enige manier om van ons karig uurloon, een degelijk loon te maken. Hoe ga je ons een 32 urenweek aansmeren? We hebben nu al collegas te weinig. En de werking van "knelberoep" naar hoger loon, gaat niet op door de concurrentie van het buitenland. (hoewel ik daar op middenlange termijn wél een goed oog in heb, maar daartegen zal ik het beroep al lang verlaten hebben denk ik, als ze ne 50er nog ergens willen he )
U vraagt mij wie dat gaat betalen hé? wie heeft de 40 uren week indertijd kunnen betalen? ongetwijfeld waren er toen ook mensen die dachten zoals jij, dat het onmogelijk is en dat niemand dat kon betalen en toch is de 40 uren week standaard geworden, nu zelfs 38 uren per week.

Maar om op uw vraag te antwoorden, laat diegene betalen die het meeste bezit. zorg voor een efficiënte en rechtvaardige belastings inning en doe iets aan de fiscale fraude die in dit land miljarden euro's waard zijn. met dit alleen al kun je al heel veel doen.

1. waarom worden sommige jobs niet ingevuld? te lage verdiensten, zwaar werk, vuil werk, gevaarlijk werk, te hoge werkdruk, te lange uren en ga zo maar door. Men moet al deze beroep stuk voor stuk bekijken wat specifiek het probleem is van de onderbezetting. maar als men maar 32 uren per week moet werken voor het huidige zelfde loon kan al een paar jobs aantrekkelijker maken omdat je dan toch al iets meer vrije tijd krijgt.
maar of je nu 32, 38, of 24 op 24 werkt heeft niets te maken met het feit dat sommige jobs niet ingevuld geraken.

2. Als u hier praat over het feit dat bepaalde productiekosten voor werknemers en meer bepaald arbeiders te hoog worden doordat we maar 32 uren per week moeten gaan werken dan moeten we ook eens kijken naar de vele premies bonussen, fiscale cadeautjes en allerlei mogelijkheden die hogere bedienden krijgen in een bedrijf. En misschien moeten we dan ook eens kijken naar de winstmarges die sommige bedrijven hebben waar enkel de rijke onder ons van profiteren.

3. ook bij een 40 uren week zijn er kleine zelfstandigen die niet toekomen. En dat zal ook zo zijn bij een 60 uren week. als ik uw redenering moet volgen waarom laten we dan niet alle arbeiders terug aan 10 eurocent per uur werken en 16 uren per dag zoals in china dan hebben de kleine zelfstandige het toch goed maar pech voor de werknemers!
een 32 uren week is goed mogelijk ook voor de kleine zelfstandigheden, we moeten alleen proberen een beter systeem op poten te zetten dat er voor zorgt dat overuren voor de werknemers goed beloond worden maar dat tevens misbruik van de werkgevers tegengaat.

Ik snap niet dat u zo moeilijk doet over een 32 uren week terwijl u zich te pletter werkt met 60 uren per week.
Waarom gaan mensen werken? is het om hun werkgever een pleziertje te doen? of is het gewoon om brood op tafel te krijgen?
En u haalt het probleem zelf aan, als men in het buitenland hetzelfde voor minder doet ja dan moet ik zelf weer een stukje harder werken voor minder loon want anders gaat mijne werkgever misschien verhuizen.
nogmaals daarom pleit ik voor een gelijkwaardiger behandeling van alle werknemers te wereld. een arbeider in china moet evenveel kosten als een arbeider in belgie pas dan heb je eerlijke concurrentie en we moeten dus werk maken van 1 internationale vakbond met voldoende slagkracht en middelen, 1 organisaties die armoede, uitbuiting en misbruiken tegenaan en bestraft en het kapitalisme moet bestreden worden opdat er opnieuw meer rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en vrijheid kunnen komen.
Oud 27 mei 2007, 10:32   #88
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Tis niet zo zeer welk werk ik doe,tis enkel de onzin die sommige kleine partijtjes verdedigen die ik hier wil onderstrepen

Spijtig dat De Limburgse Leeuw opkomt met zo een partijtje,daar ik weet dat hij heel veel goed werk vericht naar de armen,en dakloze toe

En ja,ik werk in de zorg,en nee ik wil niet minder lang gaan werken voor het zelfde loon dus......

kijk als jij niet minder lang wilt gaan werken voor hetzelfde loon is jou keuze maar er zijn ongetwijfeld veel mensen die dit wel zien zitten en dit hun recht is.

En voor welke grote partij ben jij die geen onzin verkoopt??????
Oud 27 mei 2007, 10:38   #89
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
kijk als jij niet minder lang wilt gaan werken voor hetzelfde loon is jou keuze maar er zijn ongetwijfeld veel mensen die dit wel zien zitten en dit hun recht is.

Nogmaar eens goed mijn onderschrift lezen hé,dan begrijp U toch wel dat al jullie voorstellen niet te betalen zijn,en stel dat België dit toch moest doen,wordt het een eilandje in Europa waar geen enkel bedrijf wil in investeren
Wakker worden uit die dwaze droom zou ik zo zeggen...
Oud 27 mei 2007, 10:49   #90
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nogmaar eens goed mijn onderschrift lezen hé,dan begrijp U toch wel dat al jullie voorstellen niet te betalen zijn,en stel dat België dit toch moest doen,wordt het een eilandje in Europa waar geen enkel bedrijf wil in investeren
Wakker worden uit die dwaze droom zou ik zo zeggen...
ok beste duveltje,

we zullen allemaal terug 16 uur per dag gaan werken aan 1 eurocent per uur. dan hebben we allemaal zeker werk hé.als je stopt met het strijden voor meer sociale rechten en vrijheden dan kun je evengoed slavernij terug invoeren want dat is waar je toekomst dan terug ligt.
by the way slavernij is nog steeds niet overal ter wereld uitgeroeid het bestaan in allerlei vormen nog steeds en dat is schandalig. wil je dit ook hier terug krijgen dan moet je vooral alles als onbetaalbaar blijven geloven.
blijf jij maar in uw droom geloven, het zal gauw een nachtmerrie worden dat beloof ik je
Oud 27 mei 2007, 11:04   #91
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ok beste duveltje,

we zullen allemaal terug 16 uur per dag gaan werken aan 1 eurocent per uur. dan hebben we allemaal zeker werk hé.als je stopt met het strijden voor meer sociale rechten en vrijheden dan kun je evengoed slavernij terug invoeren want dat is waar je toekomst dan terug ligt.
by the way slavernij is nog steeds niet overal ter wereld uitgeroeid het bestaan in allerlei vormen nog steeds en dat is schandalig. wil je dit ook hier terug krijgen dan moet je vooral alles als onbetaalbaar blijven geloven.
blijf jij maar in uw droom geloven, het zal gauw een nachtmerrie worden dat beloof ik je
Je moet enkel wat meer realist blijven hé,je kan niet 32 uur werken aan een loon van iemand die 40 uur werkt,das ijveren voor een opslag van 20%
Klinkt niet erg realistisch hé
Verworven rechten zoals het brugpensioen,dat zijn zaken waar je kan voor strijden....

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 mei 2007 om 11:14.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 11:07   #92
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U ziet dat wel zitten, hé Slegie... En dat in comibinatie met een gegarandeerd inkomen van 3.000 euro.

Wie kan daar natuurlijk tegen zijn (behalve die verzuurden, die het kunnen proberen te betalen).

En oh ja, Sinterklaas en zijn rode pieten zin ook idealisten..
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 11:09   #93
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben, sans rancune, overgestapt naar VLD, ja. Verder weet ik niet over wie je het hebt want het zogenaamde 'Unie' bestaat niet meer, behalve in Henegouwen - vooral als lokaal initiatief voor Charleroi.
Dat ze niet meer bestaan verandert niets aan de zaak. Bij het oprichten van "Unie" is een zeer groot deel van de BUB afgescheurd.

Of zijn ze teruggekeerd?
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 11:15   #94
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je moet enkel wat meer realist blijven hé,je kan niet 32 uur werken aan een loon van iemand die 40 uur werkt,das ijveren voor een opslag van 8%
Klinkt niet erg realistisch hé
Verworven rechten zoals het brugpensioen,dat zijn zaken waar je kan voor strijden....
de massale winsten die bedrijven binnenrijven al die jaren en dan zomaar eens even hun biezen pakken naar goedkopere gebieden en sociale drama's achterlaten zonder ook maar een degelijke tegenprestatie te moeten doen vind ik ook niet erg realistisch toch gebeurt dit dagelijks.

of rijken die enkel beloond worden door ons systeem en de gewone man kan opdraaien voor alle kosten is ook niet realistisch en zeer onlogisch toch bestaat dit systeem al decennia's lang.

32 uren per week werken met hetzelfde loon is mogelijk duveltje en betaalbaar.
Oud 27 mei 2007, 11:17   #95
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
U ziet dat wel zitten, hé Slegie... En dat in comibinatie met een gegarandeerd inkomen van 3.000 euro.

Wie kan daar natuurlijk tegen zijn (behalve die verzuurden, die het kunnen proberen te betalen).

En oh ja, Sinterklaas en zijn rode pieten zin ook idealisten..
oh alwetende chipie,

alweer een gezegende reactie van u dank u hiervoor

u bent mijn god
Oud 27 mei 2007, 11:19   #96
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de massale winsten die bedrijven binnenrijven al die jaren en dan zomaar eens even hun biezen pakken naar goedkopere gebieden en sociale drama's achterlaten zonder ook maar een degelijke tegenprestatie te moeten doen vind ik ook niet erg realistisch toch gebeurt dit dagelijks.

of rijken die enkel beloond worden door ons systeem en de gewone man kan opdraaien voor alle kosten is ook niet realistisch en zeer onlogisch toch bestaat dit systeem al decennia's lang.

32 uren per week werken met hetzelfde loon is mogelijk duveltje en betaalbaar.
En onze concurrentiepositie tegenover de omliggende buurlanden zal niet geschaad worden hierdoor

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 mei 2007 om 11:19.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 11:29   #97
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben liberaal en hou van België. Ik voel me dus perfect bij de VLD. Het communautair programma mag nog wat verder gaan (méér België uiteraard), maar bon.
Een liberale unitarist Zelden zulk een contradictie gezien.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 12:07   #98
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
U vraagt mij wie dat gaat betalen hé? wie heeft de 40 uren week indertijd kunnen betalen? ongetwijfeld waren er toen ook mensen die dachten zoals jij, dat het onmogelijk is en dat niemand dat kon betalen en toch is de 40 uren week standaard geworden, nu zelfs 38 uren per week.
Maar het percentage dat je naar beneden trekt is wel een pak hoger he...

Citaat:
Maar om op uw vraag te antwoorden, laat diegene betalen die het meeste bezit. zorg voor een efficiënte en rechtvaardige belastings inning en doe iets aan de fiscale fraude die in dit land miljarden euro's waard zijn. met dit alleen al kun je al heel veel doen.
En hoe wou je dat gaan toepassen? Zonder kapitaalsvlucht? Zonder méér sluiting van fabrieken, omdat het op een ander goedkoper is? Of denk jij een wereldrevolutie op te kunnen zetten en de wereld te regeren?

Citaat:
1. waarom worden sommige jobs niet ingevuld? te lage verdiensten, zwaar werk, vuil werk, gevaarlijk werk, te hoge werkdruk, te lange uren en ga zo maar door. Men moet al deze beroep stuk voor stuk bekijken wat specifiek het probleem is van de onderbezetting. maar als men maar 32 uren per week moet werken voor het huidige zelfde loon kan al een paar jobs aantrekkelijker maken omdat je dan toch al iets meer vrije tijd krijgt.
maar of je nu 32, 38, of 24 op 24 werkt heeft niets te maken met het feit dat sommige jobs niet ingevuld geraken.
En hoe moet die fabriek overleven? Hoe ga je dat betalen? Wat weerhoud die baas dan ervan naar Roemenie of elders te trekken?

Citaat:
2. Als u hier praat over het feit dat bepaalde productiekosten voor werknemers en meer bepaald arbeiders te hoog worden doordat we maar 32 uren per week moeten gaan werken dan moeten we ook eens kijken naar de vele premies bonussen, fiscale cadeautjes en allerlei mogelijkheden die hogere bedienden krijgen in een bedrijf. En misschien moeten we dan ook eens kijken naar de winstmarges die sommige bedrijven hebben waar enkel de rijke onder ons van profiteren.
DAT gaat op voor ENKELE grote industrieën. Echter zeker niet voor de MEESTE anderen. Het si niet omdat de meest in het nieuws vermelde bedrijven grote winsten amken, dat dat voor allen geldt he. Een beetje realiteitszin zou je toch moeten proberen te behouden.

