Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2007, 22:19   #81
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Of als je je écht verveelt, google dan eens carlgustaaf, dan krijg je neukende varkens te zien.
als de varkens je niet bevallen, google Raf, dan krijg je de échte harde trash in je gezicht geslingerd...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 05:40   #82
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tiens, dat is raar want ik drink dan weer met gemak een Oekraïense onder tafel.

Na een halve fles vodka beginnen die meiskes daar toch meestal serieus te zwijmelen hoor.
En dan is het achteraf altijd van 'We should have eaten during the drinking, This is our custom'.
Tja...
Eten maakt echt een groot verschil, Russen, Oekraïners en Georgiërs eten voortdurend zakuski's bij het drinken en dan kun je lang doorgaan. Als je Oekraïense venten onder tafel kunt drinken dan ben je officieel een alkolieker...
Mijn meest memorabele drinkgelag in Oekraïne: 10 flessen vodka voor 4 man plus ook nog talloze flessen bier en wijn. ('k denk wel dat die mannen meer gezopen hebben dan ik) En toch geen kater gehad... wel een blackout en gevochten met een taxichauffeur zo ver ik me nog kan herinneren.(dat is ook niet zo abnormaal in Oekraïne, conflicten worden meestal hardhandig opgelost)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 09:51   #83
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
op het einde van de video ziet ge hem een microotje in zijn oor steken. En een beetje verder staat een nuchtere van zijn ploeg, die hem de antwoorden influistert...Sarkozy doet dat dikwijls: elke keer dat hij op de TV komt, dat de mensen hem vragen mogen stellen...Gij moet dat ook wel weten, maar denkt dat wij allemaal stomme uilen zijn, zoals de onnozelaars die op de tuinkanbouter gestemd hebben...
Zolang het maar geen neukende varkens zijn...

Laatst gewijzigd door Chipie : 15 juni 2007 om 09:52.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 10:12   #84
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
ja, stel je voor, Sarkozy en Poutin En Sarkozy met zijn microotje in zijn oor, zijn ploeg is hem aan 't aanmoedigen:"Tu Travailles pour la patrie, chef, courage"
Oud 16 juni 2007, 03:45   #85
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

het was fake. Officieel bevestigd

Presentator Eric Boever van de RTBF heeft excuses aangeboden voor zijn suggestie dat de Franse president Nicolas Sarkozy dronken was toen hij vorige week op de G8-top de pers te woord stond. "Het was grappig bedoeld, niet om te kwetsen", zei Boever.

In het late journaal liet Boever een fragment van de persconferentie zien waarop Sarkozy na afloop van een ontmoeting met zijn Russische ambtsgenoot Vladimir Poetin zichtbaar slecht op zijn gemak en buiten adem komt aanlopen en onhandig aanbiedt vragen te beantwoorden. "Kennelijk had hij niet alleen water gedronken", gaf Boever als commentaar. De clip werd meteen een hit op de website YouTube. Toen bij de RTBF klachten binnenkwamen, belde Boever de Franse ambassade, vertelde hij. Daar zei men dat Sarkozy nooit dronk. "Als dat zo is, bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan", had Boever gezegd. (novum/ap)
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 03:51   #86
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht

Presentator Eric Boever van de RTBF heeft excuses aangeboden voor zijn suggestie dat de Franse president Nicolas Sarkozy dronken was toen hij vorige week op de G8-top de pers te woord stond. "Het was grappig bedoeld, niet om te kwetsen", zei Boever.

In het late journaal liet Boever een fragment van de persconferentie zien waarop Sarkozy na afloop van een ontmoeting met zijn Russische ambtsgenoot Vladimir Poetin zichtbaar slecht op zijn gemak en buiten adem komt aanlopen en onhandig aanbiedt vragen te beantwoorden. "Kennelijk had hij niet alleen water gedronken", gaf Boever als commentaar. De clip werd meteen een hit op de website YouTube. Toen bij de RTBF klachten binnenkwamen, belde Boever de Franse ambassade, vertelde hij. Daar zei men dat Sarkozy nooit dronk. "Als dat zo is, bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan", had Boever gezegd. (novum/ap)
Oh! Steeg 'm eindelijk in m'n achting, deed hij maar alsof dat hij zat was. Het gaat dus echt om een copycat van. Flauw hoor
Oud 17 juni 2007, 13:17   #87
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
LOL.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 18:06   #88
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
als de varkens je niet bevallen, google Raf, dan krijg je de échte harde trash in je gezicht geslingerd...
Die avatar van Raf is inderdaad vr(l)eselijk, dat lelijke roze. Wansmakelijke kitsch.
Oud 17 juni 2007, 19:05   #89
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Die avatar van Raf is inderdaad vr(l)eselijk, dat lelijke roze. Wansmakelijke kitsch.
De jouwe is ook VRESELIJK.

En ja, die avatar van Raf is onsmakelijk. Degenen die zijn voorbeeld volgden hebben stukken smakelijker foto's. Heftruck en de rest hebben pakken gezelliger foto's met homofilie als thema. En hoewel ik hem amper kan luchten moet de kroon gaan naar Starkan die het smurfenhomo beeldje maakte van de avatar van Dablacky. Dat is pas lief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2007 om 19:06.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 20:53   #90
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De jouwe is ook VRESELIJK.

