![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klinkt niet echt optimistisch. Ben je al de morele plicht vergeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Tiens, ik denk niet dat ik ergens met de dood van zijn vrouw heb gelachen. Beetje begrijpend leren lezen vooraleer de pastoor uit te hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Als ik zie van wie de openingstopic is, weet ik genoeg.
il falco, de man met de botte bijl, die wild om zich heen slaat. Hij is zoals een olifant in een porseleinen kast. Dedecker is voor hem de vijand bij uitstek, gewoon omdat de man geen concurrentie verdragen kan. Dat LDD nu de kiesdrempel gehaald heeft, kan hij niet verkroppen. En dan maar roepen om de rechtse krachten te verenigen... ![]() Voor hem is het niet Eigen 'volk' eerst, maar eigen 'belang' eerst. Laatst gewijzigd door De Prof : 14 juni 2007 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() idd, lachen met Boeckaert zijn huidige persoonlijk toestand is not done. maar dat gebeurde hier ook niet.
met zijn mentaliteit en geestestoestand voor dat drama echter ? Laugh away ! iemand die in de USA is en dan het sociaal model becommentarieert met : "dit is het !" en enkel de luxe van de rijken ziet en de armoede compleet negeert (en de daarbij horende massale criminaliteit) , verdient niet beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() dat was waarschijnlijk maar weer een "boutade".
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 juni 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem? Hij is geen VB'er meer, maar toch zijn jullie nog heel begaan met zen 'handel en wandel' Schrik dat hij een 'boekje' over het VB gaat open doen? Of schrik dat hij het VB verder 'pijn' gaat doen? Voor il falco is LDD het doodknijpen niet eens waard, en toch kan hij er geen minuut over zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() een incompetente geldgraaiende en uiterst leugenachtige en hypocriete nitwit is geen probleem ? dat weten we dan ook weeral
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 juni 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Kerel, enige wat ik heb gezegd is dat Bouckaert zo gek is als een achterdeur; dat zeg al een tijdje, jaren voor hij enige bekendheid had in de partijpolitiek.
Ik geef gewoon een feit weer, deze persoon heeft meer dan 1 vijs verloren, ik kan het niet verhelpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natrappen noem ik dat. Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Beetje eerlijk blijven, Verstrepen was geen populair figuur bij de basismilitanten, hij bestond alleen in gratie van FDW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Kan wel best zijn, maar je moet nu ook niet doen alsof Verstrepen kind aan huis was bij het lokale VB-café. Hij keek en kijkt neer op de basismilitant, heeft dit verschillende keren onomwonden gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Iemand die natrapt is een slechte verliezer. Te mijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Verstrepen staat op zen strepen das toch goe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Pech voor jou, ik zei dat al van zodra hij in de politiek kwam.
Pertinente waarheid noem ik dat ![]() |
![]() |
![]() |