![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De belgische gevangenissen puilen uit van mensen die vast zitten omwille van uitspraken over moslims, da's algemeen geweten.
![]() |
#82 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh??? na nie zwaansen hè!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Met deze uitspraak bewijs je je kwaadwilligheid of je domheid. Er zijn zaken waarmee men iemand veel harder kan straffen dan hem een weekje in de nor te duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, daar ga ik helemaal niet van uit. Wel vraag ik waar hun consequentie is. Wat is immers dan de achterliggende redenering van het dragen van een hoofddoek als men tegelijkertijd westerse en nogal expliciete kledij draagt...
|
![]() |
![]() |