Oh ja dat is waar ook. De mijne is ook vreselijk. Maar ik vind hem wel goed passen bij dit forum. Dit landje begint in mijn ogen soms op Kazachstan te lijken en hier af en toe vertoeven verduidelijkt veel.
Oud 17 juni 2007, 22:07   #91
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oh ja dat is waar ook. De mijne is ook vreselijk. Maar ik vind hem wel goed passen bij dit forum. Dit landje begint in mijn ogen soms op Kazachstan te lijken en hier af en toe vertoeven verduidelijkt veel.
Ik krijg pukkels van borat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 23:52   #92
Alexander de Grote
Partijlid

Alexander de Grote's schermafbeelding

Standaard

Och, Sarkozy mag dan al dan niet boven zijn theewater zijn geweest: de UMP heeft toch maar mooi de absolute meerderheid in de Assemblée Nationale behaald.
Alexander de Grote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 00:54   #93
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht

Hilarisch.

Het was niet fake, het was echt. Een aantal rechtse sukkelaars heeft dat proberen om te praten, maar tevergeefs. De wereld heeft het gezien.

Dat een journalist zijn verontschuldigingen aanbiedt voor berichtgeving waarvan hij de waarachtigheid niet met 100% (maar wel met 99.99%) kan vaststellen, noemt men ironie of courteoisie. De RTBF wil namelijk in de toekomst nog berichten over de zatlap. Maar dat doet dus niks af aan de beelden die iedereen heeft kunnen zien.

Wat "officieel bevestigd" werd is dat de Sarkozy administratie zich beschaamd voelt om zijn dronkenlap.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 07:35   #94
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Hilarisch.

Het was niet fake, het was echt. Een aantal rechtse sukkelaars heeft dat proberen om te praten, maar tevergeefs. De wereld heeft het gezien.

Dat een journalist zijn verontschuldigingen aanbiedt voor berichtgeving waarvan hij de waarachtigheid niet met 100% (maar wel met 99.99%) kan vaststellen, noemt men ironie of courteoisie. De RTBF wil namelijk in de toekomst nog berichten over de zatlap. Maar dat doet dus niks af aan de beelden die iedereen heeft kunnen zien.

Wat "officieel bevestigd" werd is dat de Sarkozy administratie zich beschaamd voelt om zijn dronkenlap.
ik denk dat dat ventje hun nog meer zorgen zal geven in de (zéér) nabije toekomst...hij is ondertussen zijn mandaat goed begonnen: eerst en vooral op kongee op het yacht van zijn miljardair-sponsor media-magnaat, nu een flink stuk in zijne nek, de eerste keer dat hij eens naar het "clubhuis" van de Rijke Mannen mocht...Ik heb de indruk dat de macht naar zijn koppekke aan het stijgen is.De tuinkabouter gaat nog wel een paar keer struikelen...Die story met de illegale negers die het jachtpaviljoen van wijlen de Koning van Frankrijk aan het opknappen waren in Versailles is ook niet slecht.Madam Cecilia Sarkozy zou daar wel graag haar officiëlle woning van maken! Madam wilt in het paleis van de koning intrekken
Oud 18 juni 2007, 08:47   #95
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik krijg pukkels van borat
oh, ben jij er zo ééntje?

Ik vind Borat's liedje "In my Country there is problem" anders well passen op dit forum, het zit hier namelijk vol van dit soort figuren, maar dan écht! LOL.

In my country there is problem,
And that problem is transport.
It take very very long,
Because Kazakhstan is big.

Throw transport down the well,
So my country can be free.
So my country can be free!
We must make travel easy,
Then we have a big party.

*knip*

Geen antisemitisme op dit forum.

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 18 juni 2007 om 08:48.
Oud 18 juni 2007, 08:49   #96
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka Hij zou er bijna menselijk van worden...
Hongaren zijn geen Slaven, maar dat wist u blijkbaar niet...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 11:14   #97
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
ja, maar wat wilt ge? Hij vind dat schoon, hé...
Oud 18 juni 2007, 11:17   #98
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hongaren zijn geen Slaven, maar dat wist u blijkbaar niet...
men heeft mij dit reeds opmerkzaam gemaakt, veel dank toch
Nu, het zijn toch buren van de Slaven, hé, er zullen wel wat intercommunautaire uitwisselingen, en zelfs rassen- en genen-vermenging plaatsgevonden hebben...Zuipen doen ze in elk geval even veel als hun buren, en Sarkozy de Tuinkabouter levert daar weer eens het bewijs van OK, Jan?
Oud 18 juni 2007, 11:18   #99
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Of als je je écht verveelt, google dan eens carlgustaaf, dan krijg je neukende varkens te zien.
mijn varkens zijn toch knapper als die avatar van jou, geef toe?
Oud 18 juni 2007, 11:22   #100
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexander de Grote Bekijk bericht
Och, Sarkozy mag dan al dan niet boven zijn theewater zijn geweest: de UMP heeft toch maar mooi de absolute meerderheid in de Assemblée Nationale behaald.
door veel te liegen, en te bedriegen zijn ze daar inderdaad in gelukt, ja...De Fransmannen gaan het zich nog beklagen denk ik...ook niet vergeten: enkel een klein beetje meer als de helft heeft voor dit onderkruipsel gestemd, je moet heel Frankrijk niet voor gek verslijten...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be