![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://nl.toyota.be/innovation/envir...emissions.aspx Maar hier is nog een voorbeeld om aan te tonen hoe pervert die uitspraak van Peeters wel is: Oude wagens dienen vervangen te worden....Maar Zou het niet beter zijn de wagens van de markt te halen (of niet meer toe te laten in de toekomst) die een maximumwaarde overschrijden:.... Bye suvs, bye bye audi a8 (259g/km) van verhofstad...... (ter illustratie; een oud gemiddeld wagentje verbruikt tussen de 150g en 200g) Alle oude wagens (de armen onder ons) moeten inboeten en de dikke wagens (rijkeren onder ons) mogen blijven rijden. Ik heb niks tegen onpopulaire maatregelen ( nou ja ![]() Laatst gewijzigd door Amaj : 21 juni 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waterstofvoertuigen zijn trouwens electrisch aangedreven voertuigen met een eigen electriciteitscentrale aan boord. Sommige mensen zijn eigenlijk toch vrij onwetend inverband met de huidige technische evolutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat doet dit voor het milieu?
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus u geeft toe dat qua vervuiling door wagens, rijken niet slechter scoren dan armen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel dat iedereen zijn eigen elektriciteit produceerd dan moet je niet meer aankloppen bij een leverancier, maar dat wil ook zeggen dat de overheid en pak geld misloopt, nl. 21%btw, je zal dan wel belast worden op uw eigen produktie, wanneer uw zonnecellen dan afgeschreven zijn dan komen de sossen met en mottenballentaks op uw investering want ze is afgeschreven, laat ons vooral niet naïf zijn op dat gebied. Laatst gewijzigd door alberto : 21 juni 2007 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook KULeuven heeft studies daaromtrend: Citaat:
PS: NOx is de hoofdveroorzaker van ozon in de zomer, en zorgt ook voor zure regen.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou nog altijd graag bewijs zien van uw "feit" dat voor zover ik tot dusver van u heb vernomen, eigenlijk enkel maar gebaseerd is op uw onderbuikgevoel. Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Je verwart sarcasme met demagogie.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op de meeste energiedragers zit wel een pak meer taks dan enkel de 21% btw. En je betaald ook op die taksen nog eens 21% btw. De prijs van energie is voor 85% taks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Miljaarde moet ik binnen 4 jaar ne nieuwen auto kopen.... wie gaat dat betalen ? Misschien met de belastingsvermindering van Verhofstadt of zo......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij wel vervangen wordt, dan is die "co2-vervuiling van productie en recyclage" sowieso een niet te vermijden item; je enige manier om dan te reduceren is de oude, meer vervuilende wagens vroeger uit roulatie te nemen en te vervangen door nieuwe, minder veruilende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik koop geen auto's van na 2000, want dan kan ik er zelf niet meer aan sleutelen zonder speciale computer. Maar dat men die dingen ook nog eens moet produceren om een moderne auto te laten rijden en daar dus ook stroom voor moet opwekken, vergeet Peeters wel even. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha neen toch? de huidige (of recente) wagens zouden toch al properder moeten zijn, dus mogen die wèl meer dan 10 jaar rondrijden... denk ik toch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat geeft Peeters trouwens het recht om in mijn plaats te beslissen hoe ik mij verplaats?
Met die slimme kilometerheffing heb ik trouwens de grootste moeite: die houdt namelijk in dat de fiscus via een GPS-systeem in de gaten houdt waar en wanneer je met de auto rijdt. Met het milieu en de verkeersveiligheid in de hand, knijpt men snel de vrijheid en democratie de strot dicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Men wringt zich in allerlei bochten om de transportlobby niet voor het hoofd te stoten en de fiscale aftrek voor brandstofverslindende gedrogten in stand te houden.
De schijn dat men toch iets aan het milieu wil doen wordt hoog gehouden door de zwaksten diep in de geldbeugel te treffen.
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat:
Er is ongetwijfeld een omslagpunt wanneer de verhoogde uitstoot van oude wagens dit compenseert, maar die ligt zeker niet op 10 jaar. Want de vervuiling die door productie en recyclage/afvalverwerking wordt veroorzaakt is gigantisch. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |