![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er zullen wel illegale vreeemdelingen in die gracht gezeten hebben..... te wachten op transport of zo...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Ehrm, waarom staat de discussie over de VRT uitzending van gisteren hier?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() tja moderators wil is wet he.... misschien omdat hij terugkwam na de uitzending van de VRT......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 6 juni 2007 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 6 juni 2007 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ofwel een fout, ofwel gewoon belachelijke keuze mijns inziens
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
seffens nog nen ban aan mijn been..... LOL.... Oppassen dat ik niet te veel onderons met U he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 juni 2007 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() sommige personen claimen hier precies dat tinternet 's nachts niet doordraait.
Is ni waar zene mannen Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2007 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Journalisten posten 's nachts inderdaad zulken zaken niet meer op internet, als je daar op doelt.
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach,gewoon nieuw draadje beginnen hé ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het krapuul bij de linksen levert weer een bijdrage! Ondertussen blijkt het dat Frank niet in een ongeluk betrokken was maar wel hulp bracht aan mensen die wel in een ongeluk betrokken waren! Ondertussen moet ik eens te meer vaststellen dat het Vlaams onderwijs achteruit gaat. Als onze scholen krapuul zoals Griffin voortbrengen dan kan dit niet anders. Tenzij Griffin niet naar school is geweest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat gaat het de politiek aan dat Vanhecke in de gracht zat om mensen te helpen? Enfin, hij was geen illegalen aan 't helpen in een vrachtwagen kruipen, zoveel is zeker. Dit is K&K en verdient dan ook niks anders dan K&K reacties.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet ik veel... misschien zag de topicstarter er een partijstandpunt in? En vermits die blijkbaar niet wist dat Vanhecke niet bij 't accident was betrokken... standpunt Vlaams Belang: "Weg met de snelheidsbeperkingen" Ofzo?
![]() Of nog: "Snelheidsbeperkingen, de schuld van allochtonen!"
Laatst gewijzigd door Griffin : 6 juni 2007 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen me te herinneren dat de topic gestart is in politiek binnenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan hebben de mods liggen prutsen, hadden ze 't beter bij K&K gedropt als ze toch vonden dat het fout stond!
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Is dit een bekentenis die u hier doet, u zou toch ooit behoord hebben tot deze partij en dan nog wel in hun 'BLOK' periode en het zo besproken 70 punten program. Troost u, zondag moogt ge uw sukkelachtige 'plicht' weer gaan vervullen om de 'VOLKSMISLEIDERS' aan de macht te houden en hun een vet maand inkomen te garanderen waar 'U' als sukkel alleen leugen en bedrog voor in de plaats terug krijgt. Of verwacht 'u' meer van de zogezegde politiek correcte?