Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2007, 16:12   #81
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
... Volgens het Zentral-Institut Islam-Archiv-Deutschland leven er 15,9 miljoen moslims in de Europese Unie. Frankrijk telt er 5,5 miljoen, Duitsland 3,3 miljoen, Groot-Brittannië 1,5 miljoen, Bulgarije 1,1 miljoen, Italië en Nederland hebben er allebei bijna een miljoen. Oostenrijk telt ongeveer 350.000 moslims, Zwitserland 330.000. ...

Pikant détail: Duitsland heeft dus ruim 3x zoveel moslims als Nederland, maar Nederland heeft wel 3x zoveel moskeeën (ca. 500) en dat is dan per moslim 10x zoveel.
Oud 2 juni 2007, 16:18   #82
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Mooie verwoording verwoording van een burgeroorlog
Mja...
Citaat:
Is lang geleden hé... Net zoals Iran, heeft pakistan een erg jonge bevolking die die indiase cultuur nooit hebben gekend.
Is nog maar zo'n 50 jaar geleden. Ik wil er mijn spaarcentjes voor verwedden dat die burka-brigades opgegroeid zijn met de Indische cultuur. Alhoewel, de Talibancultuur bestaat ook allang in Pakistan maar beperkte zich meestal wel tot de grensgebieden met Afghanistan. Ik ben er gewoon van verschoten dat die cultuur al tot de hoofdstad is geraakt. Maar ja, de oorlog zal daar ook wel een handje in hebben geholpen: al die duizenden Afghaanse vluchtelingen... Voor de rest is de overgróte meerderheid in Pakistan logischerwijze nog steeds meer geneigd tot de Indische cultuur.
Citaat:
Naties komen, Naties gaan, maar Islam blijft bestaan .
Dat kan je eigenlijk zeggen over de meeste godsdiensten.
Citaat:
Wat die oprichters wilden, interesseert me geen zier. Wel de miljoenen pakistani die een streng religieuze revolutie willen �* la iran 1979. Als Musharraf, dictator en na-loper van het Westen, echt zo sterk in de schoenen stond dat hij eens eerlijke verkiezingen organiseert.

Hetzelfde geldt bv ook voor belgië. Okey, vroeger was brussel dan wel humanistisch en vrijzinnig en al wat je wilt. Maar nu is 70% daar van voornamelijk niet-europese origine. Dat opent ook meteen perspectieven die allicht zullen indruisen tegen "het beeld" dat de vroegere Brusselaars hadden.
Zelfs met eerlijke verkiezingen zouden die religieuze fanatici daar geen meerderheid halen.

Hetzelfde geldt inderdaad ook voor België.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2007, 16:18   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

jamaar de Nederlanders zijn dan ook zooo toooleraant nietwaar?

Daarom dat de Duitse afdeling van Milli Gorus voor die Westermoskee naar cohen is gelopen om hun massale zwendelpartij te organizeren zeker? Zal vast in Duitsland niet gelukt zijn.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2007, 21:56   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dank je, www.bible.ca zal me dan wel verlichten met "de waarheid".
U kunt alvast beginnen met

http://www.bible.ca/islam/islam-meteorite-worship.htm

Weet me trouwens ook eens te zeggen wat u daar inhoudelijk op te zeggen heeft! Dat interesseert me wel!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 01:24   #85
duncan
Banneling

Standaard

3 dooi christenen per minuut in de huidige wereld van vandaag door islamitisch regeringen meestal .