Citaat:
3. ook bij een 40 uren week zijn er kleine zelfstandigen die niet toekomen. En dat zal ook zo zijn bij een 60 uren week. als ik uw redenering moet volgen waarom laten we dan niet alle arbeiders terug aan 10 eurocent per uur werken en 16 uren per dag zoals in china dan hebben de kleine zelfstandige het toch goed maar pech voor de werknemers!
een 32 uren week is goed mogelijk ook voor de kleine zelfstandigheden, we moeten alleen proberen een beter systeem op poten te zetten dat er voor zorgt dat overuren voor de werknemers goed beloond worden maar dat tevens misbruik van de werkgevers tegengaat.
Men wil per sé een EU he. Vooral een liberaal EU dat alleen aan de rijken denkt, en de arbeider in de kou laat staan. De EU heeft voor de arbeider nog NIKS opgeleverd. NOOIT en zal zeker ni gebeuren zoals de dingen er nu voorstaan. Als men zou zeggen dat men in de EU beslist over de minimumlonen op haar grondgebied, dan valt plots de blauwe steun voor die EU wél weg...
Groter is beter? Nee, geef mij maar een ONafhankelijk Vlaanderen, en dat mag best BUITEN de EU zijn. Net zoals trouwens Zwitserland, die het zeker géén windeieren legt...

Citaat:
Ik snap niet dat u zo moeilijk doet over een 32 uren week terwijl u zich te pletter werkt met 60 uren per week.
Waarom gaan mensen werken? is het om hun werkgever een pleziertje te doen? of is het gewoon om brood op tafel te krijgen?
En u haalt het probleem zelf aan, als men in het buitenland hetzelfde voor minder doet ja dan moet ik zelf weer een stukje harder werken voor minder loon want anders gaat mijne werkgever misschien verhuizen.
nogmaals daarom pleit ik voor een gelijkwaardiger behandeling van alle werknemers te wereld. een arbeider in china moet evenveel kosten als een arbeider in belgie pas dan heb je eerlijke concurrentie en we moeten dus werk maken van 1 internationale vakbond met voldoende slagkracht en middelen, 1 organisaties die armoede, uitbuiting en misbruiken tegenaan en bestraft en het kapitalisme moet bestreden worden opdat er opnieuw meer rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en vrijheid kunnen komen.
MIJN baas gaat zeker ni verhuizen. ZIJN soort werk is HIER en kan niet weg Dat je PLEIT voor een GLOBAAL beleid moet je toch wel zélf met een korrel zout nemùen? Ga jij ECHT de wereld regeren? (of laten regeren)
Waar ga je d�*�*r steun voor vinden?
Als je zou weten hoe de vakbonden hier werken/ge(des)organiseerd zijn en ondemocratisch ze zijn, zou je droom rap in diggelen liggen. Ze HEBBEN een europese vakbond he. Wat heeft die al behaald? NADA, noegabollen, NIKSKE !
Grote verklaringen afleggen, wwaar de massa van de leden het niet eens eens mee is, ja, d�*�*r zijn ze goed in... En je mag politiek zelfs niet komen piepen, of ze gooien je buiten... ONWETTIG!
Heb je zin om MIJN idee van een vakbond te lezen? Ik kan hem rap even knippen en plakken hoor Jongens, gaan ze DAAR tegen protesteren... maar de leden... DIE zullen het wel goed vinden

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 12:28   #99
GC
Minister-President

GC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ondersteunen jullie ook VITAL?
Die Vital heeft toch wel een serieuze vijs los hoor. Toevallig heb ik ooit eens een dagje in de cel gezeten met onder meer Vital. Dat was op de Witte Mars in 1996 toen plots een algemeen verbod werd ingesteld op politieke meningen. Die repressie was zo efficiënt dat zelfs een onschadelijk figuur als de meester-tovenaar Vital werd opgepakt
Oud 27 mei 2007, 12:50   #100
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zou beter gaan werken ipv die a-sociale onzin te verkopen.
Een studentje die een werkmens uitmaakt, dat die laatste beter zou gaan werken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be