![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn meest memorabele drinkgelag in Oekraïne: 10 flessen vodka voor 4 man plus ook nog talloze flessen bier en wijn. ('k denk wel dat die mannen meer gezopen hebben dan ik) En toch geen kater gehad... wel een blackout en gevochten met een taxichauffeur zo ver ik me nog kan herinneren.(dat is ook niet zo abnormaal in Oekraïne, conflicten worden meestal hardhandig opgelost) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 15 juni 2007 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() het was fake. Officieel bevestigd
Presentator Eric Boever van de RTBF heeft excuses aangeboden voor zijn suggestie dat de Franse president Nicolas Sarkozy dronken was toen hij vorige week op de G8-top de pers te woord stond. "Het was grappig bedoeld, niet om te kwetsen", zei Boever. In het late journaal liet Boever een fragment van de persconferentie zien waarop Sarkozy na afloop van een ontmoeting met zijn Russische ambtsgenoot Vladimir Poetin zichtbaar slecht op zijn gemak en buiten adem komt aanlopen en onhandig aanbiedt vragen te beantwoorden. "Kennelijk had hij niet alleen water gedronken", gaf Boever als commentaar. De clip werd meteen een hit op de website YouTube. Toen bij de RTBF klachten binnenkwamen, belde Boever de Franse ambassade, vertelde hij. Daar zei men dat Sarkozy nooit dronk. "Als dat zo is, bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan", had Boever gezegd. (novum/ap) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, die avatar van Raf is onsmakelijk. Degenen die zijn voorbeeld volgden hebben stukken smakelijker foto's. Heftruck en de rest hebben pakken gezelliger foto's met homofilie als thema. En hoewel ik hem amper kan luchten moet de kroon gaan naar Starkan die het smurfenhomo beeldje maakte van de avatar van Dablacky. Dat is pas lief.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2007 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Partijlid
|
![]() Och, Sarkozy mag dan al dan niet boven zijn theewater zijn geweest: de UMP heeft toch maar mooi de absolute meerderheid in de Assemblée Nationale behaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Het was niet fake, het was echt. Een aantal rechtse sukkelaars heeft dat proberen om te praten, maar tevergeefs. De wereld heeft het gezien. Dat een journalist zijn verontschuldigingen aanbiedt voor berichtgeving waarvan hij de waarachtigheid niet met 100% (maar wel met 99.99%) kan vaststellen, noemt men ironie of courteoisie. De RTBF wil namelijk in de toekomst nog berichten over de zatlap. Maar dat doet dus niks af aan de beelden die iedereen heeft kunnen zien. Wat "officieel bevestigd" werd is dat de Sarkozy administratie zich beschaamd voelt om zijn dronkenlap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() oh, ben jij er zo ééntje?
![]() Ik vind Borat's liedje "In my Country there is problem" anders well passen op dit forum, het zit hier namelijk vol van dit soort figuren, maar dan écht! LOL. In my country there is problem, And that problem is transport. It take very very long, Because Kazakhstan is big. Throw transport down the well, So my country can be free. So my country can be free! We must make travel easy, Then we have a big party. *knip* Geen antisemitisme op dit forum. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 18 juni 2007 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu, het zijn toch buren van de Slaven, hé, er zullen wel wat intercommunautaire uitwisselingen, en zelfs rassen- en genen-vermenging plaatsgevonden hebben...Zuipen doen ze in elk geval even veel als hun buren, en Sarkozy de Tuinkabouter levert daar weer eens het bewijs van ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() door veel te liegen, en te bedriegen zijn ze daar inderdaad in gelukt, ja...De Fransmannen gaan het zich nog beklagen denk ik...ook niet vergeten: enkel een klein beetje meer als de helft heeft voor dit onderkruipsel gestemd, je moet heel Frankrijk niet voor gek verslijten...
|
![]() |
![]() |