34 landen ist nu tegenwoordig .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 08:15   #86
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah ja, want de moslimgemeenschap van België is bezig om met geweld de andersgelovigen aan de islam te onderwerpen. Er bestaat een reëel gevaar dat de O.L.V. kathedraal van Antwerpen deze maand nog wordt omgedoopt tot de O.L.V. moskee van Antwerpen door die barbaarse woestelingen.
Is dat een stijl van discussiëren dat je hebt aangeleerd samen met het leren afdreunen van koranversjes of zo? Al verzuip je in de negatieve feiten over je islam, je staat ze nog gewoon te ontkennen en de werkelijkheid te verdraaien... Misschien voor je eigen gemoedsrust?
Islam is oorlog, verdrukking en achterlijkheid: zo klaar als een klontje.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 08:33   #87
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dank je, www.bible.ca zal me dan wel verlichten met "de waarheid".
We zijn er weer: de bijbel speelt geen rol meer in ons dagelijks leven, tenzij voor diegenen die er een hobby aan over houden!
De koran en het islamgedoe is alomtegenwoordig voor de arme stumperds die er mee te maken hebben omdat ze toevallig in islamgebied of uit islamouders zijn geboren!
De bijbel = geschiedenis
de koran = nog steeds het heden
Maar dat weet jij ook allemaal. Het komt er enkel op aan niets toe te geven, bij elke discussie van nul te herbeginnen... en verder af te wachten zodat de islam zichzelf als een woekerende kanker over het mensdom kan uitzaaien.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 10:30   #88
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U kunt alvast beginnen met

http://www.bible.ca/islam/islam-meteorite-worship.htm

Weet me trouwens ook eens te zeggen wat u daar inhoudelijk op te zeggen heeft! Dat interesseert me wel!
Inhoudelijk?

Wel, om te beginnen staat er al een fout in de link zelf. De "meteoriet" wordt niet aanbeden, men betuigt er gewoon respect aan. God wordt aanbeden op die plaats met de heilige moskee Ka'aba.

Waarom Mekka heilig of belangrijk is, kunt u hier lezen. Maar u zal het waarschijnlijk weer afdoen als een legende.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 16:40   #89
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
3 dooi christenen per minuut in de huidige wereld van vandaag door islamitisch regeringen meestal .

34 landen ist nu tegenwoordig .
Ik ben TEGEN doodmaken, zelfs als het christenen treft.
Oud 4 juni 2007, 18:31   #90
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik ben TEGEN doodmaken, zelfs als het christenen treft.
ik ook eender welke levens beschouwing / geloofs vorm en zo ....een leven ontnemen is brrrr enkel voor de meer rijkeren onder ons die kunnen dat zelfs rechtvaardigen en glimlachend melden dat ze tegen doodmaken zijn zoals wij .

U en mezelf geloof ik nog net met moeite maar de rest hmmmm even HEEL kort nadenken ...de rest vertrouw ik niet .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2007, 00:52   #91
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh ja?

Wat zeg je hiervan:
- België: 341,4 inwoners/km²
- Indië: 333,7 inwoners/km²
- Pakistan: 189 inwoners/km²
- Saudie-Arabië: 12,6 inwoners/km²

Bron: Wikipedia

Waar moet die lekkende kernreactor weeral staan omdat er teveel mensen zijn?
je bent vergeten het aantal kilometers in acht te nemen

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2007, 09:40   #92
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inhoudelijk?

Wel, om te beginnen staat er al een fout in de link zelf. De "meteoriet" wordt niet aanbeden, men betuigt er gewoon respect aan. God wordt aanbeden op die plaats met de heilige moskee Ka'aba.

Waarom Mekka heilig of belangrijk is, kunt u hier lezen. Maar u zal het waarschijnlijk weer afdoen als een legende.
Ik lees op die link niet dat de steen wordt aanbeden, wel "venerated", wat "vereerd" betekent.

Eigenaardig genoeg zijn er drie dingen die zo "vereerd" worden: een steen (en bij uitbreiding het gebouwtje waarin hij is verwerkt), een boek, en een mens. Als je op hun reële oorsprong wijst van die drie dingen, dan voelen de volgelingen van Mohammed zich doorgaans beledigd.

De Ka'aba is een oude tempel van de polytheisten die door Mohammed lichtjes van bestemming werd veranderd.
Oud 30 augustus 2007, 09:47   #93
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

De maand augustus is niet voorbij, en de teller staat reeds op 231 terroristische aanslagen, met 1.823 doden en 3.134 gewonden in 18 landen.

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks

Nergens werd door de de mysterieuze "gematigde moslims" een betoging georganiseerd tegen al die wreedheden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be